rallymaniak74 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 1. Czy konieczny jest remap? 2. Czy mozna to zrobić samemu korzystając z kabelka, laptopa i paru programików? 3. Czy ktoś ma taki software? dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 1. Konieczny nie ale wskazany. 2. Teoretycznie mozna, ale przydaloby sie miec jeszcze cos do pomiaru AFR, doladowania, egt. No i troche wiedzy. 3. Jest w necie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 rallymaniak74, o ile sie nie myle to ty masz WRX'a ze stanow. Jesli tak, to mozesz kupic juz gotowa mape do twojego samochodu i pod modyfikacje jakie masz w planie. Mapa kosztuje okolo $50, do tego potrzebujesz kabelek za $90 i laptop. W miare jak zdobedziesz wiedze lub znajdziesz kogos kto ja ma, to mozesz ja pozniej poprawic, lepiej dostosowac do swojego samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallymaniak74 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Kabelek mam, laptop tez jest, mam tez jakies programy posciagane z amerykanskich stron ale troche sie boje za to zabrac samemu. Juz kiedys dlubalem sam w SC Sportingu i auta nie odpalilem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallymaniak74 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Moze ktos zna jakies strony z ktorych mozna by sciagnac jakis software. Ewentualnie zostaje firma o ktorej wspomnial Kuba. Kiedys mieli te programy za 25 baksow i sie czailem ale teraz chyba to kupie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Wsystko co potrzebujesz jest na www.openecu.org Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 EcuExplorer [Calvin Cestari / tari.co.za] - logs from almost all modern Subarus - tego programu niestety nie można ściągnąć z tej stronki. Czy ktoś wie może gdzie można? Gdzie kupić kabel do podłączenia laptopa i ECU W Imprezie GT MY99? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 EcuExplorer [Calvin Cestari / tari.co.za] - logs from almost all modern Subarus - tego programu niestety nie można ściągnąć z tej stronki. Czy ktoś wie może gdzie można? Podaj mi Twój adres mailowy, to ci wyślę Gdzie kupić kabel do podłączenia laptopa i ECU W Imprezie GT MY99? Jak kupowałem w Stanach. Dokładnie tutaj Dzisiaj taki kabelek dostarczyłem Carfitowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 troche sie boje za to zabrac samemu. Juz kiedys dlubalem sam w SC Sportingu i auta nie odpalilem:) dziwie sie ze majac zle doswiadczenia z grzebania w seju i do tego bez znajomosci tematu masz ochote zabierac sie za Subaraka. czy nie warto zostawic to ludziom, ktorzy zjedli na mapowaniu zeby? sprawdzone i pewne mapy sa gwarancja poprawnego funkcjonowanaia silnika :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallymaniak74 Opublikowano 1 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Ja nie chce sie brac za grzebanie w mapach tylko i wylacznie (na poczatek) skorzystac z gotowej mapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallymaniak74 Opublikowano 1 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Ccialbym wrocic do tematu a mainowicie do wymiany rurek. Autko juz odchudzilem z 3 katalizatorow i mam zwiazane z tym pytania. 1. Wykrecilem sonde EGT i w jej miejsce wkrecilem srube ktora dostalem wraz z uppipe'm. Tak mi doradzono na NASIOC, chlopaki napisali ze lepiej tej sondy nie montowac poniewaz moze ona uszkodzic turbo w wypadku gdyby pod wplywem np wiekszej temperatury i cisnienia spalin rozpadla sie. Troche to zakrecilem ale ta sonda i tak podobno chroni kata przed wysoka temperatura. I teraz pytanko zasadnicze: dostalem maly opornik ktory mam wpiac zamiast tej sondy EGT, na razie tego nie zrobilem, sonda jest dalej podpieta i przymocowana do nadkola (teraz mierzy temp. powietrza:) a nie spalin). Czy konieczne jest wpiecie tego rezystorka? CEL sie nie zaswiecil a upalalem niezle przez 20 km. By the way TERAZ TO AUTO ZAPIE.... A NIE JEZDZI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Ccialbym wrocic do tematu a mainowicie do wymiany rurek. Autko juz odchudzilem z 3 katalizatorow i mam zwiazane z tym pytania. 1. Wykrecilem sonde EGT i w jej miejsce wkrecilem srube ktora dostalem wraz z uppipe'm. Tak mi doradzono na NASIOC, chlopaki napisali ze lepiej tej sondy nie montowac poniewaz moze ona uszkodzic turbo w wypadku gdyby pod wplywem np wiekszej temperatury i cisnienia spalin rozpadla sie. Troche to zakrecilem ale ta sonda i tak podobno chroni kata przed wysoka temperatura. I teraz pytanko zasadnicze: dostalem maly opornik ktory mam wpiac zamiast tej sondy EGT, na razie tego nie zrobilem, sonda jest dalej podpieta i przymocowana do nadkola (teraz mierzy temp. powietrza:) a nie spalin). Czy konieczne jest wpiecie tego rezystorka? CEL sie nie zaswiecil a upalalem niezle przez 20 km. By the way TERAZ TO AUTO ZAPIE.... A NIE JEZDZI :shock: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallymaniak74 Opublikowano 1 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Aha i w downpipe wkrecilem tulejke oddalajaca oxygen sensor od glownego strumienia spalin. Z tym ze ta tulejka sklada sie z 2 askreconych do siebie. Sonda siedzi w tulei tak ciasno ze praktycznie teraz to ona nic nie mierzy i moze o to chodzi. Gdyby ktos sie zastanawial czy zmieniac rureczki to nie ma nad czym. Poza tym ze auto ma wyraznie wiekszy moment (ktory jest szczegolnie odczuwany jak turbo zacznie podawac konkretne cisnienie) to jeszcze ladnie syczy od 1500 rpm. Doslownie jak w autosanie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Jak zrobisz remap to nie bedziesz potrzebowal ani rezystora, ani tulejki. Sonde EGT bedziesz mog odpiac calkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek145 Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Gdyby ktos sie zastanawial czy zmieniac rureczki to nie ma nad czym. Poza tym ze auto ma wyraznie wiekszy moment (ktory jest szczegolnie odczuwany jak turbo zacznie podawac konkretne cisnienie) to jeszcze ladnie syczy od 1500 rpm. Doslownie jak w autosanie:) _________________ Wlasnie sie przymierzam do wymianu calego ukladu i skoro "zapie... a nie jezdzi" to chyba sie nie bede zastanawial :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallymaniak74 Opublikowano 12 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Ja wydech zmienialem dopiero w kraju. W Californi nie bylo miesiaca zeby mnie nie zatrzymywali pod byle pretekstem. Za pierwszym razem doczepili sie wlasnie ukladu wydechowego a mialem zmieniony tylko tylny tlumik. Wasaty pan na hulajnodze stwierdzil ze uklad wydechowy jest zmodyfikowany i nie dalo mu sie nic wytlumaczyc. Wytlumaczylem dopiero w sadzie pokazujac zaswiadczenie z przeprowadzonego badania glosnosci systemu wydechowego. W moim przypadku chodzilo akurat o to ze wydech jest za glosny wiec pol biedy. Ale mozna dostac mandat za brak katow i wtedy bedzie badanie na analizatorze spalin. Praktyka jest taka ze np w Californi jezdzi sie dotad az sie zdobedzie takie badanie i wtedy mozna zrobic w wydechu wszystko. Mnie pozniej zatrzymal ten sam wasaty i wypisal mi znow mandat za wydech. Po okazaniu certyfikatu z przeprowadzonego badania mandat za wydech zniszczyl ale wypisal za niebezpieczna jazde:) Wiekszosc imprez ma pozmieniane wydechy, w razie badania trzeba zakladac serie, dostac papier a potem go trzymac w schowku. U mnie pokazalo 84 decybele a nie powinno przekroczyc 95 wiec bylo jeszcze daleko do przekroczenia nomy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Chłopie wracaj z tego dzikiego kraju prędziutko u nas policmajstry to sie jeszcze proszą żebym przegazował , i odjechał na pełnym fullu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek145 Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Chłopie wracaj z tego dzikiego kraju prędziutko u nas policmajstry to sie jeszcze proszą żebym przegazował , i odjechał na pełnym fullu Jeszcze troszke :grin: ale jak wracac to z hukiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek145 Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Ja wydech zmienialem dopiero w kraju. W Californi nie bylo miesiaca zeby mnie nie zatrzymywali pod byle pretekstem. Za pierwszym razem doczepili sie wlasnie ukladu wydechowego a mialem zmieniony tylko tylny tlumik. Wasaty pan na hulajnodze stwierdzil ze uklad wydechowy jest zmodyfikowany i nie dalo mu sie nic wytlumaczyc. Wytlumaczylem dopiero w sadzie pokazujac zaswiadczenie z przeprowadzonego badania glosnosci systemu wydechowego. W moim przypadku chodzilo akurat o to ze wydech jest za glosny wiec pol biedy. Ale mozna dostac mandat za brak katow i wtedy bedzie badanie na analizatorze spalin. Praktyka jest taka ze np w Californi jezdzi sie dotad az sie zdobedzie takie badanie i wtedy mozna zrobic w wydechu wszystko. Mnie pozniej zatrzymal ten sam wasaty i wypisal mi znow mandat za wydech. Po okazaniu certyfikatu z przeprowadzonego badania mandat za wydech zniszczyl ale wypisal za niebezpieczna jazde:) Wiekszosc imprez ma pozmieniane wydechy, w razie badania trzeba zakladac serie, dostac papier a potem go trzymac w schowku. U mnie pokazalo 84 decybele a nie powinno przekroczyc 95 wiec bylo jeszcze daleko do przekroczenia nomy. No widzisz wiec jednak musze sie zastanowic bo czesto robie sobie wypady do NJ, CA, FL teraz mam zamiar jechac do Chicago a na Sylwestra planuje jeszcze raz zaliczyc Las Vegas i Route 66. Poprzednim razem nie mialem zadnych kontroli a w NJ jest chyba tak samo jak w CA, tylko czekaja az zrobisz jakies glupstwo Dzieki za uprzedzenie i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 W Chicago nie ma z tym klopotu, tutaj sa ludzie, ktorzy jezdza z kawalkiem prostej rury od turbo do tylnego zderzaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi