Skocz do zawartości

Jak poprawic prowadzenie sie WRX'a


Kuba

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie odnośnie gum w wahaczach. Jak wpłynęłoby na twardość zalanie dodatkowo tych gum klejem do szyb. Byłoby to zauważalne usztywnienie słyszałem że robi się takie rzeczy i jest to pewne rozwiązanie (zn. nic się nie dzieje z taką poduszką, nie rozlatuje się).

W sumie chcę to zrobić w cinquecento którego skłądam do KJS-ów, ale jakby dobrze się sprawowało to może GT też by się tak zrobiło. Wiem że to drutem zalatuje ale poliuretany na polskie drogi do codziennej jazdy to chyba niezbyt dobre rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto wogóle wsadzać rozpórkę na tylne kielichy do GT-ka MY99? W ofercie większości firm np. OMP,Sparco wogóle nie ma rozpórek na tył do GT,są tylko przednie :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie gum w wahaczach. Jak wpłynęłoby na twardość zalanie dodatkowo tych gum klejem do szyb. Byłoby to zauważalne usztywnienie słyszałem że robi się takie rzeczy i jest to pewne rozwiązanie (zn. nic się nie dzieje z taką poduszką, nie rozlatuje się).

W sumie chcę to zrobić w cinquecento którego skłądam do KJS-ów, ale jakby dobrze się sprawowało to może GT też by się tak zrobiło. Wiem że to drutem zalatuje ale poliuretany na polskie drogi do codziennej jazdy to chyba niezbyt dobre rozwiązanie.

 

włóż między bajki klej do szyb, on nawet jak wyschnie jest miękki pod palcem, a co dopiero pod naciskiem i siłą 300kg :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W A-grupowym Kadecie GSi miałem kiedyś poduszki silnika zalane klejem do szyb i zdecydowanie usztywniło to mocowanie silnika.Zrobili mi to w Kraku w serwisie rajdowym i wiem że robią też tak w innych autach ale wiem tylko o takim przerabianiu poduszek silnika - o stabilizatorach nigdy nie słyszałem - wkładają raczej poliuretany,lub uniballe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wogóle to nie wyobrażam sobie jak można zrobić stabilizatory na kleju do szyb - przecież to za mała powierzchnia i nie ma co tam zalewać - poza tym na stabilizatory działają chyba jednak dużo większe siły niż na poduszki silnika biorąc pod uwagę rozmiary jednego i drugiego.

W poduszkach silnika polecam.Stabilizatorów nigdy bym tak nie zrobił - lepiej kupić profesjonalne - koszt nie jest aż taki duży,a znaczenie mają ogromne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad rozpórki: próbuję CI zasugerować że wyciagasz zbyt daleko idące wnioski. Twoja interpretacja była taka (albo taką zasugerowałeś): z tego co napisali w artykule wynika ze rozpórki nie mają sensu, tymczasem mają, szczególnie w naszych warunkach.

Na czym niby ma polegac ten sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad rozpórki: próbuję CI zasugerować że wyciagasz zbyt daleko idące wnioski. Twoja interpretacja była taka (albo taką zasugerowałeś): z tego co napisali w artykule wynika ze rozpórki nie mają sensu, tymczasem mają, szczególnie w naszych warunkach.

Na czym niby ma polegac ten sens?

 

Na tym, ze sie buda mniej rozchodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba, w już zmęczonym aucie trochę zmniejszają objawy (szczególnie górna w kombi daje niesamowita zmianę w efektach dźwiękowych), ale w nowym albo prawie nowym przede wszystkim spowalniają ten proces - naprężenia przekazywane są w kilka miejsc na raz, a nie tylko w jedna strukturę nadwozia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...