Skocz do zawartości

Brak mocy 1.8l


DanielsDS

Rekomendowane odpowiedzi

dalej twierdze ze wszelkie swapy itp i robienie auta to zabawa jak sie nie ma okreslonego zasobu finansowego!!!!

Zgodnie z zasada, nie ruszaj go....puki nie smierdzi, koszt zaczna sie zwiekszac a auto bedzie stalo.

Przerabialem cos takiego z bmw auto za smieszna kasa, a efekt koncowy ze wymienilem wszystko a za ta cene moglem kupic nowszy samochod (ale za to bumka byla perelka i wygladla jak by z fabryki co wyjechala)

A na koncu i tak stracilem na sprzedarzy bo kto to doceni........

 

Odpusc chyba ze masz kilka tysiecy zl w zapasie czas i nerwy, a jeszcze zepsujesz sobie opinie o marce!!:PP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodając 1500zł za silnik i okolo 1000zl za przekładke(nie wiem dokladnie ile moze kosztowac) wychodzi okolo 7500zl i zostaje jeszcze 1500zl rezerwy. no i jeszcze zostanie mi okolo 10000zl(z meganki ktora sprzedam) ktorch nie chcem ruszac.

Czy stukające zawory moga powodowac brak mocy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ale wiesz ze z takimi autami to czesto na przekladce sie nie konczy:(( jak pozbierasz drobne ceny wychodzi na to ze doplaciles!!!

Nie licz tak ze zmian silnika to jak zmiana kola!!! A taki stan motoru i to co opisywales swiadczy o tym ze auto jest zaniedbane i pewnie nie skonczy sie na tym!!

PS wymina rozrzadu np w nowym silniku juz masz nietwoje kolejne 600zl albo lepiej !!!

a GDZIE ceny jakis drobnych uszczelke srobek,???

Robienie rdzy na chwile nie ma sensu, albo wcale nie rob tego i nie marnuj kasy, albo dozieraj i zrob jak nalezy !!!!

 

To nie jest madrzenie sie tylko sam to przechodzilem i chce sie ostrzec tylko przed kosztami ktorych nie widac na poczatku!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie zgadzam się z „przedmówcami” ja kupiłem subaru naprawdę w dobrym stanie, auto ma 7 lat więc zawsze coś może wyjść i przy każdej wizycie coś „wychodzi”, więc planowanie wydatków (które przewidujemy na etapie kupowania) jest bardzo trudne do określenia i tak jak wcześniej napisano może spowodować, że zepsujesz sobie opinie o marce lub będzie stało i czekało na przypływ gotówki by znowu jeździło. Nie chcę pisać co wymieniłem (wiele z wymienianych rzeczy robiłem dla tkzw. świętego spokoju), ale nie planuje kwot z dokładnością do 50 złotych. Subaru do tanich samochodów (pod względem napraw/wymian części) nie należy więc byłbym ostrożny.

 

Sam jestem w trakcie doprowadzania samochodu do stanu mam nadzieję „super”, ale wymaga to czasu/pieniążków/dobrych fachowców.

 

Pzdr

Sebastian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaj do swojego wyliczenia 1 z przodu i będzie git.

Jednostka pieniężna w przypadku Subaru wygląda mniej więcej tak

1 Subar = 500 złotych

nic poniżej jednego Subara nie kosztuje, kosztuje tylko wielkorotność :-)

 

Jeżeli chcesz przeznaczyc na auto 10 000 i w niego ładować co kwartał kolejną kasę to weź kredyt na 10000 pln i kup auto za 20 000

 

tako Ci dobrze radzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DanielDS za wszelką cenę próbujesz wdepnąć na minę :???: szczerze mówiąc za takie pieniążki jak chcesz przeznaczyć na imprezę, wolałbym kupić starsze legacy. niespodzianki mogą być te same co w przypadku imprezy z lat 93 - 95 ale przynajmniej nie kupujesz "przewartościowanego" auta i zostaje trochę $$ na ewentualne niespodzianki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z pablonas - legacy I generacji to fajny pomys. Masz duży samochód 4x4, części tanie, ogólnodostępne, ze szrotu też można czerpać. I wg niektórych to właśnie I generacja Legacy jest naprawdę niezniszczalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DanielsDS, nie pchaj się w takie druty. Znajdź sobie jakiś w dobrym stanie, jeżdżący egzemplarz lub tak jak pablonas prawi - porozglądaj się za Legacy. Jeśli nie masz jakiegoś własnego zaplecza warsztatowego itp, to nie wchodź w swapy, bo to się na pewno jedną wizytą nie zakończy. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak impreza kombi jest ładna o starym legacy tego nie mogę powiedzieć wiadomo ze w Subaru nie chodzi o wygląd, ale impreza ma jeszcze reduktor. Impreza którą mam na oku jeździ i hamuje tylko brakuje trochę mocy przy silniku wisi karteczka wymiana oleju przy 170kk nastepna 180kk:) jeśli chodzi o zaplecze warsztatowe to mam znajomego z warsztatem(tańsze zamienniki(jeśli takowe są dostepne) i robocizna) tylko nie wiem jak jego mechaniką spodoba sie bokser i czy jest on prosty łatwy w diagnozie i naprawie. Odnośnie 1subara=500zl to mam teraz Renault i w moim przypadku 1Reunard=1000zł.

