marek790 Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Wiem, że są do regulacji mieszanki paliwa dwa takie czujniki, każdy na dwie śrubki. Nie mam aparatu więc nie pokażę jakie. . Jak je samemu ustawić by auto paliło właściwie-znaczy normalnie. Udało mi się nimi wyregulować wolne obroty ale spalanie skoczyło o jakieś 4l/100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Chodzi Ci o gaznik? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 NIe gaźnik. Sorki. Chodzi o wolnossaka z 96. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 W 96 mieszanka paliwa sterowal juz kompjuter a nie srubki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Kuba Zgadza się ale ... jakbyś miał fotkę silnika z góry to bym Ci narysował - strzałkami o co mi chodzi. Jak odkręcisz dwie mocujące śrubki to te czyjniki da się lekko obracać - bo chodzą tak jakby po łuku. Obracając silnik zaczyna inaczej pracować. Zatem wnioskuję, iż ma to wpływ - mimo komputera - na pracę silnika i spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Zapłon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 chodzi zapewwne o czujnik położenia przepustnicy mimo wszystko radziłbym powrócić do ustawień oryginalnych. subaru to nie maluch, że śrubokrętem regulowało się osiągi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 hogi już teraz zapala ok. ale były problemy. Przy zimnym silniku czuć nie spaloną benzynę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 pablonas - a jak wyglądają ustawienia fabryczne? Koniecznie serwis czy można samemu to wyregulować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Taki masz silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 2,0l. wolnossak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Jak byłem mały to też rozbierałem stare budziki i je naprawiałem też były śrubki i nimi kręciłem zgadnijcie czy jakiś naprawiłem :?: Koledze chodzi zpewne o czujnik położenia przepustnicy wyregulowny jest on fabrycznie i przez żywot samochodu rzadziej czujnika nie ma potrzeby go regulować Drugi tajemniczy zestaw śrubek to podejrzewam zawór bocznikowy wolnych obrotów sytuacja jak wyżej czasami trzeba go tylko rozebrać i umyć (problem z wolnymi obrotami) Zmiejszenie zuzycia paliwa może spowodować wymiana F. powietrza, świec i kabli zapłonowych na sprawne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 marek790, Nazywaj tematy szczegółowo :razz: Ostrzeżenie przed ostrzeżeniem Zawsze chciałem to powiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kura Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Drugi tajemniczy zestaw śrubek to podejrzewam zawór bocznikowy wolnych obrotów sytuacja jak wyżej czasami trzeba go tylko rozebrać i umyć (problem z wolnymi obrotami) E12, już raz mi pomogłeś - chodzi o sprężynkę do gałki zmiany biegów, zbadałem temat i czekam na dostawę w SubaruPoint - dziękuję!! Teraz poproszę o pomoc po raz drugi - wolne obroty... Dziś zauważyłem, że silnik schodząc z obrotów utrzymuje się przez chwilkę przy ok. 1000obr/min., a potem nagle spada do ok. 700-800 i utrzymuje się na tym poziomie oraz czasami faluje/poszarpuje... Swiece nowe- przewody WN też. Zanim dotrę do przepływomierza i cewki sprawdziłbym tem drugi zestaw śrubek. Które to?? Pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 6 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 marek790, Nazywaj tematy szczegółowo :razz: Ostrzeżenie przed ostrzeżeniem Zawsze chciałem to powiedzieć Będę już pamiętał. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi