cypis Posted August 25, 2007 Share Posted August 25, 2007 witam wlasnie dojechalem do uk i po drodze niemila niespodzianka .... staje na stacji po prawie 450km trasie gdzie gnalem 140-170km/h non stop i spod auta kłeby dymu i zapach oleju!!! Pan z obslogi podbiega z gasnca ale nic zero ognia tylko kampie olej z pod auta prosto na kolektor lob kata... Auto przestygolo po 30min sprawdzam poziom na bagnecie prawie max!!! Dzien wczesniej bylem wymieniac olej na taki jak jezdzil poprzednik i chyba pan przelal o dobre 0,5l albo lepiej (nie sprawdzilem przed trasa bo i po co nowy olej nic nie leje!!) Nie ma tu garazu kanalu ceny roboty sa kosmiczne i nie mam jak zobaczyc skad to ( Ma ktos jakies pomysly na trasie 1700km dolalem ok 250ml oleju a co przystanek cos pokapywalo !!! na oko leje miedzy skrzynia a blokiem, moze to byc oring na wale,odma ?? do ludzi w uk jaki moze byc koszt zrobienia tego przy skrzyni automatycznej , ogolnie kaplica bo nrzedzi kanalu nic tu nie mam:(( olac to i dolewac jak ubedzie czy szukac warszatu ? ps temperature trzyma idealnie, cosnienie oleju sie nie zapala!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jojo Posted August 25, 2007 Share Posted August 25, 2007 sprawdz odme Olej może wywalac przez uszczeniacz wału. po jakim dystansie wywala olej? Jak po przejechaniu kilku km to spróbuj przejechać ten dystans na np wyjętym/poluzowanym bagnecie. Jeśli się okaże że to rozszczelnienie skrzyni korbowej pomaga to znaczy że masz odmę zapchaną Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted August 25, 2007 Author Share Posted August 25, 2007 ja to zauwarzylem po 450km przy 1 tankowaniu I nastepne pytanie boxera nie mialem czasu poznac gdzie szukac odmy, da sie dostac bez kanalu?? leje gdzies z tylu silnika i splywa na miske z tego co widzialem leżac obok auta. Przejechalem ok 1700km w sumie z takim wyciekiem i poziom trzymal(na cieplym motorze po 10min przerwy i trasie ok 250km nie mniej niz pol ) . Moze byc ze mechanik przelal olej i go wywala "bokiem" lub odma jakie moga byc skutki jazdy na za wysokim poziomie oleju?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted August 25, 2007 Author Share Posted August 25, 2007 aha innych oznak brak....olej i woda czyste temp rowna cisnienie ok rowne obroty bez falowan zero strat mocy i niskie spalanie...tyle co po 2 dniach gnania po autostradach z tym zauwarzylem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted August 25, 2007 Share Posted August 25, 2007 Nie wiem czy mam rację, ale stawiał bym, że to jest olej ze skrzyni :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted August 25, 2007 Author Share Posted August 25, 2007 nie nie ewidentnie kolor i konsystencja to olej silnikowy !!!! to automat jak bym stracil olej to by napewno dala znac o tym skrzynia ,a chodzi pienie!! Jest gestrzy ciemnobrazowy olej do automatow zdecydowanie inaczej wyglada ( wiem bo juz jednego automata zabilem....) Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted August 25, 2007 Share Posted August 25, 2007 Możliwości są dwie, albo leje z przodu, albo z tyłu. Możemy sobie gdybać, bo bez spojrzenia od spodu na kanale nic się nie dowiesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subaru-Develop Posted August 25, 2007 Share Posted August 25, 2007 Witam ! Może to być przeciek z pod filtra oleju.Miałem już dwa takie przypadki w swoim warsztacie. Zdejmij osłóne pod silnikiem i spróbuj dokręcic filtr oleju Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted August 26, 2007 Author Share Posted August 26, 2007 Dobra podnioslem auto i leje od strony filtra miedzy blokiem a oslona rorzadu. Tyle co moglem wypatrzec miska obolejona blok wydech..... Zdecydowane prawa strona jak sie stoi przodem do auta...od gory nie widac nic, sucho... Zdecydowanie nie ma bata zeby to robic pod domem na dworze bez kanalu tylko na podnosniku!! Odmy sa ok nie ciekna!!! Jakies pomysly??Robic to w uk czy dziennie sprawdzac olej i latac tak do powrotu do pl za 5miesiecy?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted August 26, 2007 Author Share Posted August 26, 2007 mody bez zlosci prosze:(( jakies pomysly jezdzic czy majatek na serwis tu wydawac?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Dobra podnioslem auto i leje od strony filtra miedzy blokiem a oslona rorzadu. No to chyba uszczelniacz. Jaki masz przebieg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted August 26, 2007 Author Share Posted August 26, 2007 przebieg oficjalnie 130tys pasek byl robiony,(jak ma to cos wspolnego) wczesniej 2 panie jezdzily glownie po miescie (bez tras typu 450km i 160km/h non stop) uszczelniacz czego ??walu , walkow rozrzadu?? aha jak troche pogrzebalem dzis nie moge jednoznacznie stwierdzic czy to prawa str czy srodek Ale zdecydowanie miedzy blokiem a plastykiem oslony rozrzadu na dole Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Uszczelniacz wału, albo wyciek spod pompy oleju. Jeżeli dużo ubywa to raczej to drugie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 ??walu , walkow rozrzadu?? Obojętnie, same uszczelniacze kosztują grosze, ale robocizna już nie. 5 mies. to dużo czasu, może się okazać że więcej wydasz na dolewki oleju niż naprawę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted August 26, 2007 Author Share Posted August 26, 2007 Uszczelniacz wału, albo wyciek spod pompy oleju. Jeżeli dużo ubywa to raczej to drugie. hmm 1700km trasa non stop gnanie przerwy na tankowanie i sprawdzenie oleju dolalem (z dzis wlacznie ) ok 350ml wiec wg mnie to akceptowalnie .... co mnie meczy ze cale auto pod spodem usmolone i w czasie postojow troche sie dymi bo olej na wydechu jest!!! ps ile jest koszt uszczelniaczy ???ma ktos takie dane??ile w pl moze kosztowac zrobienie tego?? W czasie tej operacjo zmienic pasek rozrzadu i reszte czy go zostawic (obecny ma ok 35tys) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark L.A. Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Uszcelniacz walu w JC kosztuje 12 PLN ... Warto takze wymienic uszczelniacze na walkach rozrzadu ( ok 35 PLN/szt ) Tania robocizna ok 150 PLN . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Zaolejony pasek zdecydowanie zmienić. Jak mówię mnie się zdarzył wyciek spod pompy (fabrycznie składanej). Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted August 27, 2007 Author Share Posted August 27, 2007 to zostaje mi tu tylko serwis subaru albo wysylka czesci z polski:(( chyba ze ktos ma namiary na sklepy w uk ) PS patrze w e katologu w intercars i nie ma gdzie to tam moge znalesc:(( moze poda ktos linka do sklepu internetowego gdzie maja wiecej czesci?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 UK to zagłębie Subarowe, naprawdę nie wiem czemu będąc tam chciałbyś ciągać części stąd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted August 27, 2007 Author Share Posted August 27, 2007 to dzis jade na poszukiwanie jakiegos serwisu zobaczymy ich opinie i cene:)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 A nie cieknie czasem ze zbiorniczka lub pompy wspomagania kierownicy ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krisUK Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Czesc! A gdie w UK dokladnie jestes?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krisUK Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Aha watford czyli polnoc londynu.. masz jakies 90 mil do mnie chyba i calkiem niezly dojazd a tu jest kilku polskich mechanikow a nawet warsztatow, sam wlasnie szukam kogos kto grzebal w subaru.. uszczelka pod glowica ;( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 WYienia się zawsze parę. "W polu" cieżko bo potrzebna szlifiernia, żuraw do wyciągnięcia silnika itp. Warrto wymienic uszczelki dekli i uszczelnaicze wałków, przy okazji sprawdzić szczelnosć zaworów i ew. dotrzeć gniazda, ustawić luzy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Ad 1. tak, ad 2. nie wiem, nie znam się na drutowaniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now