Jump to content

Brak mocy 1.8l


DanielsDS
 Share

Recommended Posts

Witam, przymierzam sie do zakupu tego auta: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3241477

 

Sprzedający mówi ze poza rdza i silnikiem stan techniczny jest dobry.

Napisał mi "Silnik słabo ciągnie i nie chodzi najlepiej, pierdzi jak gazela i rzęcholi".

Co może być przyczyna i na co zwrócić uwagę? Moze to jakas drobnostka np. cewka??

Link to comment
Share on other sites

Silnik 1.8 na allegro jest za 1500zl, a do tego koleś kompletnie nie zainteresował sie tym Subaru bo jak mi powiedział ze nawet nim nie jechał tylko miało wolne miejsce i go wziął w pakiecie:) Liczę tak samochód 3000zl +rejestracja 1400 + serwis oleje, filtry, świece przewody zapłonowe itp. 2000zl. +600zl na naprwe silnika jeśli będzie to coś drobnego typu cewka, lub uszkodzony jeden wtryskiwacz paliwa.

Link to comment
Share on other sites

Ja bym poszukał czegoś innego. Policz za przerejestrowanie 1400, ubezpieczenie co najmniej 600. To już wychodzi 5500. Jak byś chciał kupić silnik + jego wymiana to wyniesie Cię jakieś 8 tys zł, a na wymianie silnika może się nie skończyć. Szkoda zachodu moim zdaniem.

Link to comment
Share on other sites

Nalezyloby dokladniej sprawdzic silnik, choc moim zdaniem poprostu przy aucie nie bylo nic robione od przebiegu 100 tkm. Wtedy konczy sie gwarancja i Niemcy przewaznie nic nie robia tylko leja benzyne i jezdza. Wymiana olejow, plynow, swiec, kabli zaplonowych i filtrow potrafi czynic cuda w takim przypadku.

Link to comment
Share on other sites

słabo ciągnie i nie chodzi najlepiej, pierdzi jak gazela i rzęcholi".

Normalnie jak opis starej kurtyzany :mrgreen:

 

Jak targał z Niemiec to dlaczego nie wziął ze sobą jakiegoś silnika? Tam by za grosze kupił.

Myślę, że drobnostkę typu cewka lub wtryskiwacz to by zrobił i sprzedawał jako sprawne. Jak masz blisko podjedź i obejrzyj.

 

ps. zapraszam też tu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=101962 :cool:

Link to comment
Share on other sites

Nalezyloby dokladniej sprawdzic silnik, choc moim zdaniem poprostu przy aucie nie bylo nic robione od przebiegu 100 tkm. Wtedy konczy sie gwarancja i Niemcy przewaznie nic nie robia tylko leja benzyne i jezdza. Wymiana olejow, plynow, swiec, kabli zaplonowych i filtrow potrafi czynic cuda w takim przypadku.

 

...to by mogło znaczyć, że olej ma 70kkm (jeśli jeszcze tam coś zostało), a to silnikowi nie wróży za dobrze.

Link to comment
Share on other sites

DanielsDS, jak nie podejdzie Tobie sama Imprezka z marnym silnikiem, to bierz motor za 700PLN i buduj motoszybowiec. Ze względu na wagę, EJ18 to ulubiony silnik amatorów własnych konstrukcji lotniczych.

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

pozdrawiam

 

mistee

Link to comment
Share on other sites

Za automaty dziękuje, Jak narazie muszę sprzedać swój samochód Renault Megane Coupe 2.0IDE 140KM 200NM, dziś ma dzwonić kupiec, ale jakby co oddam za 18500:) Faktycznie 1.8 montują do motoszybowców bo szukałem tego silnika na google grafika zeby zobaczyć jego budowę i dostęp do świec itp. i wlasnie był fotki gdzie był przymocowany do podniebnych maszyn. Subaru też potrafi latać http://www.youtube.com/watch?v=jGFHrINSvQY

Link to comment
Share on other sites

DanielsDS filmik robi wrażenie. :o

 

To była Impreza z silnikiem EJ18 :wink: :mrgreen: a pomyśl co by dało wstawienie do Imprezy EJ22 (silniczka 2.2, o którym pisał GRAF). :mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wybrałem sie z gdańska do słupska na jazdę próbną wcześniej wspominanym subaru:

 

http://www.allegro.pl/item220113806_sub ... arto_.html

 

Samochód jeździ hamuje, zawieszenie wydaje sie tez ok.

