Rallymen Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Mam pytanie do "wyjadaczy" toru Poznań: jakie czasy na torze można uznac za granicę przyzwoitości dla absolutnie seryjnych: GT-ka, WRX-a, STI oraz evo9, dla kierowcy, który jest 1 raz na torze i ma do dyspozycji kilkanaście kółek pomiarowych. Oczywiście warunki na torze dobre. Średni driver w GT i WRX w okolicach 2.10-2.15, w STi lub Evo w okolicach 2.05-2.10 Dobry driver w GT i WRX 1.59-2.02, w STi lub Evo 1.58 pozdr! To będę jeździł, aż zejdę do 2.14,99 ; inaczej się na wsi nie pokażę Jeżdżąc 1 raz w życiu w Poznaniu 130 konnym garbusem FunCup po kilku kółkach miałem czas 2.12, ale rezerwy tego auta były ogromne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuśma Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 michal, a tak z czystej ciekawości, bo się w wynikach wyróżnia, co to za Bmw było ? czas miało niczego sobie, M3, M5, czy diesel jakiś znów :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 ciekawa jest rubryka - ilosc okrazen. od 11 do 59 :shock: 60 okrazen na tym torze to ok. 120 minut jazdy. Przy dlugosci toru 4,100m to jakby facet w 2 godzinki machnal z Poznania nad morze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 michal, a tak z czystej ciekawości, bo się w wynikach wyróżnia, co to za Bmw było ? czas miało niczego sobie, M3, M5, czy diesel jakiś znów :?: Jedyny w Polsce egzemplarz M3 CSL. I dobry driver za kółkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuśma Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 shodan, dzięki, nurtowało mnie to ciekawi mnie jak bardzo zmieniły by się wyniki i startujący miejscami w przypadku mokrego toru. Już kiedyś wspominałem, jak kilka sezonów temu oglądałem nokałt M3 nad S4 na dość krętym torze zarówno na suchej jak i na mokrej nawierzchni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WJR Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 ciekawa jest rubryka - ilosc okrazen. od 11 do 59 :shock: 60 okrazen na tym torze to ok. 120 minut jazdy. Przy dlugosci toru 4,100m to jakby facet w 2 godzinki machnal z Poznania nad morze i póżniej wrócił do warszawy jak już wczesniej pisałem na innej liście dyskusyjnej, nie przyjechałem tam, żeby się obijać, okrążeń pewnie byłoby 65, ale mała wycieczka w plener (piach) zmusiła mnie do czyszczenia felg, najważniejsze, że samochód to przeżył, a do nowych nie należy. (takie tam EVO VI z silnikiem na dotarciu) pozdrawiam WJR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 WJR, nie no - szacun - bo tyle okrazen to jednak spory wysilek i koniecznosc pelnej koncentracji Zatanawiala mnie w sumie ta 6-krotna rozbieznosc pomiedzy iloscia okrazen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WJR Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Najlepszy jest powrót do domu, na koślawych gumach i w ciągłym wyczekiwaniu na "niewiadome" i wymiana zdań na punkcie opłat za autostradę typu: blokuje mi się zacisk i wyje tarcza i chyba kończą klocki, lub masz kanister bo zapomniałem zatankować i nie wiem czy dojadę, itp. pozdrawiam WJR PS: na torze jazda jesty o tyle bez stresu, że nie ma fotoradarów a i tak 1/3 okrażeń to chłodzenie potwora (6 szybkich i 3 wolne) i tak od baku do baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 15 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Michal co tak slabo ? Nie jezdzilem. W auto dla klientow byla wrzucona kostka wypozyczona na mnie. Taka rola organizatora Jedyny w Polsce egzemplarz M3 CSL. Sam jestes jedyny. E46 M3 CSL juz kilka w Polsce widzialem. I dobry driver za kółkiem. I to bylo najwazniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Filmik: http://www.kmh24.pl/kmh24_galeriaWideoW ... _2007.html Fotki: http://www.kmh24.pl/kmh24_galeriaWiecej ... _2007.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się