mcorp Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Czy ktoś ma info od jakiego samochodu przypasują rozstawem śrub/ET? Z tego, co zmierzyłem na swoim to będzie 6,5JJ 5/100/56/ET 48,0. Szukam stalówek 16" żeby sobie założyć jakieś ATki i pojeździć w terenie... Albo 15" i wyższe laczki. M p.s. ...a 15" wejdą w ogóle na zaciski...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Skoda octavia, passat przed 2002, BMW , Seat, Opel, Laguna tylko sprawdzaj ET. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Audi A3 ? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcorp Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Stokrotne dzięki :grin: adamstreciwilk: A3 niestety ma 5x112 M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 hogi, parę razy była o tym mowa. Felgi od skody/vw mają większy otwór centrujący, przez co felga trzyma się tylko na śrubach. Porządne uderzenie i śruby mogą zostać ścięte. To chyba nie najlepszy pomysł. Poza tym ciężko taką felgę dokładnie wycentrować. Uprzedzając odpowiedź, wiem, że są pierścienie centrujące. Jednak wszyscy oponiarze z którymi rozmawiałem na ten temat bardzo odradzali. Otwór centrujący nie jest dla ozdoby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Ale mało które felgi są dedykowane do konkretnego modelu bez pierścieni- chyba, że fabryczne. Przeważnie kupując nowy komplet kupujesz je z pierścieniami do konkretnego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Ale mało które felgi są dedykowane do konkretnego modelu bez pierścieni- chyba, że fabryczne.Przeważnie kupując nowy komplet kupujesz je z pierścieniami do konkretnego modelu. Aluminiowe, a nie stalowe. Widziałeś pierścienie centrujące do stalówek?? Nie jestem ekspertem. Powtarzam tylko to co mówili mi goście w serwisach i to o czym kiedyś tu już rozmawialiśmy. Sam miałem jeden sezon stalówki od VW, ale słabo to wyglądało. Słabo się centrowało, słabo się sprawdzało przy wyższych prędkościach i trzymanie takiej felgi było co najmniej wątpliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Kupowanie felgi od VW jest bezsensu. Zły offset i wspomniany otwór centrujący. Spokojnie można zamowić stalówki 16" dedykowane do Imprezy GT, czyli teżdo Forestera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcorp Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 :???: No dobra, akurat są na allegro fabryczne, chyba się skuszę. Mimo, że niby ma być do upalania po błocku, to jakoś tam trzeba dojechać a na bijące koła szkoda kasy. Dziękuję kolegom za podpowiedzi. M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 mam nowe stalowki 16 do Impreza, forester, jak chcesz. P.S. 15 nie wejda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi