Jump to content

Prędkościomierze USA i Europejskie


Macieq_2005
 Share

Recommended Posts

Przymierzam sie do kupna Subaru Imprezy WRX 2003-2005 i z tego powodu przejrzalem juz mnostwo ofert aut z USA i Europy.I rzucil mi sie w oczy fakt, ze predkosciomierze aut z USA (nie STi) sa wyskalowane do 140 mil(220 kilometrow), a Europejskie(tez nie STi) do 260 kilometrow.Zas predkosc maksymalna takiego Subaru to teoretycznie to 230 kilometrow na godzine.Czy ktos moze mi wytlumaczyc czy jest jakas roznica miedzy osiagami aut z USA i Europejskich oraz, jesli sie rozni, jaka jest predkosc maksymalna Imprezy WRX 2003-2005 z USA?

 

Z gory dziekuje!

Link to comment
Share on other sites

Dzieki za link.Jestem tu na forum troche nowy i dlatego mialem problem ze znalezieniem tego.Ale ten topic dotyczy WRX '02 a ja chce kupic '05.Jezeli auto jest zarejestrowane w Polsce to chyba przeszlo przeglad rejestracyjny, wiec lampy i kierunki musza byc w porzadku...Jesli ktos moglby powiedziec mi jakie jeszcze roznice wystepuja pomiedzy WRX'05 US a EU to poprosze :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nie musi być wszystko okay, ale mając przegląd jest okay. Nikt nie powinien się czepiać. Chyba, że nadgorliwy policjant wyśli cię z konkretną sprawą na ponowne przebadanie.

 

PS: kolega ma custom bike zrobione z Gold Winga - dużo gadżetów, na żadne jakieś atesty (przednia i tylna lampa to czaszki) ale ma ważny przegląd i sprawa jest jasna.

Link to comment
Share on other sites

Macieq_2005 napisał/a:

Jezeli auto jest zarejestrowane w Polsce to chyba przeszlo przeglad rejestracyjny, wiec lampy i kierunki musza byc w porzadku...

 

 

:shock: :lol::lol::lol::lol:

 

 

Ok aluzju poniał... :oops: Musi to na Rusi...

 

Poprawiam sie...Skoro przeszlo przeglad rejestracyjny to jest odrobine wieksze prawdopodobienstwo ze jest okej... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Macieq_2005 napisał/a:

Jcezeli auto jest zarejestrowane w Polsce to chyba przeszlo przeglad rejestracyjny, wiec lampy i kierunki musza byc w porzadku...

 

 

:shock: :lol::lol::lol::lol:

 

 

Ok aluzju poniał... :oops: Musi to na Rusi...

 

Poprawiam sie...Skoro przeszlo przeglad rejestracyjny to jest odrobine wieksze prawdopodobienstwo ze jest okej... :lol:

tez niekoniecznie :wink: :cool:

ale na takich tez da sie jezdzic :grin:

 

podepne sie i zapytam osob zorientowanych - jakie zarowki wchodza do US z przodu ? jakies inne czy takie same co w EU :?:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jesli chodzi o model 05 nie rozni sie bardzo.

Pomaranczowe nakladki na zarowkach swiatel postojowych plus pomaranczowe odblaski boczne w reflektorach mozna wyjac (dokladnie tak jak pisal Kuba). Myslalem ze zmienie tylko zaroweczki z pomaranczowych na biale a tu zonk. Trzeba wyjac reflektory, odkrecic okolo 12 srubek mocujacych szklo czy raczej plastik do reszty i delikatnie rozlaczyc. Nie jest to proste trzeba uwazac zeby tego nie polamac a jest to fabrycznie sklejone dobrym klejem podobnym albo takim samym jak do wklejania szyb. Ale jest to do zrobienia w okolo 1h.

W tylnych lampach trzeba dodac swiatla przeciwmgielne, a ze jest podwojny stop to nie ma z tym problemu.

Poza tym hamulce sa mniejsze ale bez przesady - da sie z tym jezdzic. A jak ktos konkretnie upala to i w europejskiej wersji je zmieni na jeszcze lepsze.

Jesli chodzi o licznik to chyba mozna chyba przelozyc ale to ciezko kupic.

Z zawiasem jest podobnie jak z hamulcami ale nie sadze by bylo inne. U mnie sa czerwone sprezyny z napisem PRODRIVE i czerwone amory i mysle ze sa z pierwszego montazu jeszcze. Aczkolwek jeden tylny juz stuka i bede zmienial na KYB.

Link to comment
Share on other sites

Poza tym hamulce sa mniejsze ale bez przesady - da sie z tym jezdzic. A jak ktos konkretnie upala to i w europejskiej wersji je zmieni na jeszcze lepsze.

 

IMHO hamulce z wersji europejskiej są ledwo wystarczające do normalnej jazdy ale podobno ja jestem inny :roll:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...