Jump to content

tarcze ebc w 2.0non turbo


cypis
 Share

Recommended Posts

http://www.ebcbrakesdirect.com/car/part ... 4%2D96%29#

 

srenio jestem zadowolony z moich spowalniaczy w wolnymssaku i cos chcialem z tym zrobic.

Ostatnio zmienilem klocki na textara i zostaly seryjne subarowskie tarcze.

Troche lepiej ale dlaje nic extra(i zaczynaja bic) wiec moje pytanie czy oplaca sie inwestowac w ebc turbo grow (200funtow komplet ) czy standart ebc (70funtow komplet)

i czy wersja z 1,8 abs (tez mam abs ) pasuje?? Wymiary sa te same niby, mam wersje kombi

 

ps moze ktos ma jakies sugestie jak poprawic chamowanie??

Link to comment
Share on other sites

podajesz cene za 1szt rozumiem??

niekoniecznie musi byc bardzo nisko budrzetowe ma dzialac i nie bic :))

ps czy zmiana na weze w stalowym oploce ma sens ??czy szkoda zachodu??

Bo to i tak nie bedzie chamowalo (z tylu bebny goszcza:(((()

 

http://www.bremboshop.co.uk/p1159795.htm

co do brembo pasuje do 2.0 ??

Link to comment
Share on other sites

Ja wiem że mnie zaraz zakrzyczą

ale w Foresterze S-Turbo

i faktem że jak dzwonię do infolinii w Banku aby dowiedzieć się jaki mam stan konta to po podaniu pinu IVR mówi zamist kwoty "O ja pitole"

 

musiałem znaleźć rozwiąznie chyba poniżej Low-End

 

Więc na tył poszły tarcze Lukas+klocki Lukas

na przód klocki Lukas

 

Całość tarcze + klocki przód i tył wyszła z robocizną chyba 600 pln

a samochód... na trasie nie wiem ale w mieście hamuje lepiej niż poprzednio...

 

Oczywiście nie zmienia to faktu że mógłby jeszcze lepiej :-)

Link to comment
Share on other sites

nie no chcial bym cos bardziej ambitnego:))

narazie co do wolnego ssaka znalazlem z lepszego to te nawiercane brembo sport , ebc turbo i standart i moje pytanie czy oplaca sie doplacac do brembo (140funtow komplet) czy brac zwykle ebc 70funtow komplet , turbo chyba odpuszcze :(((

 

ps klocki zostaja textara ufam tej marce i nigdy nie zawiodly jakoscia:))

Link to comment
Share on other sites

czyli że co że ja mało ambitny ? :twisted:

 

nie to mialem na mysli poprostu wole troche doplacic i miec swiety spokuj (i sumienie ) ze zrobilem wszystko co najlepsze w moim przedziale cenowym ,o to mi chodzilo...

Ps i mysle ze ebc czy brembo beda mialy lepsza jakas bo nie znosze bicia brzy chamowniu

Link to comment
Share on other sites

cypis, przy nawiercanych/nacinanych etc. tarczach największą różnicę odczujesz w kieszeni (w stosuknu do gładkich). No chyba, że chodzi Ci o samopoczucie i wygląd.

Lepiej zainwestuj (patrz rada Matiego) w gładkie tarcze (brembo) i klocki Ferodo Premier lub wyższe i wymień płyn hamulcowy na nowy.

Link to comment
Share on other sites

co do brembo zalorzylem kiedys serie mamie do coroli 2000rok kobieta je pogiela, znajomemu tez sie pokrzywily tez (2 chyba nawet co pamietam)........

co do sport i maxow nie bylo nigdy pretensji .......a klocki textara zle sa??merc itp laduja je na 1 montarzu w dosc mocnych motorach i dziala dobrze!!!

Wiec brembo gladkie mam uraz cokolwiek nie powiecie o nich:PPPP

Wiec zadam pytanie tak czy oplaca doplacic za szybsza wymiane klockow i czy bedzie proporcjonalna do poprawy hamowania??

 

ps upatrzylem komplet przewodzikow dunlopa w stalowym oplcie za 39funtow (na cale auto) wiec dochodzi do tego tez ta zmian na 100%

Link to comment
Share on other sites

.......a klocki textara zle sa??merc itp laduja je na 1 montarzu w dosc mocnych motorach i dziala dobrze!!!

Wiec brembo gladkie mam uraz cokolwiek nie powiecie o nich:PPPP

Wiec zadam pytanie tak czy oplaca doplacic za szybsza wymiane klockow i czy bedzie proporcjonalna do poprawy hamowania??

 

Zależy jakiego Textara kupiłeś...jest kilka klas jakości.

Co do gięcia tarcz...najczęściej to wina mechanika, chociaż nikt się nie przyzna.

Nie opłaca się zakładać Maxów etc. . Lepiej gładnie a kaskę zainwestować w klocek.

Link to comment
Share on other sites

u siebie zalozylem turbo groove + red w efekcie po paru ostrzejszych hamowaniach miale akcje

GDZIE JEST GASNICA PALE SIE klocki zapalily sie

 

na tyl zalozylem ferodo 2500 (chyba performance) na seryjna tarcze

 

w efekcie

hamowanie jest troche lepsze szczegolnie po wymianie na tyle

 

po calej zabawie wydaje mi sie ze nie wiele mozna zrobic z hamulcami w forku

ma tak wysoki profil opony, ze zadne hamulce nie pomoga

 

na marginesie ktos z forum zalozyl hamulce z sti i nie byl zachwycony efektem ....

Link to comment
Share on other sites

Z moich doświadczeń jeśli chodzi o nisko budzetowe rozwiązania hamulcowe najlepiej się sprawują zwykłe tarcze Brembo + klocki Ferrodo Premier.

Mam taki zestaw u siebie i jestem bardzo zadowolony. Chciałem założyć lepsze klocki ale akurat nie było i nie żałuję, bo jest OK.

Link to comment
Share on other sites

Ja mam na całym samochodzie zestaw TG + red stuff + ten ebcowski płyn sportowohamulcowy i jak narazie wrażenia są takie:

 

Dramatycznie (in plus) różnica w hamowaniu - kilka bardzo ostrych hamowań i samochód nadal hamuje, nic się nie pali ;)

Link to comment
Share on other sites

u siebie zalozylem torbo groove + red

Ja również do mojego Outbacka. Dramat. Ale mam 12 miesięczna gwarancję producenta i 24 miesięczną rękojmię sprzedawcy...Carfita :mrgreen:

 

Towar montowany w nieautoryzowanym serwisie EBC , nie podlega gwarancji ani rękojmi :mrgreen: :wink:

Link to comment
Share on other sites

ale muszę przyznać, że po tych ognistych hamowaniach

skuteczność hamowania nie zmieniła się

 

I to jest najistotniejsze !

 

Aero9000 co do jasnej cholery z tymi klockami YELLOW EBC coś na sprzedaż wystawił :( Jak poszły to napisz, to Cię oleje i sobie bez łachy zamówię i mam je za dwa dni.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...