wild_pig Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Hej, nie wiedzialem gdzie umiescic - w propozycjach?? wiec stworzylem nowy 1) Moze stworzyc jakis watek ostro moderowany o wykresach z hamownii?? Umieszczac by tam mozna wykresy z hamowni przed i po przerobkami 2) Watek bez zbytniego gadania bo po jakims czasie juz ciezko sie polapac Co Wy na to? Wg mnie to dobry watek, zeby wszystko zebrac w jedno miejsce i ustandaryzowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 fajny pomysl. kontynuacja MOJE SUBARU - tylko od strony osiagow. proponuje wrzucanie wykresow z moca na kolach i podawanie wagi. mozemy na jednym wykresie wklejac krzywe roznych forumowiczow, raz same wartosci silnikowe, a drugi z "korekta" wagowa (ilosc kg/1ps). ja zrobilem cos takiego z momentem obrotowym kilku przykladowych si... jedyny sensowny tytul watku wtedy musialby brzemiec W4TURBO i reszta swiata przeneiscie na glowne lub do technicznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Może mały OT, ale ciekawe jakie gifty lub braki daje FHI użytkownikowi Subaru.... W Wawie są narazie dwie hamownie, jedna jest u Mastersa (Tylko 5 jest takich w Polsce na pełnym wypasie z możliwością hamowania również motocykli) oraz w VTG. Koszt ~400zł. Jest jeszcze hamownia drogowa w Tomaracing (w Piasecznie).... No to ja na początek zacznę.... Subaru Impreza GT SportWagon, rocznik 2000, auto sprowadzone ze Szwajcarii Modyfikacje: Kute tłoki i korbowody Wyważony wał wraz z kołem pasowym Zawieszenie Kayaba AGX + spręzyny H&R -50mm Wydech seryjny (jeszcze) Koła 16" seryjne Opony lato 205/50/16, zima 195/55/16 Ciśnienie doładowania na I, II i III maksymalne doładowanie 1 bar, na IV i V biegu 1.15 bara Osiągi: 0-100km/h ~5,1-5,7s(zależnie od rodzaju opon) 0-402m - 13,7 - 14,2 w zalżności od tego jak się wystartuje V-max = do 260 licznikowych jedzie, i ma ochotę jeszcze trochę, ile jest rzeczywiście tego nie wiem, bo z gps'em nie jechałem Pomiar wykonywano na hamowni drogowej przy temperatrze ~1-3 stopnie na ulicy w marcu 2006 roku na 3 biegu od 1,5 tys obr do odcięcia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Na scoobynet taki temat z wklejanymi wykresami funkcjonuje od lat, dzięki niemu nowi forumowicze mogą sprawdzić jaką moc mają samochody po różnych modyfikacjach. Mam zamiar shamować moją Impreze w tym miesiącu to wkleje wykres. (310 kM wyszło z wydechem zwężonym do 1" :wink: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Wklejałem już kiedyś, ale skoro jest oddzielny wątek do tego... Testy wykonane po założeniu sekwencyjnej instalacji LPG. Cienka kreska to benzyna, grubsza to gaz. Od góry: moment, moc, moc na kołach, straty mocy. Nie znam się specjalnie, więc gdyby ktoś chciał skomentować, to proszę - a właśnie, czy można komentować w tym wątku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 czy można komentować w tym wątku?Obrazek Myśle że każdy komentarz wykresu/modyfikacji itd jest mile widziany...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Bardzo fajny post wild_pig ! Gdzies mam wykres mojego GT jeszcze za czasow 100%serii. Poszukam i wkleje ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 To moje pomiary: Benzyna: LPG: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild_pig Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Bardzo fajny post wild_pig ! przyda sie po prostu mam nadzieje :smile: a właśnie, czy można komentować w tym wątku? mam nadzieje, ze tak bo to jest clue chyba jak ktos sie nie zna b.dobrze jak ja. Tylko wiesz jak to na The Forum szybko OT sie robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 hogi, skąd oprócz zwiększonego doładowania sie wzięły te konie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 hogi, skąd oprócz zwiększonego doładowania sie wzięły te konie? Nie wiem, bo ja się nie dotykałem a gość co sprowadził auto nic nie wiedział na ten temat. Ale przyśpiesza jak wściekły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 hogi - czy taki "pofalowany" wykres mocy i momentu nie niepokoi Cie? :roll: powiem szczerze,ze patrzac na ten wykres wrecz odczuwam szarpanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Te drugie wykresy (po prawej) są jednymi z ostatnich prób, kiedy autko było mocno zgrzane. Czujnik spalania stukowego czy coś ( nie znam się na tym), przydałby sie chyba też większy intercooler. Pierwsze są chyba bardziej miarodajne, ale chodziło o to jak się będzie zachowywał na lpg mocno eksploatowany, oczywiście AFR był cały czas sprawdzany i był ok. Generalnie jestem laikiem jeżeli chodzi o takie techniczne sprawy, więcej by mógł powiedzieć Bartosz z Tomaracing albo Jako. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 hogi, skąd oprócz zwiększonego doładowania sie wzięły te konie? LPG dodało mocy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 hogi, skąd oprócz zwiększonego doładowania sie wzięły te konie? LPG dodało mocy :wink: Ciemnej Strony Mocy. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 hogi, skąd oprócz zwiększonego doładowania sie wzięły te konie? hogi, ty masz usiebie jakis dziwny wydech, wyglada na przelotowke I tak brzmi.... plus doladowanie = 265KM, na seryjnym wydech sa duze straty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 hogi, ty masz usiebie jakis dziwny wydech, wyglada na przelotowke I tak brzmi.... plus doladowanie = 265KM, na seryjnym wydech sa duze straty Taki przyjechał, ja zmieniłem tylko ostatni na przelotowy, reszta to chyba seria i są dwa katalizatory. Brzmi chyba fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild_pig Opublikowano 1 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Na scoobynet taki temat z wklejanymi wykresami funkcjonuje od lat, dzięki niemu nowi forumowicze mogą sprawdzić jaką moc mają samochody po różnych modyfikacjach. mati masz moze linka do tego watku bo jakos nie moge znalezc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi