Skocz do zawartości

Wykresy z hamowni


wild_pig

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

nie wiedzialem gdzie umiescic - w propozycjach?? wiec stworzylem nowy

 

1) Moze stworzyc jakis watek ostro moderowany o wykresach z hamownii?? Umieszczac by tam mozna wykresy z hamowni przed i po przerobkami

 

2) Watek bez zbytniego gadania bo po jakims czasie juz ciezko sie polapac

 

Co Wy na to? Wg mnie to dobry watek, zeby wszystko zebrac w jedno miejsce i ustandaryzowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny pomysl. kontynuacja MOJE SUBARU - tylko od strony osiagow.

proponuje wrzucanie wykresow z moca na kolach i podawanie wagi.

mozemy na jednym wykresie wklejac krzywe roznych forumowiczow,

raz same wartosci silnikowe, a drugi z "korekta" wagowa (ilosc kg/1ps).

ja zrobilem cos takiego z momentem obrotowym kilku przykladowych si...

jedyny sensowny tytul watku wtedy musialby brzemiec W4TURBO i reszta swiata :twisted::mrgreen:

 

przeneiscie na glowne lub do technicznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mały OT, ale ciekawe jakie gifty lub braki daje FHI użytkownikowi Subaru....

W Wawie są narazie dwie hamownie, jedna jest u Mastersa (Tylko 5 jest takich w Polsce na pełnym wypasie z możliwością hamowania również motocykli) oraz w VTG. Koszt ~400zł.

Jest jeszcze hamownia drogowa w Tomaracing (w Piasecznie)....

No to ja na początek zacznę....

 

Subaru Impreza GT SportWagon, rocznik 2000, auto sprowadzone ze Szwajcarii

Modyfikacje:

Kute tłoki i korbowody

Wyważony wał wraz z kołem pasowym

Zawieszenie Kayaba AGX + spręzyny H&R -50mm

Wydech seryjny (jeszcze)

Koła 16" seryjne

Opony lato 205/50/16, zima 195/55/16

Ciśnienie doładowania na I, II i III maksymalne doładowanie 1 bar, na IV i V biegu 1.15 bara

 

Osiągi:

0-100km/h ~5,1-5,7s(zależnie od rodzaju opon)

0-402m - 13,7 - 14,2 w zalżności od tego jak się wystartuje

V-max = do 260 licznikowych jedzie, i ma ochotę jeszcze trochę, ile jest rzeczywiście tego nie wiem, bo z gps'em nie jechałem

 

Pomiar wykonywano na hamowni drogowej przy temperatrze ~1-3 stopnie na ulicy w marcu 2006 roku na 3 biegu od 1,5 tys obr do odcięcia...

wykresjb6.th.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na scoobynet taki temat z wklejanymi wykresami funkcjonuje od lat, dzięki niemu nowi forumowicze mogą sprawdzić jaką moc mają samochody po różnych modyfikacjach.

 

Mam zamiar shamować moją Impreze w tym miesiącu to wkleje wykres. (310 kM wyszło z wydechem zwężonym do 1" :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wklejałem już kiedyś, ale skoro jest oddzielny wątek do tego...

 

Testy wykonane po założeniu sekwencyjnej instalacji LPG.

 

Cienka kreska to benzyna, grubsza to gaz. Od góry: moment, moc, moc na kołach, straty mocy. Nie znam się specjalnie, więc gdyby ktoś chciał skomentować, to proszę - a właśnie, czy można komentować w tym wątku?

imagemv7.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te drugie wykresy (po prawej) są jednymi z ostatnich prób, kiedy autko było mocno zgrzane.

Czujnik spalania stukowego czy coś ( nie znam się na tym), przydałby sie chyba też większy intercooler.

Pierwsze są chyba bardziej miarodajne, ale chodziło o to jak się będzie zachowywał na lpg mocno eksploatowany, oczywiście AFR był cały czas sprawdzany i był ok.

 

Generalnie jestem laikiem jeżeli chodzi o takie techniczne sprawy, więcej by mógł powiedzieć Bartosz z Tomaracing albo Jako.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hogi, ty masz usiebie jakis dziwny wydech, wyglada na przelotowke I tak brzmi.... plus doladowanie = 265KM, na seryjnym wydech sa duze straty

Taki przyjechał, ja zmieniłem tylko ostatni na przelotowy, reszta to chyba seria i są dwa katalizatory.

Brzmi chyba fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...