Jump to content

ktory wybrac???


subar_u
 Share

Recommended Posts

Niektórzy użytkownicy sygnalizowali problemy z kołem dwumasowym i szybko zużywającym się sprzęgłem. Skrzynia automatyczna w Legacy 2.5 to raczej nienajnowocześniejsza konstrukcja (4-biegi).

Link to comment
Share on other sites

subar_u, starsze 2,5 miewały problemy z uszczelką pod głowicą, ale to odległa historia (w porównaniu do rocznika, który tutaj opisujesz). Nie wiem gdzie jeździsz autem i jaki styl preferujesz. Ja bym najchętniej zakupił 2.5MT - ale takiego tu nie ma.

Link to comment
Share on other sites

subar_u, starsze 2,5 miewały problemy z uszczelką pod głowicą, ale to odległa historia (w porównaniu do rocznika, który tutaj opisujesz). Nie wiem gdzie jeździsz autem i jaki styl preferujesz. Ja bym najchętniej zakupił 2.5MT - ale takiego tu nie ma.
[/u] witam, mam od paru miesięcy Legacy 2,5 combi mt z 2004roku, moje spostrzeżenia po przejechaniu 11 tys.km:zużycie paliwa średnie (wg komputera)z całego przebiegu 8,4L/100km.Na trasie jazda spokojna może być 6,8l,jadąc szybko Warszawa-Wrocław 3 godz. 7,6l.W mieście(Warszawa) około10l.Sprzęgło dwumasowe wymieniłem na zwykłe i jest dużo lepiej-cicho ,lekko,komfortowo.Audio może być,klima całkiem dobra,o trakcji nie piszę ,wiadomo dlaczego.Duży minus brak mapy Polski do nawigacji.Polubiłem drania!
Link to comment
Share on other sites

moje spostrzeżenia po przejechaniu 11 tys.km:zużycie paliwa średnie (wg komputera)z całego przebiegu 8,4L/100km.Na trasie jazda spokojna może być 6,8l,jadąc szybko Warszawa-Wrocław 3 godz. 7,6l

 

Nie wierzymy :mrgreen:

 

Mnie się udało spalić 7,6 na trasie legacy'm 2.0, ale jazda była w okolicy 100-110 na 5 biegu bez gwałtownych manewrów. Jeśli tak jeździsz przez cały czas, to współczuję :wink:

Link to comment
Share on other sites

subar_u, starsze 2,5 miewały problemy z uszczelką pod głowicą, ale to odległa historia (w porównaniu do rocznika, który tutaj opisujesz). Nie wiem gdzie jeździsz autem i jaki styl preferujesz. Ja bym najchętniej zakupił 2.5MT - ale takiego tu nie ma.
\

 

 

Jest OBK. Koszty pewnie podobne.

Link to comment
Share on other sites

jazda spokojna może być 6,8l,jadąc szybko Warszawa-Wrocław 3 godz. 7,6l.

 

W-wa - W-w czyli 340 km od Janek do Psiego Pola w 3 godziny i spalanie 7,6l ?

Z całym szacunkiem ale to pobożne życzenie. Przy 17,6 bardziej prawdopodobne.

Link to comment
Share on other sites

jazda spokojna może być 6,8l,jadąc szybko Warszawa-Wrocław 3 godz. 7,6l.

 

W-wa - W-w czyli 340 km od Janek do Psiego Pola w 3 godziny i spalanie 7,6l ?

Z całym szacunkiem ale to pobożne życzenie. Przy 17,6 bardziej prawdopodobne.

Adam 12 wybieram się na dniach do Wrocławia,zapraszam .Czas przejazdu oraz spalanie będzie zbliżone do podanego wcześniej.Jeden warunek:wyjeżdżam o 4 rano .
Link to comment
Share on other sites

Żeby uzyskać średnią ponad 100km/h na naszych drogach to trzeba nieźle cisnąć.

Katowicką trzeba lecieć ponad 160 potem do Bełchatowa podobnie. Przed i za Wieluniem się nie da tak szybko bo wioski. Czas możliwy jak najbardziej ale nie przy spalaniu 7,6.

 

PS. Zrobiłem ta trasę chyba z 300 razy w życiu. OBK przy takiej jeździe pali około 9.5 l.

Legacy 2.0 pewnie niewiele mniej. W Forku 2.0 pali zdecydowanie więcej.

 

pzdr.

Link to comment
Share on other sites

Jest OBK. Koszty pewnie podobne.

Chodziło mi o to, że do wyboru subar_u ma 2.0MT albo 2.5AT. Ja bardzo chętnie bym OBK przygarnął, ze względu na podwyższony dach (mam taki w swoim Legacy, a te nowe już nie mają przetłoczenia). Zdaje się, że do Legacy MY08 wraca silnik 2,5 :D

Link to comment
Share on other sites

Przypomina mi sie moj kolega co twierdzi, ze z Tarchomina do pracy w Centrum dojezdza w 10-15 minut. Nie to zeby na 23:00, tylko na dziewiata rano. A jak sie skubany upieral! Zakladac sie chcial.

 

Tak na powaznie, zeby 340 km na polskich drogach przeleciec w trzy godziny przy niskim spalaniu typu 7.6? Nie bede sie klocil, ale ja tak nie potrafie. Odkad jezdze z GPS'em to wiem, ze uzyskanie na odcinku 340 km sredniej predkosci ruchu powyzej 100 km/h oznacza jazde naprawde na granicy zdrowego rozsadku. Cos z gatunku NISKI LOT, DUZA PREDKOSC, jak mawia moj kolega Gorg :mrgreen:

 

Pewnie jest to mozliwe na odcinku Katowice-Wroclaw, na tej pieknej dwupasmowce, bez ograniczen co chwila do 70 km/h. w srodku nocy i na tempomacie. Droga jest plaska jak stol, bez glupich zakretow (typu slynny zakret na katowickiej w Brudzowicach kolo Siewierza). Tam to uwierze. Ale nie na gierkowce.

Link to comment
Share on other sites

Jest OBK. Koszty pewnie podobne.

Chodziło mi o to, że do wyboru subar_u ma 2.0MT albo 2.5AT. Ja bardzo chętnie bym OBK przygarnął, ze względu na podwyższony dach (mam taki w swoim Legacy, a te nowe już nie mają przetłoczenia). Zdaje się, że do Legacy MY08 wraca silnik 2,5 :D

 

 

Podobno tak ale nie w UE. Prędzej spodziewałbym się diesel'a . :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

jazda spokojna może być 6,8l,jadąc szybko Warszawa-Wrocław 3 godz. 7,6l.

 

W-wa - W-w czyli 340 km od Janek do Psiego Pola w 3 godziny i spalanie 7,6l ?

Z całym szacunkiem ale to pobożne życzenie. Przy 17,6 bardziej prawdopodobne.

Adam 12 wybieram się na dniach do Wrocławia,zapraszam .Czas przejazdu oraz spalanie będzie zbliżone do podanego wcześniej.Jeden warunek:wyjeżdżam o 4 rano .

 

No tak, żeby uzyskać te 3 godziny to fotoradary nie isntnieją dla Ciebie rozumiem ??

Pytanie - ile zdjęć już dostałeś i co z tym robisz ? :roll:

Jechałem tą trasą 2 dni temu i... tego jest cała masa, inna sprawa to czy w każdej skrzynce jest aparat. Albo ten pocięty kawałek przed Wieluniem. W dodatku jak kilka tirów się przydarzy po drodze w niekorzystnych miejscach to nie ma szans.

Link to comment
Share on other sites

(typu slynny zakret na katowickiej w Brudzowicach kolo Siewierza).

 

 

Co z nim nie tak wyjaśnij mi proszę....

 

Roznie ludzie mowia. Ja sam sie zastanawiam dlaczego ma taka zla slawe. Wyglada jak najbardziej normalnie, a mimo to jest tam rekordowa ilosc samochodow, ktore wypadaja z drogi. Faktem jest, ze juz dwa razy byl "przeprofilowywany" znaczy sie przebudowywany, a i tak dalej w tym miejscu ludzie wylatuja z drogi. Jest tam obecnie czarny punkt.

 

Kolega moj pracowal w bezposrednim sasiedztwie tego miejsca i mowil, ze w zyciu sie tak nie napatrzyl na samochody po wypadkach. Kilka razy w tygodniu dzwonili na policje i pogotowie bo... wylecial kolejny miszcz kierownicy ;-)

Link to comment
Share on other sites

Tasior_Miedziak, jeździłem tam wolno, szybko, po śniegu i po suchym asfalcie i nie rozumiem. Może po prostu dlatego że na tej drodze ogólnei mało zakrętów jest?

 

 

 

Podobny zakręt jest na DK7 tez czarny punkt itp i ograniczenie 3x nizsze niż rozsądna prędkość Fiatem Seicento.

Link to comment
Share on other sites

Żeby uzyskać średnią ponad 100km/h na naszych drogach to trzeba nieźle cisnąć.

Katowicką trzeba lecieć ponad 160 potem do Bełchatowa podobnie. Przed i za Wieluniem się nie da tak szybko bo wioski. Czas możliwy jak najbardziej ale nie przy spalaniu 7,6.

 

PS. Zrobiłem ta trasę chyba z 300 razy w życiu. OBK przy takiej jeździe pali około 9.5 l.

Legacy 2.0 pewnie niewiele mniej. W Forku 2.0 pali zdecydowanie więcej.

 

pzdr.

Warszawa-Wrocław zaliczyłem może 200 razy ,większośc samochód dostawczy.W niezbyt odległej przeszłości Jumperem 2,5tdi ruszyłem z Cargo na lotnisku(Warszawa) o godz 16.00.Na Śniadeckich (Wrocław) do firmy wjechałem o godz. 20.00 mając 1750 kg ładunku.Rano jadę przez Katowice do Wałbrzycha ,czwartek powrót przez Wrocław.Zobaczymy co pokaże komputer.
Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...