100km/h po polnej drodze i auto raczej nie chciało sie rozpaść.

 

Silnik: Poci sie po bokach, słabo ciągnie ciężko się wkręca na obroty podczas jazdy(do 6tys raczej nie dało sie dojść).

Na biegu jałowy słychać metaliczny stukający dźwięk zdaje mi sie ze z okolic korektora dolotowego.

Spostrzeżenia: Brudny filtr powietrza, wskaźnik paliwa leży, po jeździe próbowała mrugać kontrolka oleju ale niemrawo jej to wychodziło i czuć było zapach gorącego(spalonego) oleju, ale silnik był oblany przy korku no i sie trochę pocił, brak drugiego wentylatora chłodnicy, auto stoi już okolo 2miesiecy w polsce.

Co może być przyczyną braku mocy?? I jaki by był przybliżony koszt naprawy?

Link to comment
Share on other sites

DanielsDS, jeżeli masz blisko domu warsztat, w którym mogłaby zostać przeprowadzona transplantacja silnika to rozważałbym takową. Najlepiej sprawdzić i osłuchać motor w samochodzie-dawcy.

 

Silnik niewiadomego pochodzenia, który przyjdzie w paczce z jakiegoś miejsca w Polsce to nie jest dobry pomysł. Znajomi to już testowali. Kończyło się na łzach rozpaczy, niekończących się zamontach/wymontach i masie straconego czasu, co drażni nawet bardziej niż kilka nietrafnie wydanych PLNów.

 

Myślę, że poza silnikiem EJ18 możesz myśleć poważnie o wrzuceniu do Imprezy silnika EJ22 z legacy I lub II generacji.

 

ps.

Z drugiej strony za 9,5 tys. masz już podobną Imprezę 1.8 z 1993r. z Olsztyna albo sugerowaną na forum imprezę Bergena, za niższą cenę.

Link to comment
Share on other sites

szukaj szukaj !!!

przerabialem takie sytuacje gra niewarta swieczki, koszta moga cie zaskoczyc tym bardziej ze subaru do tanich nie nalerzy :((

ps ja kupilem np impreze 2.0 trumniaka w pelnej opcji 98rok za 10800 na pl blachach od pani lekarki :))

Wiec mozna trafic dobre okazje tylko trzeba troche czasu na szukanie poswiecic

Link to comment
Share on other sites

Na auto zrobione na gotowo chce przeznaczyć 7500-9000zł, rdze tymczasowo usuną bym jakimś domowym sposobem. Jeśli najsensowniejszym rozwiązaniem było by wsadzenie innego silnika może być też EJ22 lub EJ20, a nie naprawa to nie wiem czy sie zmieszczę w tym przedziale cenowym wiadomo ze nawet do samochodu z prawidłowo chodzacym silnikiem trzeba doliczyc ok1500zl. biorąc pod uwagę silnik ej 22 doszly by pewnie jakies dodatkowe koszta typu korektor wydechowy itp.

koszty ktore jestem w stanie przewidziec na ten czas to:

auto 4500zl +

OLEj 150zl

Filtr oleju 25zl

Filtr paliwa 80zl

Filtr Powietrza 30zl

świece 100zl

Przewody Zapłonowe 80zl

filtr kabiny 100zl

+ewentualna wymiana lub naprawa silnika.

Link to comment
Share on other sites

Sorry kolego, ale widząc jak tak dokładnie i skrupulatnie robisz wyliczenia, domniemam że masz określoną sumę na auto, i na tym koniec. W takim razie odpuścilbym ten egzemplarz, skoro nawet n ie wiesz co z nim jest nie tak. Już wczesniej inni pisali, że subaru do tanich aut w naprawie nie należy. Koszty mogą cię zwyczajnie zjeść \, taka prawda.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...