3eci Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Nie wiem, ja mam jakiegos pecha..... Najpierw ten smrod spod maski (nadal nie mialem czasu zajrzec) Teraz znowu dziwna rzecz..... zapaliła mi sie kontrolka ładowania i abs-u i ta czerwona z wykrzyknikiem......... pala się non-stop az nie dodoam gazu tak do 5 tys. wtedy gasna.......... zdarzylo sie to nagle i bez ostrzezenia......... czy to moze alterator zakonczyl wspolprace, czy moze to, daj boze szczescie jaka pierdola, zdarzylo sie to komus wczesniej?? Dzieki za wszelakie info..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 No to teraz to nie mam pojecia, ale mam sugestie, ze wylaczanie lampek za pomoca dodawania gazu moze sie zle skonczyc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImprezaSTi Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Poszedl tobie alternator najprawdopodobniej szczotki moze regulator napiecia. Nie sadze zeby byla to za doroga naprawa jak nie laduje to automatycznie wylacza sie ABS (kontorlka sie zapala) no i kontrolka hamulcow Jak go ciagniesz do 5 tys to zaczyna ladowac Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Nie zaczyna wcale ładować. sprawdzone. W moim powyżej 4500 rpm wygaszał kontrolki ale faktycznie nie ładował. Na 99% alternator. Pozdrawiam, jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Jakie macie napięcie ładowania aku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Powinno byc chyba pomiedzy 11 a 13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Powinno byc chyba pomiedzy 11 a 13 Chyba od 12 do 14. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 13,6 Na początku jest większe i po jakimś czasie spada do 13,6 :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Bo ładowanie zależne jest od temperatury. Od 14,7 dla -20C do 13,coś dla >+20 bodajże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Ostatnio mierzyłem i u mnie jest 14,5-14,7 na początku jak auto jest zimne a potem spada do 13,8-14.Poniżej 13,8 nigdy nie spada,a najczęściej jest między 14-14,5.Auto na włączonych światłach mijania.Czy tak powinno być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3eci Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Zmienilem alternator, mialem tylko troszke prblemow bo nie byl on od tego modelu, po prostu musialem wymyslic sposb by wcisnac okragla wtyczke w kwadratowe gniazdo.... noz i izolacja rozwiazala sprawe :grin: , tylko jeszcze jeden problem..... w starej wtyczce byly 3 przewody, czarny, i dwa bezowe, jeden bezowy grubszy niz dwa pozostale..... ale wtyczka do "nowego" uzywanego alternatora miala dwa kable wychodzace, choc byla zaprojektowana na 3, jednak ostatni gniazdo bylo nie uzywane, z alternatora tez wychodza 3 koncowki...., nie podlaczylem tego najgrupszego, odpalilem i jest wszystko ok, alternator pod pelnym obciazeniem daje na baterie 13,7 czyli jest dobrze.... kontrolki zgasly, auto zachowuje sie normalnie, tylko co z tym grubym przewodem?? Nie wiem, jutro ma wpasc zaprzyjazniony drucik (elektryk) i sprawdzic czy czegos nie popsulem.... Zdziwil mnie jeden pewien fakt: na oryginalnym alternatorze napisane jest FUJI HEAVY INDUSTRIES..... Na nowym MITSUBISHI ELECTRICS..... :shock: O co chodzi nie mam pojecia, grunt, ze dziala.... Dzieki panowie za wszelkie informacje i spekulacje, jestescie nie ocenieni :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 najgrupszego najgrubszego tak na koniec :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3eci Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Alez popelnilem gafe..... :roll: Przepraszam.... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saadek Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Na nowym MITSUBISHI ELECTRICS..... :shock: To chyba spotykane zjawisko bo widziałem w GT'99 też alternator Mitsubishi Electronics (podobno od nowości nie był wymieniany) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Nie ma za co Ważne, że działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi