Jump to content

Subaru Forester 2.5XT i Subaru coupe


Maciej Drelichowski
 Share

Recommended Posts

Drodzy Forumowicze,

 

Pewnie jestem zapozniony :lol: , ale pozwole sobie (w dobrej wierze) zalaczyc informacje, ze na wystawie Chicago Auto Show zostal pokazany nowy Forester 2.5XT z 210 KM, 319Nm.

Z zewnatrz niczym sie nie wyroznia.

 

Z nowosci jeszcze jedno. Na Autosalonie w Genevie Subaru ma pokazac, cos co istniej teraz jako szkic, nowe coupe, wiecej nic nie wiem.

Moze ktos mnie wyreczy?

[/img]

Pozdrawiam.

Maciej.

Link to comment
Share on other sites

Widziałem w tym stylu i też jako rysunek, projekt Van-a Subaru.

Jeżeli jestem dobrze zorientowany, to jest bliższy realizacji niż to cupe.

Ale równie dobrze, mogę być źle zorientowany.

 

Siwy Zorientowany hetero ( to źle czy dobrze ? )

Link to comment
Share on other sites

No cóż, z tą Alfą i Focusem JOY wyjął mi to z ust :) Oba concepty mnie nie przekonują (choć ten rysunek to tak naprawdę zbyt mało, żeby ocenić), a van jak dla mnie przypomina samochód z gry komputerowej o strasznie słabej grafice... Może mógłby się nawet przyjąć (jako samochód dla prawdziwych orginałów), gdyby nie wyraźny kontrast stylizacyjny między dziobem, a rufą...

 

..:: Legenda ::..

 

orginał - 1. człowiek o niekonwencjonalnym guście i/lub zachowaniu; 2. człowiek o niskiej kulturze, często łysy, w orginalnym, świecącym, paskowanym stroju (paski zazwyczaj są trzy, więc nie jest to pasiak więzienny, nad czym normalni obywatele zazwyczaj ubolewają)

Link to comment
Share on other sites

Przeczytalem gdzies w prasie motoryzacyjnej, ze wladze Subaru nie zamierzaja zwiekszac liczby produkowanych samochodow, a jedynie podnosic rentownosc biznesu. Oznacza to, ze Subaru jest zadowolone z obecnego poziomu sprzedarzy, moze jedynie szukac bardziej rentownych modeli. Jest wiec wiecej jak pewne, ze S. planuje zmodyfikowac portfolio, np. zrezygnowac z najnizszego segmentu (Justy) i zastapic utracone w ten sposob ilosci samochodem, ktory przyniesie wieksze marze (kwotowo). Nic dziwnego, ze Subaru szuka niszy, w ktora uderzyc, Vany, Coupe, moze klasyczny off-road. Wszystko jest lepsze niz kanciasta i stara "Panda" spod znaku kilku gwiazdek.

Co do "core range" nie przejmowal bym sie. Pozostanie. To wiecej niz pewne. Nie grozi nam rewolucja jaka funduja inne firmy swoim kroliczkom doswiadczalnym (czyt. klientom).

 

Musze konczyc bo mi dziecko sie domaga przekierowania zainteresowania.

 

Pozdrawiam.

Maciej.

Link to comment
Share on other sites

Moje wywody na temat ewentualnego wycofania Justy i zastapienia go pojazdem, na ktorym mozna zrealizowac wyzsza marze, byly jedynie rezultatem czytanych miedzy wierszami niewsow dotyczacych posuniec Subaru i jako takie moga byc zupelnie bledne.

W celu poznania prawdy, rowniez nie polegalbym na Dyrekcji. Subaru Import Polska jako przedstawiciel S. jest zobowiazany do udzielania tylko oficjalnych odpowiedzi. Sales reprezentanci dowiaduja sie o planach koncernow na koncu - jak wszystko juz jest sprawdzone przez marketing. W tym momencie calosc wyglada jak jedno wielkie badanie rynku, czyli Subaru sobie sprawdza, co by tu zrobic. O takich ruchach dealerzy nie musza nic wiedziec.

Pozostaje nam jedynie czytac uwaznie doniesienia i wyciagac wlasne wnioski.

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP

Czytanie między wierszami istotnie może czasem doprowadzić do wniosków, których nie da sie wyciągnąć na bazie informacji oficjalnych.

Niemniej oznacza to również czytanie takowych poza kontekstem marketingowym. Oraz pewność, że to o czym mówimy oficjalnie, jest z pewnościa sprawdzone. Jeżeli więc nadmieniłem, że Justy będzie kontynuowane, to brak jest powodów, aby w ta informację wątpić. Tym bardziej, że - jak wiadomo - produkcja znajduje sie na Węgrzech w fabryce Suzuki i nie wpływa na ogólne możliwości produkcyjne Fuji Heavy.

Czytanie między wierszami doprowadzi nas tez do wniosku, że po zakupieniu od Isuzu ich udziałów w fabryce w USA zwiększenie produkcji będzie niezbędne. Nie chodzi ty oczywiście o stanie się nagle producentem masowym - do tego "uwolnione" mozliwości produkcyjne są zbyt małe, lecz o rozszerzenie gamy modeli. Przykładem takiego działania może być chocby wprowadzenie na rynek USA modelu Baja, nowych wersji Imprezy i Forestera. Ponadto prezydent FHI wyraźnie zapowiedział, że w trakcie opracowanie znajduje się nowa platforma, na bazie której powstaną stopniowo nowe modele, w tym także te zorientowane na górne segmenty rynkowe.

Wniosek: nie ma co się obawiać o "nasze" samochody, a będzie jeszcze ciekawiej :)

 

 

pzdr.

Link to comment
Share on other sites

Szanowna Dyrekcjo,

Chyle czola. Nie smiem nie wierzyc w slowa dyrekcji. Nie mialem zamiaru slow D. dementowac, uznalem je w swojej wypowiedzi jako prawdziwe (dotyczace Justy) bo oficjalne i z oficjalnego zrodla.

Notabene :wink: modelu Justy, kolega z pracy mial Mini Jumbo 4 758cc sdx, potem Justy, samochody te przekazywal dalej do uzytku w rodzinie. Obecnie modelem Justy jezdzi jego babcia. Mimo wielu lat uzytkowania nic sie z autkami zlego nie dzieje. Podobnie z Suzuki Wagonem R+ mojej zony, jezdzi i wydaje sie, ze nie zamierza przestac. Maszynki nie do zniszczenia (zona tez) :lol: .

Pozdrawiam Dyrekcje.

PS

Czy Dyrekcja moglaby rzucic okiem na moje drzwi w poscie "bezinteresowna, ludzka ...." i cos poradzic?

 

Wdzieczny.

Link to comment
Share on other sites

Sporty concept coupe slated for Geneva show signals Subie's new design direction

 

 

By JOHN D. STOLL

 

 

Subaru will unveil an all-wheel-drive coupe concept at the Geneva Motor Show in March.

Last April, Fuji Heavy Industries appointed the first-ever vice president of design, Kiyoshi Sugimoto, for its Subaru carmaking subsidiary in hopes of matching up its engineering prowess with a little sex appeal. As further evidence of the company's commitment, Fuji President Kyoji Takenaka also brought aboard former Fiat and Alfa Romeo designer Andreas Zapatinas as the company's head auto designer.

In March, we'll get our first glance of where Sugimoto, Zapatinas and the rest of the Subaru team have been pushing Subie's design direction. The automaker is commandeering this year's Geneva show to unveil a sporty, four-seat coupe concept employing the company's signature all-wheel drive technology. No official word yet if Zapatinas penned the vehicle, but one glance at the concept drawing shown here gives the impression someone schooled in Alfa design had at least a few fingers in the design mix.

 

Subaru officials say the vehicle is not just a styling exercise, but a sign of Subaru-designed vehicles to come. Similar cues could be worn on a totally-new sport/utility wagon due in 2005 and possibly the redesigned '05 Legacy, which is nearing the end of its development phase and is said to be getting a twin-turbo engine on its option list. In addition, at least one more concept is rumored for this year's Tokyo show which will likely carry the same design theme introduced at Geneva.

-------------

Cos drgnelo...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...