Jump to content

Wymiana up & down pipe's


rallymaniak74
 Share

Recommended Posts

rallymaniak74, o ile sie nie myle to ty masz WRX'a ze stanow. Jesli tak, to mozesz kupic juz gotowa mape do twojego samochodu i pod modyfikacje jakie masz w planie. Mapa kosztuje okolo $50, do tego potrzebujesz kabelek za $90 i laptop. W miare jak zdobedziesz wiedze lub znajdziesz kogos kto ja ma, to mozesz ja pozniej poprawic, lepiej dostosowac do swojego samochodu.

Link to comment
Share on other sites

EcuExplorer [Calvin Cestari / tari.co.za] - logs from almost all modern Subarus - tego programu niestety nie można ściągnąć z tej stronki. Czy ktoś wie może gdzie można?

Gdzie kupić kabel do podłączenia laptopa i ECU W Imprezie GT MY99?

Link to comment
Share on other sites

EcuExplorer [Calvin Cestari / tari.co.za] - logs from almost all modern Subarus - tego programu niestety nie można ściągnąć z tej stronki. Czy ktoś wie może gdzie można?

Podaj mi Twój adres mailowy, to ci wyślę

Gdzie kupić kabel do podłączenia laptopa i ECU W Imprezie GT MY99?

Jak kupowałem w Stanach.

Dokładnie tutaj

Dzisiaj taki kabelek dostarczyłem Carfitowi

Link to comment
Share on other sites

troche sie boje za to zabrac samemu. Juz kiedys dlubalem sam w SC Sportingu i auta nie odpalilem:)

 

 

dziwie sie ze majac zle doswiadczenia z grzebania w seju i do tego bez znajomosci tematu masz ochote zabierac sie za Subaraka. czy nie warto zostawic to ludziom, ktorzy zjedli na mapowaniu zeby? sprawdzone i pewne mapy sa gwarancja poprawnego funkcjonowanaia silnika :!:

Link to comment
Share on other sites

Ccialbym wrocic do tematu a mainowicie do wymiany rurek. Autko juz odchudzilem z 3 katalizatorow i mam zwiazane z tym pytania.

1. Wykrecilem sonde EGT i w jej miejsce wkrecilem srube ktora dostalem wraz z uppipe'm. Tak mi doradzono na NASIOC, chlopaki napisali ze lepiej tej sondy nie montowac poniewaz moze ona uszkodzic turbo w wypadku gdyby pod wplywem np wiekszej temperatury i cisnienia spalin rozpadla sie. Troche to zakrecilem ale ta sonda i tak podobno chroni kata przed wysoka temperatura. I teraz pytanko zasadnicze:

 

dostalem maly opornik ktory mam wpiac zamiast tej sondy EGT, na razie tego nie zrobilem, sonda jest dalej podpieta i przymocowana do nadkola (teraz mierzy temp. powietrza:) a nie spalin). Czy konieczne jest wpiecie tego rezystorka? CEL sie nie zaswiecil a upalalem niezle przez 20 km.

 

By the way TERAZ TO AUTO ZAPIE.... A NIE JEZDZI

Link to comment
Share on other sites

Ccialbym wrocic do tematu a mainowicie do wymiany rurek. Autko juz odchudzilem z 3 katalizatorow i mam zwiazane z tym pytania.

1. Wykrecilem sonde EGT i w jej miejsce wkrecilem srube ktora dostalem wraz z uppipe'm. Tak mi doradzono na NASIOC, chlopaki napisali ze lepiej tej sondy nie montowac poniewaz moze ona uszkodzic turbo w wypadku gdyby pod wplywem np wiekszej temperatury i cisnienia spalin rozpadla sie. Troche to zakrecilem ale ta sonda i tak podobno chroni kata przed wysoka temperatura. I teraz pytanko zasadnicze:

 

dostalem maly opornik ktory mam wpiac zamiast tej sondy EGT, na razie tego nie zrobilem, sonda jest dalej podpieta i przymocowana do nadkola (teraz mierzy temp. powietrza:) a nie spalin). Czy konieczne jest wpiecie tego rezystorka? CEL sie nie zaswiecil a upalalem niezle przez 20 km.

 

By the way TERAZ TO AUTO ZAPIE.... A NIE JEZDZI

 

:shock: :?:

Link to comment
Share on other sites

Aha i w downpipe wkrecilem tulejke oddalajaca oxygen sensor od glownego strumienia spalin. Z tym ze ta tulejka sklada sie z 2 askreconych do siebie. Sonda siedzi w tulei tak ciasno ze praktycznie teraz to ona nic nie mierzy i moze o to chodzi.

Gdyby ktos sie zastanawial czy zmieniac rureczki to nie ma nad czym.

Poza tym ze auto ma wyraznie wiekszy moment (ktory jest szczegolnie odczuwany jak turbo zacznie podawac konkretne cisnienie) to jeszcze ladnie syczy od 1500 rpm. Doslownie jak w autosanie:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Gdyby ktos sie zastanawial czy zmieniac rureczki to nie ma nad czym.

Poza tym ze auto ma wyraznie wiekszy moment (ktory jest szczegolnie odczuwany jak turbo zacznie podawac konkretne cisnienie) to jeszcze ladnie syczy od 1500 rpm. Doslownie jak w autosanie:)

_________________

Wlasnie sie przymierzam do wymianu calego ukladu i skoro "zapie... a nie jezdzi" to chyba sie nie bede zastanawial :grin:
Link to comment
Share on other sites

Ja wydech zmienialem dopiero w kraju. W Californi nie bylo miesiaca zeby mnie nie zatrzymywali pod byle pretekstem. Za pierwszym razem doczepili sie wlasnie ukladu wydechowego a mialem zmieniony tylko tylny tlumik. Wasaty pan na hulajnodze stwierdzil ze uklad wydechowy jest zmodyfikowany i nie dalo mu sie nic wytlumaczyc. Wytlumaczylem dopiero w sadzie pokazujac zaswiadczenie z przeprowadzonego badania glosnosci systemu wydechowego. W moim przypadku chodzilo akurat o to ze wydech jest za glosny wiec pol biedy. Ale mozna dostac mandat za brak katow i wtedy bedzie badanie na analizatorze spalin. Praktyka jest taka ze np w Californi jezdzi sie dotad az sie zdobedzie takie badanie i wtedy mozna zrobic w wydechu wszystko. Mnie pozniej zatrzymal ten sam wasaty i wypisal mi znow mandat za wydech. Po okazaniu certyfikatu z przeprowadzonego badania mandat za wydech zniszczyl ale wypisal za niebezpieczna jazde:)

Wiekszosc imprez ma pozmieniane wydechy, w razie badania trzeba zakladac serie, dostac papier a potem go trzymac w schowku.

U mnie pokazalo 84 decybele a nie powinno przekroczyc 95 wiec bylo jeszcze daleko do przekroczenia nomy.

Link to comment
Share on other sites

Chłopie wracaj z tego dzikiego kraju prędziutko :mrgreen: u nas policmajstry to sie jeszcze proszą żebym przegazował , i odjechał na pełnym fullu :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ja wydech zmienialem dopiero w kraju. W Californi nie bylo miesiaca zeby mnie nie zatrzymywali pod byle pretekstem. Za pierwszym razem doczepili sie wlasnie ukladu wydechowego a mialem zmieniony tylko tylny tlumik. Wasaty pan na hulajnodze stwierdzil ze uklad wydechowy jest zmodyfikowany i nie dalo mu sie nic wytlumaczyc. Wytlumaczylem dopiero w sadzie pokazujac zaswiadczenie z przeprowadzonego badania glosnosci systemu wydechowego. W moim przypadku chodzilo akurat o to ze wydech jest za glosny wiec pol biedy. Ale mozna dostac mandat za brak katow i wtedy bedzie badanie na analizatorze spalin. Praktyka jest taka ze np w Californi jezdzi sie dotad az sie zdobedzie takie badanie i wtedy mozna zrobic w wydechu wszystko. Mnie pozniej zatrzymal ten sam wasaty i wypisal mi znow mandat za wydech. Po okazaniu certyfikatu z przeprowadzonego badania mandat za wydech zniszczyl ale wypisal za niebezpieczna jazde:)

Wiekszosc imprez ma pozmieniane wydechy, w razie badania trzeba zakladac serie, dostac papier a potem go trzymac w schowku.

U mnie pokazalo 84 decybele a nie powinno przekroczyc 95 wiec bylo jeszcze daleko do przekroczenia nomy.

No widzisz wiec jednak musze sie zastanowic bo czesto robie sobie wypady do NJ, CA, FL teraz mam zamiar jechac do Chicago a na Sylwestra planuje jeszcze raz zaliczyc Las Vegas i Route 66. Poprzednim razem nie mialem zadnych kontroli a w NJ jest chyba tak samo jak w CA, tylko czekaja az zrobisz jakies glupstwo :evil: Dzieki za uprzedzenie i pozdrawiam.
Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...