Skocz do zawartości

Evolution Experience - Poznan - 28.09.2007r. - fotki i czasy


michal

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do "wyjadaczy" toru Poznań: jakie czasy na torze można uznac za granicę przyzwoitości dla absolutnie seryjnych: GT-ka, WRX-a, STI oraz evo9, dla kierowcy, który jest 1 raz na torze i ma do dyspozycji kilkanaście kółek pomiarowych. Oczywiście warunki na torze dobre.

 

Średni driver w GT i WRX w okolicach 2.10-2.15, w STi lub Evo w okolicach 2.05-2.10

Dobry driver w GT i WRX 1.59-2.02, w STi lub Evo 1.58

 

pozdr!

To będę jeździł, aż zejdę do 2.14,99 ; inaczej się na wsi nie pokażę :mrgreen:

 

Jeżdżąc 1 raz w życiu w Poznaniu 130 konnym garbusem FunCup po kilku kółkach miałem czas 2.12, ale rezerwy tego auta były ogromne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawa jest rubryka - ilosc okrazen. od 11 do 59 :shock: 60 okrazen na tym torze to ok. 120 minut jazdy. Przy dlugosci toru 4,100m to jakby facet w 2 godzinki machnal z Poznania nad morze :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

shodan, dzięki, nurtowało mnie to :mrgreen:

 

ciekawi mnie jak bardzo zmieniły by się wyniki i startujący miejscami w przypadku mokrego toru.

Już kiedyś wspominałem, jak kilka sezonów temu oglądałem nokałt M3 nad S4 na dość krętym torze zarówno na suchej jak i na mokrej nawierzchni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawa jest rubryka - ilosc okrazen. od 11 do 59 :shock: 60 okrazen na tym torze to ok. 120 minut jazdy. Przy dlugosci toru 4,100m to jakby facet w 2 godzinki machnal z Poznania nad morze :mrgreen:

 

i póżniej wrócił do warszawy

 

jak już wczesniej pisałem na innej liście dyskusyjnej, nie przyjechałem tam, żeby się obijać, okrążeń pewnie byłoby 65, ale mała wycieczka w plener (piach) zmusiła mnie do czyszczenia felg, najważniejsze, że samochód to przeżył, a do nowych nie należy. (takie tam EVO VI z silnikiem na dotarciu)

pozdrawiam

WJR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy jest powrót do domu, na koślawych gumach i w ciągłym wyczekiwaniu na "niewiadome" i wymiana zdań na punkcie opłat za autostradę typu:

 

blokuje mi się zacisk i wyje tarcza i chyba kończą klocki, lub masz kanister bo zapomniałem zatankować i nie wiem czy dojadę, itp. :mrgreen:

 

pozdrawiam

WJR

 

PS: na torze jazda jesty o tyle bez stresu, że nie ma fotoradarów :mrgreen: a i tak 1/3 okrażeń to chłodzenie potwora (6 szybkich i 3 wolne) i tak od baku do baku :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Michal co tak slabo ?

 

Nie jezdzilem. W auto dla klientow byla wrzucona kostka wypozyczona na mnie. Taka

rola organizatora :(

 

Jedyny w Polsce egzemplarz M3 CSL.

 

Sam jestes jedyny. E46 M3 CSL juz kilka w Polsce widzialem.

 

I dobry driver za kółkiem.

 

I to bylo najwazniejsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...