 

Chciał bym sie dowiedzieć co w silniku może stukać i jak głośno??

Czy powodem może być zapchany filtr powietrza??

 

Ciężko znaleźć Impreze w dobrym stanie za mniej niż 8000zł, ale kontrolnie zadzwonie do tego z Olsztyna zobacze ile zejdzie z ceną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak impreza kombi jest ładna o starym legacy tego nie mogę powiedzieć

nono, tylko bez takich :twisted:

 

wiadomo ze w Subaru nie chodzi o wygląd, ale impreza ma jeszcze reduktor.

wolne ssaki mają, ale to w legasiu tez znajdziesz. Nie wiem jak to dokladnie bylo, czy tylko w kombiakach, czy tylko w jakichs tam wersjach silnikowych. Ani zaturbiona impreza ani legaś nie bedzie miał reduktora.

 

tylko nie wiem jak jego mechaniką spodoba sie bokser i czy jest on prosty łatwy w diagnozie i naprawie.

Równie prosty i banalny co 2.5TD z citroena XM :roll:

 

Chciał bym sie dowiedzieć co w silniku może stukać i jak głośno??

Czy powodem może być zapchany filtr powietrza??

Dużo rzeczy może stukać z różną głośnością - to dziwnie postawione pytanie jest. Filtr powietrza nie jest przyczyną, raczej popychacze zaworów, jeśli są hydrauliczne, albo coś tam... ja sie nie znam zresztą.

 

Na Twoim miejscu bym poszukał zadbanego legacy I, niekoniecznie turbo, skoro Ci na tym nie zalezy: latwiej znalezc zadbanego, samochod wiekszy, tanszy, konstrukcja faktycznie trudna do zarżnięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo to bym chciał, ale spalanie znacznie wieksze. No i np. takie Legacy też wiecej warzy wiecej pali i z tym samym silnikiem gorzej idzie.

 

Cos stuka w tym silniku i z tad moje pytanie co moze stukac???.

 

A jeśli chodzi o wyglad legacy to turbo ładnie wygląda:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heheh a zreszta taki zakup to dobra nauka mechaniki:)) wiem z autopsji :))szybko nabijesz postow na forum :PPP

ryzyk fizyk a moze to tylko srobka wpadla do cylindra i lata sobie i tylko wyciagnac ja trzeba.... poddaje sie w temacie chcialem dobrze:((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Z tego co udało mi sie wyczytać to impreza 92-94 z silnikiem EJ18 to SOHC i ma rozrząd bezkolizyjny co oznacza ze po zerwaniu paska jedyne uszkodzenie to zerwanie paska:) Czy moze ktoś to potwierdzić? Bo pamietam ze jak przeglądałem allegro to niektóre Subaru z silnikiem 1.8 miały pokrywe i napis SOHC, a na silniku Imprezy nie widnieje ten napis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody Zapłonowe 80zl

Takie za 80 zł kupisz, raz, drugi trzeci, czwarty, potem dojdziesz do wniosku, że taniej wychodzą od razu oryginalne za 300-400 zł.

 

Odnośnie SOHC i DOHC nie sugeruj się napisami na pokrywach, wystarczy rzut oka na silnik i wszystko wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stwierdziłem ze kupie samochód sprawny i znalazłem taki z książką serwisową prowadzona do 2003r. zastanawia mnie tylko co znaczy ta naklejka zamiast pieczatki?? http://img218.imageshack.us/my.php?imag ... 104so6.jpg

http://img221.imageshack.us/my.php?imag ... 098uh5.jpg

DOHC czy SOHC ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...