cypis Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 witam wlasnie dojechalem do uk i po drodze niemila niespodzianka .... staje na stacji po prawie 450km trasie gdzie gnalem 140-170km/h non stop i spod auta kłeby dymu i zapach oleju!!! Pan z obslogi podbiega z gasnca ale nic zero ognia tylko kampie olej z pod auta prosto na kolektor lob kata... Auto przestygolo po 30min sprawdzam poziom na bagnecie prawie max!!! Dzien wczesniej bylem wymieniac olej na taki jak jezdzil poprzednik i chyba pan przelal o dobre 0,5l albo lepiej (nie sprawdzilem przed trasa bo i po co nowy olej nic nie leje!!) Nie ma tu garazu kanalu ceny roboty sa kosmiczne i nie mam jak zobaczyc skad to ( Ma ktos jakies pomysly na trasie 1700km dolalem ok 250ml oleju a co przystanek cos pokapywalo !!! na oko leje miedzy skrzynia a blokiem, moze to byc oring na wale,odma ?? do ludzi w uk jaki moze byc koszt zrobienia tego przy skrzyni automatycznej , ogolnie kaplica bo nrzedzi kanalu nic tu nie mam:(( olac to i dolewac jak ubedzie czy szukac warszatu ? ps temperature trzyma idealnie, cosnienie oleju sie nie zapala!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jojo Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 sprawdz odme Olej może wywalac przez uszczeniacz wału. po jakim dystansie wywala olej? Jak po przejechaniu kilku km to spróbuj przejechać ten dystans na np wyjętym/poluzowanym bagnecie. Jeśli się okaże że to rozszczelnienie skrzyni korbowej pomaga to znaczy że masz odmę zapchaną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 ja to zauwarzylem po 450km przy 1 tankowaniu I nastepne pytanie boxera nie mialem czasu poznac gdzie szukac odmy, da sie dostac bez kanalu?? leje gdzies z tylu silnika i splywa na miske z tego co widzialem leżac obok auta. Przejechalem ok 1700km w sumie z takim wyciekiem i poziom trzymal(na cieplym motorze po 10min przerwy i trasie ok 250km nie mniej niz pol ) . Moze byc ze mechanik przelal olej i go wywala "bokiem" lub odma jakie moga byc skutki jazdy na za wysokim poziomie oleju?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 aha innych oznak brak....olej i woda czyste temp rowna cisnienie ok rowne obroty bez falowan zero strat mocy i niskie spalanie...tyle co po 2 dniach gnania po autostradach z tym zauwarzylem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Nie wiem czy mam rację, ale stawiał bym, że to jest olej ze skrzyni :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 nie nie ewidentnie kolor i konsystencja to olej silnikowy !!!! to automat jak bym stracil olej to by napewno dala znac o tym skrzynia ,a chodzi pienie!! Jest gestrzy ciemnobrazowy olej do automatow zdecydowanie inaczej wyglada ( wiem bo juz jednego automata zabilem....) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Możliwości są dwie, albo leje z przodu, albo z tyłu. Możemy sobie gdybać, bo bez spojrzenia od spodu na kanale nic się nie dowiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru-Develop Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Witam ! Może to być przeciek z pod filtra oleju.Miałem już dwa takie przypadki w swoim warsztacie. Zdejmij osłóne pod silnikiem i spróbuj dokręcic filtr oleju Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Dobra podnioslem auto i leje od strony filtra miedzy blokiem a oslona rorzadu. Tyle co moglem wypatrzec miska obolejona blok wydech..... Zdecydowane prawa strona jak sie stoi przodem do auta...od gory nie widac nic, sucho... Zdecydowanie nie ma bata zeby to robic pod domem na dworze bez kanalu tylko na podnosniku!! Odmy sa ok nie ciekna!!! Jakies pomysly??Robic to w uk czy dziennie sprawdzac olej i latac tak do powrotu do pl za 5miesiecy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 mody bez zlosci prosze:(( jakies pomysly jezdzic czy majatek na serwis tu wydawac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Dobra podnioslem auto i leje od strony filtra miedzy blokiem a oslona rorzadu. No to chyba uszczelniacz. Jaki masz przebieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 przebieg oficjalnie 130tys pasek byl robiony,(jak ma to cos wspolnego) wczesniej 2 panie jezdzily glownie po miescie (bez tras typu 450km i 160km/h non stop) uszczelniacz czego ??walu , walkow rozrzadu?? aha jak troche pogrzebalem dzis nie moge jednoznacznie stwierdzic czy to prawa str czy srodek Ale zdecydowanie miedzy blokiem a plastykiem oslony rozrzadu na dole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Uszczelniacz wału, albo wyciek spod pompy oleju. Jeżeli dużo ubywa to raczej to drugie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 ??walu , walkow rozrzadu?? Obojętnie, same uszczelniacze kosztują grosze, ale robocizna już nie. 5 mies. to dużo czasu, może się okazać że więcej wydasz na dolewki oleju niż naprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Uszczelniacz wału, albo wyciek spod pompy oleju. Jeżeli dużo ubywa to raczej to drugie. hmm 1700km trasa non stop gnanie przerwy na tankowanie i sprawdzenie oleju dolalem (z dzis wlacznie ) ok 350ml wiec wg mnie to akceptowalnie .... co mnie meczy ze cale auto pod spodem usmolone i w czasie postojow troche sie dymi bo olej na wydechu jest!!! ps ile jest koszt uszczelniaczy ???ma ktos takie dane??ile w pl moze kosztowac zrobienie tego?? W czasie tej operacjo zmienic pasek rozrzadu i reszte czy go zostawic (obecny ma ok 35tys) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Uszcelniacz walu w JC kosztuje 12 PLN ... Warto takze wymienic uszczelniacze na walkach rozrzadu ( ok 35 PLN/szt ) Tania robocizna ok 150 PLN . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zaolejony pasek zdecydowanie zmienić. Jak mówię mnie się zdarzył wyciek spod pompy (fabrycznie składanej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 to zostaje mi tu tylko serwis subaru albo wysylka czesci z polski:(( chyba ze ktos ma namiary na sklepy w uk ) PS patrze w e katologu w intercars i nie ma gdzie to tam moge znalesc:(( moze poda ktos linka do sklepu internetowego gdzie maja wiecej czesci?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 UK to zagłębie Subarowe, naprawdę nie wiem czemu będąc tam chciałbyś ciągać części stąd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 to dzis jade na poszukiwanie jakiegos serwisu zobaczymy ich opinie i cene:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 A nie cieknie czasem ze zbiorniczka lub pompy wspomagania kierownicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krisUK Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Czesc! A gdie w UK dokladnie jestes?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krisUK Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Aha watford czyli polnoc londynu.. masz jakies 90 mil do mnie chyba i calkiem niezly dojazd a tu jest kilku polskich mechanikow a nawet warsztatow, sam wlasnie szukam kogos kto grzebal w subaru.. uszczelka pod glowica ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 WYienia się zawsze parę. "W polu" cieżko bo potrzebna szlifiernia, żuraw do wyciągnięcia silnika itp. Warrto wymienic uszczelki dekli i uszczelnaicze wałków, przy okazji sprawdzić szczelnosć zaworów i ew. dotrzeć gniazda, ustawić luzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Ad 1. tak, ad 2. nie wiem, nie znam się na drutowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się