WRX NO LIMIT Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Witam. Jak na razie robiłem to przy okazji wymiany sprzęgła w każdym moim samochodzie sportowym i efekt był rewelacyjny. Subaru jeszcze nie rozbierałem i nie wiem jak wygląda to koło zamachowe, ale czeka mnie wymiana sprzęgła, w związku z tym pytam czy da się zebrać z niego trochę materiału i czy warto to zrobić w Modelu WRX 2001 wersja US.....moc auto ma podniesioną do ponad 300KM. Ewentualnie czy można kupić sportowe lekkie koło zamachowe, gdzie i za ile. Z góry dziękuję za odpowiedź i rozwinięcie tego tematu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Ehmm jak ma podniesioną tę moc do ponad 300KM? Bo to raczej obejmuje zmianę wszystkiego i raczej nie ma seryjnego sprzęgła. BTW: dział techniczny SIP raczej Ci w tym nie pomoże. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemon prince Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 WRX 2001 to skrzynka taka jak w GT. z tego co wiem z mocą ponad 300 koni to długo nie pociągnie. bodajże mati pisał, że górna granica to 290 koni ale głowy uciąć sobie nie dam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 lemon prince, to nie KM ale Nm ukręcają skrzynię i sprzęgła i ogólnie elementy przeniesienia napędu. Tak czy siak jeżeli to auto ma naprawdę ponad 300KM (a to znaczy ze ma sporo zmian w silniku) to nie wrózę długiego zycia przeniesieniu napędu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRX NO LIMIT Posted September 8, 2007 Author Share Posted September 8, 2007 Autko po pełnych przeróbkach w USA, gdzie służyło japończykowi tylko do wyścigów nocnych i driftu, ma podniesione doładowanie do 1,1, jakieś (nie wiadomo jakie) zmiany w silniku i podobno w elektronice, średnio pai 24 w mieście na 100km, przeróbki układu napędowego i inne jakieś wewnętrzne przeróbki....z wersją STI raczej radzi sobie radzi bez problemu, skrzynia bez problemu chodzi, ale sprzęgło wytrzymało od czasu jak auto sprowadziłem, niecałe 5tyś km , gdzieś na forum są fotki w temacie "biały wrx" Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRX NO LIMIT Posted September 8, 2007 Author Share Posted September 8, 2007 A co do tego sprzęgła to nie wiem jakie jest bo nie rozkładałem auta jeszcze (tez myślę że powinno być sportowe, ale nie wiem...), bo jeszcze jeździ, tylko od czasu do czasu jak wcisnę na trasie to przeskoczy szybko ok 2tys obrotów, więc już pierwsze objawy są....aha...auto ma dodatkowo instalację NItro :cool: ale jeszcze jej nie odpaliłem bo trzeba ja przejrzeć...jak każde auto z USA zostało trochę rozkradzione po drodze.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Temat koła zamachowego był już dość szczegółowo omawiany w wątku Forum Techniczne -> Gracjarnia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Nie zebym sie jakos specjalnie czepial, ale dziwne to dziwne... samochody do wyscigow nocnych i driftu buduje sie zupelnie inaczej... Uwielbiam teksty ze cos jest zrobione, ale nie wiadomo co, a moc napewno ponad 300KM :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemon prince Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 lemon prince, to nie KM ale Nm ukręcają skrzynię i sprzęgła i ogólnie elementy przeniesienia napędu ok :smile: jak każde auto z USA zostało trochę rozkradzione po drodze.... możesz rozwinąć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRX NO LIMIT Posted September 8, 2007 Author Share Posted September 8, 2007 Temat uważam za zamknięty, już mam informacje o ewentualnym przerobieniu koła zamachowego, jeśli będzie mi to potrzebne....wszystkim pozytywnie udzielającym się w tym temacie dziękuje za pomoc. pozdr :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifuge Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 i driftu,??? to kozak musial byc a jesli juz to nie lepiej kupic lekkie a nie bawic sie w tokarke ktora nie wie ile zdjac materialu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts