Azrael Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 W ostatecznosci mozna zalozyc dwie stare na jedna os, a na drugiej zostawic dwie nowe, czyli tak jak mowil Intak Grunt, to zeby na osi byly identyczne.. W AWD wolałbym mieć naprzedniej niezeszperowanej osi coś niedobrego i mniejszą róznice międzyosiami niż dwie i jeszcze większą różnicę. Cierpią co prawda dwa dyferencjały ale przynajmeij przedni jest otwarty. Z tego co tu widze to pewnie trzeba bedzie niedlugo nowe wosko zakladac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 No dobra nie ma co beczec, zawsze jest jakis pozytywny punkt widzenia tematu ! Co mozna upgradowac przy wymianie wisko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Gracowy, można założyć centralną mocną szpere taką jak ma Abt czy marcin@klusubaru.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Załóż zimówki ostatecznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Dzisiaj na trasce zrobulem ok 90km , z jednej storny 18" a z drugiej dojazdowka .....Z tego co tu widze to pewnie trzeba bedzie niedlugo nowe wosko zakladac Nic nie będzie trzeba Nie popadajmy w paranoje, przecież max 80km/h jechałeś prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Z tego co tu widze to pewnie trzeba bedzie niedlugo nowe wosko zakladac A co widac? Sa jakies objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Nic nie będzie trzeba Nie popadajmy w paranoje, przecież max 80km/h jechałeś prawda Jechalem max 65 !!!! Objawow 0 ! tak wiec moze bedzie ok Jutro zakladam 2 Pirelki ktore mi zostaly na przod i przeczekam kilka dni az przyjda nowe. centralną mocną szpere taką jak ma Abt czy marcin@klusubaru.pl z przyjemnoscia , a jakiej myslisz ? od STI ? Kaaz /Cusco ? ile za taka przyjemnosc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Gracowy, :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Azrael :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 o fajnie, mamy z mati'm trzeciego do teamu szperowcow ja mam srodek, ty kup przod, mati tyl. serwis przed kazdym kolkiem w ulezu. wchodzisz :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 a mowily jaskolki ze ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Szanowni przyszly dzisiaj nowe oponki Czy majac 2 opony delikatnie jezdzone i dwie nowki nie bedzie problemu ? Nowki sztuki chce zalozyc na przod a te ktore maja przejechane ok 5tys na tyl. Roznica w biezniku jest prawie zadna moze 1mm .... Co Wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Roznica w biezniku jest prawie zadna moze 1mm .... Co Wy na to? Twoja wiskoza. :???: Zakładaj. :!: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Roznica w biezniku jest prawie zadna moze 1mm ....Co Wy na to? Taka różnica potrafi się zrobić 'sama' podczas jednego sezonu normalnej eksploatacji, a nikt tragedii z tego powodu nie robi. Jeżeli tak mała różnica miałaby wpływ na żywotność wiskozy, to podejrzewam, że Subaru byłoby chyba najbardziej awaryjnym autem na rynku :grin: Moim zdaniem różnica pomijalna-dodatkowo zanikająca w czasie przy takiej konfiguracji montażu, o którym wspominałeś. pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Taka różnica potrafi się zrobić 'sama' podczas jednego sezonu normalnej eksploatacji, a nikt tragedii z tego powodu nie robi. Jeżeli tak mała różnica miałaby wpływ na żywotność wiskozy, to podejrzewam, że Subaru byłoby chyba najbardziej awaryjnym autem na rynku :grin: Moim zdaniem różnica pomijalna-dodatkowo zanikająca w czasie przy takiej konfiguracji montażu, o którym wspominałeś. Seba, taki mi mów, bo ja już tutaj kombinuję skąd wezmę na nowe opony :roll: A co z różnym bieżnikiem na osiach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Seba, taki mi mów, bo ja już tutaj kombinuję skąd wezmę na nowe opony Martwisz sie na zapas. Na tych, które masz teraz spokojnie cały przyszły sezon jeszcze przejeździsz (jak nie dłużej...). A co z różnym bieżnikiem na osiach ? Srebrzanka ma otwarte dyfry z przodu i z tyłu więc teoretycznie tragedii nie ma. W praktyce jednak jest to na pewno dość dziwna konfiguracja i nie pozostająca obojętną na prowadzenie się auta. pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Szanowni przyszly dzisiaj nowe oponki Czy majac 2 opony delikatnie jezdzone i dwie nowki nie bedzie problemu ? Nowki sztuki chce zalozyc na przod a te ktore maja przejechane ok 5tys na tyl. Roznica w biezniku jest prawie zadna moze 1mm .... Co Wy na to? Grac, lepsze opony zawsze sie zakłada na tył,gorsze na przód. I nie ja to wymyslilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Grac, lepsze opony zawsze sie zakłada na tył,gorsze na przód. I nie ja to wymyslilem Ninja, to nie jest sedno sprawy. W tym konkretnym przypadku rozpatrywana jest różnica na obwodzie i jej wpływ na żywotność dyfra. Kwestia przyczepności opon jest tu akurat sprawą drugo- albo trzeciorzędną. pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Jeżeli opony radialne stosujesz razem z oponami diagonalnymi, te pierwsze powinny znaleźć się na tylnej osi. Nigdy nie umieszczaj na jednej osi opony radialnej w parze z diagonalną. Jeżeli nowe opony są takiej samej wielkości i konstrukcji jak stare, zalecane jest umieszczenie ich na tylnej osi. Jedna nowa opona powinna zostać umieszczona na tylnej osi razem z tą z pozostałych trzech, która ma najgłębszy bieżnik. A z dyfrem przy takiej różnicy sie nic nie stanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Ninja, opony diagonalne ?! Skąd je wytrzasnąłeś ? Z muzeum ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Ninja, opony diagonalne ?! Skąd je wytrzasnąłeś ? Z muzeum ?? Hehehe. Podejrzewam, że prawdopodobieństwo znalezienia diagonalnej 18" w profilu 40% jest równe zeru (takie kiedykolwiek były :?: ). Ale dobry cytat nie jest zły pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 oj przyklad podaje. co sie czepiata. tak czy inaczej gorsze na przod lepsze na tyl i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 tak czy inaczej gorsze na przod lepsze na tyl i tyle. Co :!: :?: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibowit Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Nie wiem, czy można wklejać cytaty z innych forów. Na jednym z nich przedstawiciel Michelin Polska stwierdził kategorycznie, że niezależnie od napędu lepsze opony należy zakładać na tył. O! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 IMHO jest to mało logiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi