Maluski Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Witam!Mam pytanie odnośnie pracy klimy w STI MY06.Zauważyłem że kiedy kompresorek pracujue przy 2000 obrotów w kabinie słychać wyrazne wycie,powyżej 2000 obrotów cichnie.Co ciekawe dzwięk nasila się po dłuższej pracy.Tak ma być???Dziękuję za info.i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Maluski, w moim wozie taki efekt nie występuje. Nie spotkałem się z jego występowaniem w żadnym innym. Proponuję wizytę w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Maluski, w moim wozie taki efekt nie występuje. Nie spotkałem się z jego występowaniem w żadnym innym. Proponuję wizytę w ASO. zapewne jak usłyszysz cenę za diagnozę to ten szum wyda ci się muzyką i będzie OK... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Piskoor. MY'06 powinien być jeszcze na gwarancji :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Luz, powiedzą że z winy użytkownika :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Luz, powiedzą że z winy użytkownika Masz aż tak kiepskie doświadczenia z ASO Warszawie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Skrót ASO powinno być: Ale o SsssOooo chodzi ?? Generalnie doświadczenia mam różne, ale wolę ich już nie doświadczać Choć u A.Kopra może być zupełnie inaczej, bo ja chyba tylko do Dawoja się uprzedziłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandstorm Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Luz, powiedzą że z winy użytkownika z takim podejsciem do tematu Piskoor, to chyba kupujesz auta bez gwarancji wogole po co nam ta gwara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Jak kupowałem Fora to miałem jeszce ze trzy mies gwarancji. Vectre mam na gwarancji bo służbowa... i dobrze bo w ciągu dwu i pół roku wymienili - silnik - pół silnika - lampę - maskę i wszystkie błotniki ( to akurat z mojej winy ) - wgrali oprogramowanie od komputera ( bo fabrycznie ktoś zapomniał ) - wymienili alarm - i znów muszą wymienić alarm - i zmienili wszystkie amortyzatory Do Dawoja się zraziłem po pierwszym przeglądzie jak oddali mi auto i zapomnieli wlać płyn do chłodnicy :-) ale to stare dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maluski Opublikowano 11 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Problem w tym że w ASO stwierdzili że to kompresorek i go wymienili.A jak wyło tak wyje.Temat napewno dotyczy klimy,bo po jej wyłączeniu wszystko cichnie.Ma ktoś jakiś pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Problem w tym że w ASO stwierdzili że to kompresorek i go wymienili.A jak wyło tak wyje.Temat napewno dotyczy klimy,bo po jej wyłączeniu wszystko cichnie.Ma ktoś jakiś pomysł Jedyna rzecza która moze być to rolka napinające ów pasek do klimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Problem w tym że w ASO stwierdzili że to kompresorek i go wymienili. Swoją drogą to typowe podejście serwisów w przypadku rzeczy typu klima tj. takich, w których usterka, czy jej efekt, nie są widoczne gołym okiem: "nie wiesz, co się zepsuło, wymień część najdroższą" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Sprężarka klimy w Subaru ...Zexel w foresterach ma bardzo częto plastikowe kółko do napędzania paska. Abstrachując od tego ze jako część zamienna to kółko kosztuje... uwaga uwaga 800 PLN !!! to często powoduje właśne takie gwizdy. W przypadku Forka mojego taty przestało wyć kiedy zmienił zepsutą sprężarkę na nową ( z metalowym kółkiem ). Inna sprawa że zatarła się już po 4 h pracy... ale to inna historia... W Oplubublu klima wyje bo pasek się ślizga :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Problem w tym że w ASO stwierdzili że to kompresorek i go wymienili.A jak wyło tak wyje.Temat napewno dotyczy klimy,bo po jej wyłączeniu wszystko cichnie.Ma ktoś jakiś pomysł Moze slyszysz wentylator pomocniczy? On jest znacznie glosniejszy od sprezarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maluski Opublikowano 13 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Napewno nie wentylator tak hałasuje...Sprawdziłem w STI MY03 i przy 2000 obrotów kiedy klima trochę popracuje,wyje podobnie(słychać w kabinie).Ten typ jednak chyba tak ma...Nie wspomnę o trzasku,kiedy kompresor się załącza na wolnych obrotach.Kultura pracy klimy jest w tych modelach wyjątkowa..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Trzask, to sprzegielko elektromagnetyczne zalaczajace sprezarke. U mnie tez sprezarka dosc glosno wyje - w srodku calkiem niezle slychac, ale przede wszystkim na wolnych obrotach. Wydaje mi sie (mam nadzieje, ze tylko wydaje), ze wczesniej tak nie bylo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Wymień zawór rozprężny. Mieści się w samej przegrodzie silnika i kabiny. Otwórz maskę i od strony pasażera na wysokości kolan jest taki zawór i to on wyje. Miałem to samo a kosztóje ok.300zł. [ Dodano: Pon Sty 26, 2009 12:49 am ] Kosztuje bo uczę się pisać szybko na komputerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi