3eci Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 Nie wiem, ja mam jakiegos pecha..... Najpierw ten smrod spod maski (nadal nie mialem czasu zajrzec) Teraz znowu dziwna rzecz..... zapaliła mi sie kontrolka ładowania i abs-u i ta czerwona z wykrzyknikiem......... pala się non-stop az nie dodoam gazu tak do 5 tys. wtedy gasna.......... zdarzylo sie to nagle i bez ostrzezenia......... czy to moze alterator zakonczyl wspolprace, czy moze to, daj boze szczescie jaka pierdola, zdarzylo sie to komus wczesniej?? Dzieki za wszelakie info..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 No to teraz to nie mam pojecia, ale mam sugestie, ze wylaczanie lampek za pomoca dodawania gazu moze sie zle skonczyc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImprezaSTi Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Poszedl tobie alternator najprawdopodobniej szczotki moze regulator napiecia. Nie sadze zeby byla to za doroga naprawa jak nie laduje to automatycznie wylacza sie ABS (kontorlka sie zapala) no i kontrolka hamulcow Jak go ciagniesz do 5 tys to zaczyna ladowac Powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Nie zaczyna wcale ładować. sprawdzone. W moim powyżej 4500 rpm wygaszał kontrolki ale faktycznie nie ładował. Na 99% alternator. Pozdrawiam, jako Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Jakie macie napięcie ładowania aku? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Powinno byc chyba pomiedzy 11 a 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Powinno byc chyba pomiedzy 11 a 13 Chyba od 12 do 14. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 13,6 Na początku jest większe i po jakimś czasie spada do 13,6 :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Bo ładowanie zależne jest od temperatury. Od 14,7 dla -20C do 13,coś dla >+20 bodajże. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Ostatnio mierzyłem i u mnie jest 14,5-14,7 na początku jak auto jest zimne a potem spada do 13,8-14.Poniżej 13,8 nigdy nie spada,a najczęściej jest między 14-14,5.Auto na włączonych światłach mijania.Czy tak powinno być? Link to comment Share on other sites More sharing options...
3eci Posted August 20, 2007 Author Share Posted August 20, 2007 Zmienilem alternator, mialem tylko troszke prblemow bo nie byl on od tego modelu, po prostu musialem wymyslic sposb by wcisnac okragla wtyczke w kwadratowe gniazdo.... noz i izolacja rozwiazala sprawe :grin: , tylko jeszcze jeden problem..... w starej wtyczce byly 3 przewody, czarny, i dwa bezowe, jeden bezowy grubszy niz dwa pozostale..... ale wtyczka do "nowego" uzywanego alternatora miala dwa kable wychodzace, choc byla zaprojektowana na 3, jednak ostatni gniazdo bylo nie uzywane, z alternatora tez wychodza 3 koncowki...., nie podlaczylem tego najgrupszego, odpalilem i jest wszystko ok, alternator pod pelnym obciazeniem daje na baterie 13,7 czyli jest dobrze.... kontrolki zgasly, auto zachowuje sie normalnie, tylko co z tym grubym przewodem?? Nie wiem, jutro ma wpasc zaprzyjazniony drucik (elektryk) i sprawdzic czy czegos nie popsulem.... Zdziwil mnie jeden pewien fakt: na oryginalnym alternatorze napisane jest FUJI HEAVY INDUSTRIES..... Na nowym MITSUBISHI ELECTRICS..... :shock: O co chodzi nie mam pojecia, grunt, ze dziala.... Dzieki panowie za wszelkie informacje i spekulacje, jestescie nie ocenieni :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 najgrupszego najgrubszego tak na koniec :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
3eci Posted August 20, 2007 Author Share Posted August 20, 2007 Alez popelnilem gafe..... :roll: Przepraszam.... :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saadek Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Na nowym MITSUBISHI ELECTRICS..... :shock: To chyba spotykane zjawisko bo widziałem w GT'99 też alternator Mitsubishi Electronics (podobno od nowości nie był wymieniany) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Nie ma za co Ważne, że działa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts