Jump to content

Brak kontrolek, problemy z wspomaganiem


taz
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Nowe problemy

1 przekręcam kluczyk i nie mam żadnej kontrolki silnikiem dam rady kręcić ale nie zapale, po kilku wyjęciach kluczyka (czasami od razu czasami po 5 - 10) zaczyna wszystko działać ok

2 na wolnych obrotach jak zaczynam kręcić kierownica to zaczynają dochodzić jakieś dziwne dźwięki z pod maski (mam wrażenie ze są to dźwięki raczej z hydrauliki a nie mechaniczne), jak by wspomaganie działało skokowo i do tego jakieś dziwne dźwięki, stało sie to raczej nagle i nie było jakiś oznak wcześniej

 

RATUNKU :cry:

Link to comment
Share on other sites

1 przekręcam kluczyk i nie mam żadnej kontrolki silnikiem dam rady kręcić ale nie zapale, po kilku wyjęciach kluczyka (czasami od razu czasami po 5 - 10) zaczyna wszystko działać ok

Immobiliser?

Link to comment
Share on other sites

2 na wolnych obrotach jak zaczynam kręcić kierownica to zaczynają dochodzić jakieś dziwne dźwięki z pod maski (mam wrażenie ze są to dźwięki raczej z hydrauliki a nie mechaniczne), jak by wspomaganie działało skokowo i do tego jakieś dziwne dźwięki, stało sie to raczej nagle i nie było jakiś oznak wcześniej

Pompa wspomagania?

sprawdź poziom płynu

Link to comment
Share on other sites

problem z wspomaganiem rozwiązany ;)

był za luźny pasek (zona pokręciła kierownica i było wszystko jasne 5 min i wszystko jest ok )

 

co do kontrolek to chyba nie immobilizer bo nie pala sie kontrolki cienienia i ładowania po przekręceniu kluczyka, jest tak jak by nie włączył sie jakiś główny przekaźnik (ale czasami jest ok ) gdzie mam szukać wszystkich przekaźników, to je posprawdzam.

Link to comment
Share on other sites

masz dwie opcje

 

1. Stacyjka -> bialy przelaczynik na tyle cylinderka

2. Glowny przekaznik -> Jezeli on nie dziala to pownny sie tobie zapalic kontrola ladowania i cisnienia oleju a nie pojawi sie check engine. Jakie auto masz? Glowny przekaznik w subaru jest ulokowany gleboko pod lewa strona deski rozdzielczej zaraz przy lewym slupku i przewarznie jest koloru brazowego zalezy od modelu.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wielkie dzięki dla ImprezaSTI.

Cenna podpowiedź. Zmusiłem mechanika do pracy i autko śmiga jak należy.

Przekaźnik wprawdzie OK, ale kabelek do niego podpięty luźny i auto nie pali.

Pierwsza reakcja elektryka - badanie w serwisie na kompie, lub wymiana cewki.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...