Skocz do zawartości

Kiera mi drga ?


Gracowy

Rekomendowane odpowiedzi

W ostatecznosci mozna zalozyc dwie stare na jedna os, a na drugiej zostawic dwie nowe, czyli tak jak mowil Intak Grunt, to zeby na osi byly identyczne..

 

 

W AWD wolałbym mieć naprzedniej niezeszperowanej osi coś niedobrego i mniejszą róznice międzyosiami niż dwie i jeszcze większą różnicę. Cierpią co prawda dwa dyferencjały ale przynajmeij przedni jest otwarty.

 

 

Z tego co tu widze to pewnie trzeba bedzie niedlugo nowe wosko zakladac

 

:cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 122
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dzisiaj na trasce zrobulem ok 90km , z jednej storny 18" a z drugiej dojazdowka .....

Z tego co tu widze to pewnie trzeba bedzie niedlugo nowe wosko zakladac :cry:

 

Nic nie będzie trzeba :) Nie popadajmy w paranoje, przecież max 80km/h jechałeś prawda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie będzie trzeba Nie popadajmy w paranoje, przecież max 80km/h jechałeś prawda

 

Jechalem max 65 !!!!

Objawow 0 ! tak wiec moze bedzie ok

Jutro zakladam 2 Pirelki ktore mi zostaly na przod i przeczekam kilka dni az przyjda nowe.

 

centralną mocną szpere taką jak ma Abt czy marcin@klusubaru.pl
z przyjemnoscia , a jakiej myslisz ? od STI ? Kaaz /Cusco ? ile za taka przyjemnosc?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roznica w biezniku jest prawie zadna moze 1mm ....

Co Wy na to?

Taka różnica potrafi się zrobić 'sama' podczas jednego sezonu normalnej eksploatacji, a nikt tragedii z tego powodu nie robi. Jeżeli tak mała różnica miałaby wpływ na żywotność wiskozy, to podejrzewam, że Subaru byłoby chyba najbardziej awaryjnym autem na rynku :grin: Moim zdaniem różnica pomijalna-dodatkowo zanikająca w czasie przy takiej konfiguracji montażu, o którym wspominałeś.

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka różnica potrafi się zrobić 'sama' podczas jednego sezonu normalnej eksploatacji, a nikt tragedii z tego powodu nie robi. Jeżeli tak mała różnica miałaby wpływ na żywotność wiskozy, to podejrzewam, że Subaru byłoby chyba najbardziej awaryjnym autem na rynku :grin: Moim zdaniem różnica pomijalna-dodatkowo zanikająca w czasie przy takiej konfiguracji montażu, o którym wspominałeś.

 

Seba, taki mi mów, bo ja już tutaj kombinuję skąd wezmę na nowe opony :roll:

 

A co z różnym bieżnikiem na osiach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seba, taki mi mów, bo ja już tutaj kombinuję skąd wezmę na nowe opony

Martwisz sie na zapas. Na tych, które masz teraz spokojnie cały przyszły sezon jeszcze przejeździsz (jak nie dłużej...).

A co z różnym bieżnikiem na osiach ?

Srebrzanka ma otwarte dyfry z przodu i z tyłu więc teoretycznie tragedii nie ma. W praktyce jednak jest to na pewno dość dziwna konfiguracja i nie pozostająca obojętną na prowadzenie się auta.

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni przyszly dzisiaj nowe oponki :twisted:

Czy majac 2 opony delikatnie jezdzone i dwie nowki nie bedzie problemu ?

Nowki sztuki chce zalozyc na przod a te ktore maja przejechane ok 5tys na tyl.

Roznica w biezniku jest prawie zadna moze 1mm ....

Co Wy na to?

 

Grac, lepsze opony zawsze sie zakłada na tył,gorsze na przód. I nie ja to wymyslilem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grac, lepsze opony zawsze sie zakłada na tył,gorsze na przód. I nie ja to wymyslilem

Ninja, to nie jest sedno sprawy. W tym konkretnym przypadku rozpatrywana jest różnica na obwodzie i jej wpływ na żywotność dyfra. Kwestia przyczepności opon jest tu akurat sprawą drugo- albo trzeciorzędną.

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli opony radialne stosujesz razem z oponami diagonalnymi, te pierwsze powinny znaleźć się na tylnej osi. Nigdy nie umieszczaj na jednej osi opony radialnej w parze z diagonalną. Jeżeli nowe opony są takiej samej wielkości i konstrukcji jak stare, zalecane jest umieszczenie ich na tylnej osi. Jedna nowa opona powinna zostać umieszczona na tylnej osi razem z tą z pozostałych trzech, która ma najgłębszy bieżnik.

 

A z dyfrem przy takiej różnicy sie nic nie stanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...