Jump to content

Szkolenia w SJS jako pakiet dodatkowy


kofcio
 Share

Recommended Posts

Witam Szanowną Dyrekcję!

 

Będąc wczoraj na I stopniu SJS dowiedziałem się, że SIP organizuje/finansuje szkolenie w SJS dla osób, które kupiły (w moim przypadku) Subaru Imprezę w sieci dealerskiej. Instruktorzy twierdzili zgodnie, że program obejmuje również osoby kupujące wolne ssaki. Wcześniej słyszałem, że przywilej ten jest dla właścicieli zaturbionych modeli. Jak jest naprawdę?? Proszę o rozjaśnienie tematu. Ja nie otrzymałem od swojego dealera żadnej informacji na ten temat. Może coś się zmieniło...

 

Pozdrawiam serdecznie,

Marcin

Link to comment
Share on other sites

tylko Imprezy Turbo

 

Ja slyszałem, że dla Wrxów i Sti

 

A więc słyszeliście to samo i nota bene taka jest prawda.

 

Darmowy SJS stopnia pierwszego jest dla tych, którzy zakupili subaru imprezę turbo, a więc WRX lub STI, w oficjalnej sieci dealerskiej SIP.

 

O :cool:.

Link to comment
Share on other sites

tylko Imprezy Turbo

 

Ja slyszałem, że dla Wrxów i Sti

 

A więc słyszeliście to samo i nota bene taka jest prawda.

 

Darmowy SJS stopnia pierwszego jest dla tych, którzy zakupili subaru imprezę turbo, a więc WRX lub STI, w oficjalnej sieci dealerskiej SIP.

 

O :cool:.

 

hmm... trudno się mówi. Następnym razem się załapię :mrgreen:. Ale bardzo fajnie, że w ogóle powstała taka inicjatywa.

 

Pozdrawiam,

Marcin

Link to comment
Share on other sites

3 "dni darmowego szkolenia" od piątku do niedzieli ... z czego jeździ się tylko w sobotę, samemu trzeba sobie opłacić 2 noclegi, dopłacić do cateringu drugiej osoby ... jak dla mnie lipa :(

 

Ta impreza ma sens, jeśli ktoś chce poznać osobiście Macieja Wisławskiego :)

Link to comment
Share on other sites

Mały 5150, kilkanaście samochodów - SJSy dla nowych turbinowych Imprez są organizowane dość rzadko ~ raz na 3 miesiące. Radzę się samemu zgłosić, bo informacje o sprzedaży trafiają z bardzo dużym opóźnieniem (np. w lipcu nie mieli danych sprzedanych Imprez z kwietnia :mrgreen: )

Link to comment
Share on other sites

3 "dni darmowego szkolenia" od piątku do niedzieli ... z czego jeździ się tylko w sobotę, samemu trzeba sobie opłacić 2 noclegi, dopłacić do cateringu drugiej osoby ... jak dla mnie lipa

 

Hmmm... jest to jakiś argument. Ja na SJS pojechałem czysto towarzysko, ale faktycznie gdyby przeliczyć łączne koszty imprezy na efektywny czas jeżdżenia, to dużo bardziej opłaca się nawet pojechać do kawiorowej Szkoły Jazdy Evolution :twisted:.

 

Nie mówiąc już o tym, że miałem na SJS-ie zabawną sytuację: instruktorzy mówili jedno, a Ola Kajetanowicz drugie i potem, jak skonfrontowałem te wersje, wszyscy udawali, że mówili to samo i że to ja jestem gapa. A tego nie znoszę :twisted:.

Link to comment
Share on other sites

3 "dni darmowego szkolenia" od piątku do niedzieli ... z czego jeździ się tylko w sobotę, samemu trzeba sobie opłacić 2 noclegi, dopłacić do cateringu drugiej osoby ... jak dla mnie lipa

Hmmm... jest to jakiś argument. Ja na SJS pojechałem czysto towarzysko, ale faktycznie gdyby przeliczyć łączne koszty imprezy na efektywny czas jeżdżenia, to dużo bardziej opłaca się nawet pojechać do kawiorowej Szkoły Jazdy Evolution :twisted:.

 

Nie chodzi o jeżdżenie do kawiorowej Szkoły Jazdy Evolution ... wystarczy pojechać na "normalne" 1-dniowe szkolenie SJS 1-szego stopnia i cała impreza zakończy się lepszym bilansem, niż "darmowe" szkolenie.

 

Byłem na "normalnym" 1-szym stopniu, analizowałem zakres ćwiczeń z "darmowego" szkolenia i miały trochę z sobą wspólnego.

 

Oczywiście, jak sam stwierdziłeś - "klimat" jest bezcenny.

To nie podlega wątpliwości ...

Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP

 

niestety...

dyskryminacja nabywców forestera 2,5 xt

 

SJS w cenie samochodu został wprowadzony w czasach, gdy Forester XT miał moc 170KM i pod względem dynamiki nie był absolutnie porównywalny z Imprezą GT.

 

Czasy się zmieniły, polityka fiskalna państwa - nie. Wyższa akcyza na samochody o pojemności silnika powyżej 2.0l spowodowała, że zmiana silników z 2.0 na 2.5 wymusiła na nas podwyżkę cen. Podwyżka ta jednak nie odzwierciedlała pełni ponoszonych kosztów, jako ze cały czas (do tego roku !) toczyła się dyskusja na temat zmian podatkowych.

Tak więc czekaliśmy na zmiany fiskalne, które umożliwiły by (bez dalszego podrażania auta !) zestandaryzowanie SJS też dla Forestera 2.5 XT (Planowane było także dla Legacy 3.0). Z drugiej strony przez cały czas mielismy jednak także na uwadze, że kierowcy Foresterów XT wykazywali ewidentnie mniejsze zainteresowanie SJS-em, niz ma to miejsce w przypadku właścicieli Imprez.

 

To co w międzyczasie zostało zestandaryzowane we wszystkich modelach to znakowanie DNA i Assistance. Odbyło się to bez podwyżek cen, na skutek zwiększonej efektywności funkcjonowania SIP oraz oczywistego efektu skali sprzedaży.

 

Czy jest do "dyskryminacja" ? W Pańskim odczuciu - pewnie tak.

W oczach większości nabywców - nie.

 

Niemniej faktem jest, że nasz plan zestandaryzowania SJS dla w/w modeli do dnia dzisiejszego niestety nie mógł zostać zrealizowany.

 

Pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

że kierowcy Foresterów XT wykazywali ewidentnie mniejsze zainteresowanie SJS-em, niz ma to miejsce w przypadku właścicieli Imprez.

 

O wypraszam sobie :wink: :mrgreen: ja lada chwila odbieram XT i chętnie bym go gratisowo przedmuchał na SJS :lol:

Link to comment
Share on other sites

No to jak Ukiman i Przemq - warto, czy zawracanie gitary :?:

 

Interesuje mnie to, bo pojeździć pod okiem fachowców i może się czegoś nauczyć

w nowych warunkach 4x4 raczej warto. Ale jeżeli to przerost formy... to ja się wolę nie denerwować.

Nie ma nic gorszego niż rozczarowanie podczas takich "gratisowych" bonusów :twisted: .

Link to comment
Share on other sites

No to jak Ukiman i Przemq - warto, czy zawracanie gitary :?:

 

Interesuje mnie to, bo pojeździć pod okiem fachowców i może się czegoś nauczyć

w nowych warunkach 4x4 raczej warto. Ale jeżeli to przerost formy... to ja się wolę nie denerwować.

Nie ma nic gorszego niż rozczarowanie podczas takich "gratisowych" bonusów :twisted: .

 

 

Maly.warto ale pojechac na jeden dzien ! pierwszy jak i drugi stopien sjs powinien przejsc kazdy kierowca nie tylko w subaru ale i polonezie czy innej daci tez musowo.

tak czy siak picie w piatek to bez sensu przed sobota.no a picie w sobote po imprezie tez bez sensu bo w niedziele wracasz na kacu.jesli nie pijesz jestes zmuszony spac w malo eleganckim hotelu z lat 70.maly sens. nie ? ale generalnie sjs wporzo jest i na prawde baaaardzo duzo daje w opanowaniu auta.(masz mozliwosc zobaczenia na wlasnej skorze jak auto hamuje przyspiesza wypada z zakretu etc.warto.

 

polecam rowniez prywatne lekcje w rallyevents :mrgreen:

 

Derekcjo my mozemy przejac foresterowiczow i legasiakow po taniosci w ramach promocji SIP :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Szanowna Dyrekcjo, mysle, ze jesli w przyszlosci Forester XT bedzie mial w cenie SJS i kazdy kupujacy zostanie o tym lopatlogicznie poinformowany - jestem przekonany ze znajda sie chetni a co za tym idzie, na drodze bedzie jezdzic wiecej uswiadomionych kierowcow a SJS zyska na popularnosci i nowych klientow.

Link to comment
Share on other sites

Szanowna Dyrekcjo, mysle, ze jesli w przyszlosci Forester XT bedzie mial w cenie SJS i kazdy kupujacy zostanie o tym lopatlogicznie poinformowany - jestem przekonany ze znajda sie chetni a co za tym idzie, na drodze bedzie jezdzic wiecej uswiadomionych kierowcow a SJS zyska na popularnosci i nowych klientow.

 

...no a jak vercio zrobi dziubek... :twisted: to dopiero bedziecie uswiadomieni :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...