Skocz do zawartości

Koło zamachowe- da się odchudzić czy nie warto?


WRX NO LIMIT

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jak na razie robiłem to przy okazji wymiany sprzęgła w każdym moim samochodzie sportowym i efekt był rewelacyjny. Subaru jeszcze nie rozbierałem i nie wiem jak wygląda to koło zamachowe, ale czeka mnie wymiana sprzęgła, w związku z tym pytam czy da się zebrać z niego trochę materiału i czy warto to zrobić w Modelu WRX 2001 wersja US.....moc auto ma podniesioną do ponad 300KM. Ewentualnie czy można kupić sportowe lekkie koło zamachowe, gdzie i za ile. Z góry dziękuję za odpowiedź i rozwinięcie tego tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko po pełnych przeróbkach w USA, gdzie służyło japończykowi tylko do wyścigów nocnych i driftu, ma podniesione doładowanie do 1,1, jakieś (nie wiadomo jakie) zmiany w silniku i podobno w elektronice, średnio pai 24 w mieście na 100km, przeróbki układu napędowego i inne jakieś wewnętrzne przeróbki....z wersją STI raczej radzi sobie radzi bez problemu, skrzynia bez problemu chodzi, ale sprzęgło wytrzymało od czasu jak auto sprowadziłem, niecałe 5tyś km :), gdzieś na forum są fotki w temacie "biały wrx"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do tego sprzęgła to nie wiem jakie jest bo nie rozkładałem auta jeszcze (tez myślę że powinno być sportowe, ale nie wiem...), bo jeszcze jeździ, tylko od czasu do czasu jak wcisnę na trasie to przeskoczy szybko ok 2tys obrotów, więc już pierwsze objawy są....aha...auto ma dodatkowo instalację NItro :cool: ale jeszcze jej nie odpaliłem bo trzeba ja przejrzeć...jak każde auto z USA zostało trochę rozkradzione po drodze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...