3eci Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Sprawa jest dosyść przykra i co najmniej irytujaca.... W moim Legacy 2.0 TURBO z 93r. po ostrzejszej jezdzie zaczyna sie spod maski wydobywać dym, nie jest to para ani nic zwiazanego z woda. Wydobywa sie on z prawej strony silnika (patrzac od przodu) z przodu.... Oleju nie ubywa jakos znaczaco, wszystkie plyny sprawdzam regularnie, a jednak cos sie kopci... Myslalem, ze to cos z pradem, ale dym wydobywa sie bardziej z dolu, tak przez jakies 2 minuty i spokuj..... Co to może byc, sprobuje dzisiaj wjechac na podnosnik i zobaczyc to od spodu.... Mysle, ze to moze byc olej lecacy spod pokrywy glowicy, ktory kapie na kolektor wydechowy, duzo nie potrzeba zeby olej spowodowal sporo dymu.... Moze komus sie cos takiego zdarzylo juz i zna odpowiedz, za wszystkie informacje z gory dziekuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 olej spod pokryw zaworowych lubi cieknac na kolektor wydechowy i smierdziec i kopcic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3eci Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Duzy to moze byc koszt naprawy?? mozna to zrobic samemu, czy trzeba zasuwac do jakiegos mechanika.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Ja miałem to samo, z prawej strony w okolicach turbo pociła mi się uszczelka dekla zaworów i rzadki olej kapał prosto na wydech. (nieźle śmierdzi w środku auta) Najprostsza rada- wymienić uszczelki. Samemu, możesz wymyć uszczelkę i złożyć na silikon ale nie wiem jak długo Ci wytrzyma. Najczęściej poci się ta od strony turbo(wysoka temperatura). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3eci Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 no mnie wlasnie z drugiej strony....., musze dzisiaj wjechac na podnosnik i zobaczyc a tak off topic, gdzie moge znalezdz sprezyne do turbo, mieksza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 a tak off topic, gdzie moge znalezdz sprezyne do turbo, mieksza?? Lepiej w tym dziale nie off-topować, nawet we własnym wątku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3eci Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Jejku, przepraszam........... Nie chcialem, bije sie w piersi i obiecuje poprawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 A ja obstawiam, ze leje Ci sie z pompy wspomagania, z ktorej kapie bezposrednio na wydech. Mialem dokladenie to samo. Zmienilem zbiorniczek z okraglego (ktory przecieka obowiazkowo na laczeniach) na kwadratowy i jest spokoj. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sub-fan Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 A ja obstawiam, ze leje Ci sie z pompy wspomagania, z ktorej kapie bezposrednio na wydech. Wydobywa sie on z prawej strony silnika (patrzac od przodu) z przodu.... Ale pompa wspomagania mieszka raczej z lewej strony silnika. (oczywiście nadal patrząc od przodu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Jest mniej wiecej centralnie... a dymem roznie bywa. Jesli nie ubywa mu oleju z silnika, to niech sprawdzi czy ma olej w pompie wspomagania, bo jazda bez tegoz moze sie bardzo nieciekawie skonczyc (zeby przekrecic kolko kierownicy bez wspomagania trza miec lape jak Pudzian) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 zeby przekrecic kolko kierownicy bez wspomagania trza miec lape jak Pudzian) Dramatyzujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 zeby przekrecic kolko kierownicy bez wspomagania trza miec lape jak Pudzian) Dramatyzujesz Na parkingu to był dramat, dlatego w Gliździe sobie zainstalowałem. W czasie jazdy faktycznie niepotrzebne, zero czucia drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 leonID, też nieprawda. Ale jechałem na holu Imprezą z quick-rackiem 13:1 i da się jechać bez łapy jak Pudzian, bo takiej nie posiadam. Manewrowanie na postoju rzeczywiście z trudem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3eci Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 spoko, sprawdze, zastanawia mie tylko to, dlaczego, po szybkiej jezdzie tak sie dymi, a po spokojnej, gdzie tez sie silnik nagrzewa nie ma takiego objawu, wiadomo, ze sa to mniejsze wartosci, ale mysle, ze jakby lecialo ze wspomagania to caly czas.... nie wiem, bez podnosnika nie stwierdze :wink: Ale dzieki za wszystkie info.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Czytając ten post automatycznie zrozumiałem, że prawa strona to ta standardowo określana siedząc wewnątrz pojazdu. Ale nadal bym obstawiał uszczelkę pokrywy dekla zaworów. Olej mocno się rozgrzewa i zaczyna się pocić. U mnie było tak samo, zero ubytków i śladów pod samochodem - a dekiel od spodu wilgotny i smród spalonego oleju na każdym skrzyżowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sub-fan Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Czytając ten post automatycznie zrozumiałem, że prawa strona to ta standardowo określana siedząc wewnątrz pojazdu. Ale nadal bym obstawiał uszczelkę pokrywy dekla zaworów. Olej mocno się rozgrzewa i zaczyna się pocić. U mnie było tak samo, zero ubytków i śladów pod samochodem - a dekiel od spodu wilgotny i smród spalonego oleju na każdym skrzyżowaniu. Pewnie tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Jeszcze z maglownicy może cieknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 ... i jeszce z uszczelniaczy na wale korbowym i walkach rozrzadu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Simon1 napisał/a: zeby przekrecic kolko kierownicy bez wspomagania trza miec lape jak Pudzian) Dramatyzujesz Az, tu jest filmowa odpowiedz na moje dramatyzowanie, widzialem ten film gdzies wczesniej z opisem, ze przyczyna byla niedzialajaca pompa wspomagania. Dwoch kolesi nie przekrecilo tego kolka... http://youtube.com/watch?v=fbSjQfWjaO0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Simon1, to nie problem braku wspomagania tylko problem braku myślenia. Goście holowali auto bez kluczyków i zblokowało im kierownice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Dziwne ze nie zablokowalo im jej wczesniej, film wyglada jakby jechali juz jakis kawalek a nie dopiero co ruszali... Poza tym zakret wczesniej pokonali normalnie a juz wtedy bylo by chyba po sprawie bez kluczykow... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Simon1, ale na tym zakręcie dopiero wystarczająco mocno przekręcili koło, tak widocznie im złapało. Brak wspomagania raczej nie był przyczyną, bo przy toczącym się aucie dużo łatwiej kręci się kołami. Ewentualnie mogło im się coś podczas jazdy urwać albo maglownica się zakleszczyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Myślę, że Aflinta ma rację. Dodam tylko, że musieli mieć zaje...silną linkę, która nie zerwała się po wcisnieciu hamulca...nawet niewspomaganego :roll: EDIT: A wracając do tematu podobnie jak Simon1 obstawiałbym problemy z serwem...mialem kiedyś podobne objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Może podpięli stalówkę z wyciągarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Mechanicy z bajecznej mnie ostrzegali, ze jak mi sie zatrze pompa (a rzygalo tym olejem niemilosiernie, dokladnie tak jak u Ciebie, im szybciej jechalem, tym potem bardziej sie dymilo) to nawet dwoma lapami kierownicy nie odkrece a ja do malych nie naleze... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się