akarso Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 no to lecimy po kolei: 1. co moze byc przyczyna tzw. "kangurka" przy ruszaniu badz odjeciu gazu? Sprzeglo raczej mechanik wykluczyl, zatem co: kable wys. napiecia, swiece, czujnik polozenia walu, przeplywka, poduszki silnika czy co tam jeszcze? 2. znalazlem troche oleju na końcu tej rurki co się łączy bezpośrednio z atmosferą. Mam się martwić? 3. chyba zidentyfikowalem zrodlo nienamierzalnych jak do tej pory stukow w bagazniku: silownik tylnej klapy ;] To jest raczej nierozbieralne z tego co widze? Bo tak poza tym to dziala... 4. JAK DO CHOLERY podciągnąć sprzęgło w tym samochodzie? Czy jedyna metoda to wymiana wszystkich podejrzanych części po kolei? Wybaczcie, ale w archiwum nie znalazłem konkretnej odpowiedzi (przypominam że w antyku siedzi sprzęgło hydrauliczne). Jak na razie pierwszym podejrzanym jest wysprzęglik. Ew. może to ma tak być że biegi się "wbija" zamiast wrzucać, no ale jak mi wsteczny zgrzyta to podejrzewam że coś nie do końca tam się jednak wysprzęgla. Z góry dziękuję... Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 1. co moze byc przyczyna tzw. "kangurka" przy ruszaniu badz odjeciu gazu? Sprzeglo raczej mechanik wykluczyl, zatem co: kable wys. napiecia, swiece, czujnik polozenia walu, przeplywka, poduszki silnika czy co tam jeszcze? Uszkodzoną poduszkę powinno być słychać i czuć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts