Skocz do zawartości

Wreszcie odebrałem nowego forka 2.0 :) updated


Bonek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 133
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ta "trzypasmówka na lewo" to początek (lub koniec) Wisłostrady. Kawałek za (lub przed) mostem Grota. W sam raz dla Forka, bo dziura na dziurze.

 

 

matę dedykowaną dla Forka zanabyliśmy w ASO. W katalogu "gadżety" (czy "dodatki") jest taka mata i ma swój numer. ceny nie pamiętamy, bo f-ra już poszła do "archiwum".

 

wszystkim fanom amerykańskiej strony o docieraniu hardcore zwracam uwagę, że jej autor pisał o nowo złożonych silnikach (motocyklowych). czyli nie o pierwszych xxx kilometrach, ale w ogóle o pierwszych chwilach życia silnika. tak więc jego metoda raczej nie jest do zastosowania, bo samochód dostajemy w momencie, kiedy - według tegoż młodego amerykanina - w zasadzie jest już "po jabłkach".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja odebrałem fora 2.0 XC SPE dokładnie w poprzednią sobotę przejechałem jakieś 400 km i wrażenia:

 

- samochód rzeczywiście nie jedzie ale do przemieszczania się jest OK... wstydu nie ma

- dach panorama superfajny

- ksenony słabe

- miejsca wewnątrz średnio ale całkiem wystarcza (model 2+1)

- fotele, skóra hmm oK

- audio słabe ale po wymianie tłumika wystaczy

- bagażnik ok

- plastiki noo tutaj subaru się poprawiło choć jeszcze brakuje trochę

- prowadzi się fajnie

- po terenie reduktor super sprawa

- kiera momo fajna

ogólnie jestem na Tak

 

PS póki Co po mieście wychodzi około 12-13l no i troszkę przekraczam polecane 4500 o/min :twisted:

bardzo podoba się mojej żonie :shock:

tym egzemplarzem będzie jeździć menadżerka w mojej firmie ale skoczę sobie jeszcze na urlop potestować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- samochód rzeczywiście nie jedzie ale do przemieszczania się jest OK... wstydu nie ma

 

tjaaa....

"nie jedzie"...

 

no to ja poproszę listę samochodów z segmentu mniejszy SUV, które:

- pierwsze 100km/h osiągają poniżej 10s

- są wstanie pojechać szybciej niż 210 km/h

- mają podobną dzielność w terenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- samochód rzeczywiście nie jedzie ale do przemieszczania się jest OK... wstydu nie ma

 

tjaaa....

"nie jedzie"...

 

no to ja poproszę listę samochodów z segmentu mniejszy SUV, które:

- pierwsze 100km/h osiągają poniżej 10s

- są wstanie pojechać szybciej niż 210 km/h

- mają podobną dzielność w terenie

 

 

Nie licz na 210 chyba, że według wskazań prędkościomierza a to nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością.

 

Zacznij się też przyzwyczajać z tankowaniem co 4000km na autostradzie :mrgreen:

 

Obiektywna prawda jest taka, że i tak Foryś nie ma konkurencji w swojej klasie. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My to wszystko znamy z autopsji. Chcieliśmy tylko zwrócić uwagę Bonkowi, że....

no, że to jest forum Subaru. Znaczy się, że perspektywa może być skrzywiona nieco.

 

My, na przykład pozostajemy nadal pozostajemy pod ciężkim wrażeniem faktu, (tak było dzisiaj na przykład), że po "normalnej" szosie jedziemy 90 km/h, zjeżdżamy na drogę gruntową i ... jedziemy 90 km/h. Jak znam forumowiczów, to zaraz ktoś się spyta "a co, 4 Wam nie wchodzi?" ale my pamiętamy jeszcze dobrze czasy sprzed Subaru i nadal twierdzimy, że to nie jest całkiem zwyczajne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ten ostatni argument do mnie mocno trafia: na jeździe próbnej na pełnej fatalnych dziur leśnej drodze chciałem zwolnić aby nic nie zepsuć. Pracownik salonu zareagował niczym detektyw Marlow: "Proszę nie zwalniać. Nic się nie stanie." Pelny luz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ten ostatni argument do mnie mocno trafia: na jeździe próbnej na pełnej fatalnych dziur leśnej drodze chciałem zwolnić aby nic nie zepsuć. Pracownik salonu zareagował niczym detektyw Marlow: "Proszę nie zwalniać. Nic się nie stanie." Pelny luz.

 

No i kup tu póżniej demo :mrgreen:

 

Pozdrawiam

G.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ten ostatni argument do mnie mocno trafia: na jeździe próbnej na pełnej fatalnych dziur leśnej drodze chciałem zwolnić aby nic nie zepsuć. Pracownik salonu zareagował niczym detektyw Marlow: "Proszę nie zwalniać. Nic się nie stanie." Pelny luz.

 

U mnie było podobnie: piękny OBK H6 - czarny a dziurska na poboczu były koszmarne. :mrgreen:

 

PS. Nic się nie stało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bonek, jeszcze jedna ważna sprawa związana z tymi nieutwardzonymi drogami:

 

fakt, że nie zwolniłeś na tej leśnej drodze i ciągle o tym pamiętasz, "zapisałeś się do bandy" (forum), to typowe objawy subarozy.

taka jednostka chorobowa bardzo szybko się rozwijająca :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

jeśli Twoja rodzina przyzwyczajona jest do tego, że weekendy spędzasz w ogródku/kościele/na kanapie/imprezie/kinie....itp to niech zacznie przygotowywać się do zmiany Twojego trybu życia.

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już dotarłem. Autko odebrane 3 sierpnia, dziś 6200 km na budziorze. Okazałem się cieniasem o słabych nerwach i po 3 (a właściwie już 4) tysiącach km wymieniłem olej. Wrażenia: na castrolu małpa brzmi głośniej i jakoś agresywniej niż na fabrycznym valvoline. Skrzynia jest automat, więc sama się pilnuje, żeby nie wchodzić na czerwone. Wczoraj zrobiłem pierwszą po miesiącu trasę saabem (napęd przód of kors) i musiałem walczyć w paru zakrętach -- bo już się zdążyłem przyzwyczaić w forku, że zakręt to taka bardziej wymyślna prosta i nie trzeba przed nim zwalniać.

aha, mata bagażnika -- u Dawoja mieli zamiennik bez literek subaru. Zamiast 400 zyli chcieli 150. Wziąłem.

Ostatnia obserwacja -- mój pies musi sobie teraz wyrabiać kondychę, bo próg bagażnika jest w forku wyżej niż w saabie. Pokazuję mu stare kroniki z Jackiem Wszołą, niech się uczy prawidłowej techniki.

Szerokiej drogi. Albo wąskiej drogi. Dla forka bez różnicy. : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...