tito83 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Chodzi mi o to czy warto kupowac SI GT z 1998r z przebiegiem 200000 km ?? Czy od razu kwalifikuje sie to na remont generalny silnika?? Jak z turbina - czy taki duzy przebieg ma na nia wielki wplyw?? Co z dyframi?? Chodzi mi o ten model: http://moto.allegro.pl/item226707871_na ... azja_.html - cena jest atrakcyjna (jesli nie za niska??) do tego rzeczywiscie wyglada na niebity model (zderzaki prawidlowe, lampy chyba tez). Ma fajne wyposarzenie i dodatki... Tylko ten przebieg :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Moim zdaniem, nie ma duzej roznicy pomiedzy samochodem z przebiegiem 100 tysiecy i 200 tysiecy km. Trzeba i tak wymienic polowe rzeczy, zeby jezdzilo jak nowe. Samo turbo nie kosztuje duzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Kwestia kto o auto dbał i jak serwisował. Możesz trafić na zajechane auto z przebiegiem 50 tyś. a na dobre z 300 tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tito83 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 no tak, w to nie watpie ten podobno mial wiekszosc gratow wymieniane. Co do samego przebiego boje sie tylko o to ze przy 200000km trzeba bedzie robic generalke a to nie jest tania sprawa... Pytanko do kombi - czy wszystkie miale relingi dachowe?? Owy egzemplarz ich nie posiada?!?!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 moje tez nie ma relingow wiec chyba nic strasznego hehe zaraz jakis Sherlock napisze, ze jak nie ma relingow to byl dachb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 200k o niczym nie przesądza. Sprawdź bardzo dokładnie silnik bo to są poważnie koszty, w stosunku do remontu turbina to grosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 tito83, w którym temacie mam Ci odpowiedzieć? Założyłeś ich tyle, że się pogubiłem. Odpowiedziałem Ci w wątku "Czy znasz tego Subaraka". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tito83 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 tito83, w którym temacie mam Ci odpowiedzieć? Założyłeś ich tyle, że się pogubiłem.Odpowiedziałem Ci w wątku "Czy znasz tego Subaraka". Ok niechcacy mi sie tutaj 2 zalozyly jeden do zamkniecia ale to juz wiesz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tito83 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 200k o niczym nie przesądza. Sprawdź bardzo dokładnie silnik bo to są poważnie koszty, w stosunku do remontu turbina to grosze. No wlasnie tego sie boje zeby nie bylo cos w silniku walniete :/ a na co szczegolnie zwrocic uwage (czytalem juz watek, ktory sam nawet zalozylem) ale moze troche wiecej szczegolow jesli chodzi o sam silnik moglbym prosic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tito83 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 moje tez nie ma relingow wiec chyba nic strasznego hehe zaraz jakis Sherlock napisze, ze jak nie ma relingow to byl dachb a wiesz ze przez chwile mialem ta mysl w glowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 hehe zaraz jakis Sherlock napisze, ze jak nie ma relingow to byl dachb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Wszystko zalezy od tego do czego auto ma Ci sluzyc. Moim zdaniem jesli do normalnej jazdy z domieszka niewinnego upalania to nie ma przeszkod. Jesli jednak planujesz podnoszenie mocy to raczej slabo. Moj gt ma przebieg 171k i po konsultacjach doszedlem do wniosku ze zanim bede robil cos wiecej niz wydech/dolot to wymienie silnik na nowy, bo w innym wypadku jest szansa na jego szybki koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koval Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 U mnie wczoraj wlasnie stuknelo 200kkm i (az sie boje to napisac) nic zlego sie nie dzieje, odpukac oczywiscie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 U mnie wczoraj wlasnie stuknelo 200kkm i (az sie boje to napisac) nic zlego sie nie dzieje, odpukac oczywiscie :wink: A co ma się dziać? To nie Polonez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImprezaSTi Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Jak bylo wczesniej powiedziane ma duzy wplyw jak auto bylo uzytkowane. Mialem Legacy turbo z 94 z przebiegiem 350K i zrobilem na nim kolejne 150K za nim mi buda zaczela sie sypac. Samochod naprawde uzywalem do kresu sil podkrecony ciesnienie doladowania zrobiony wydech dolot jedynie co poszlo to skrzynia ale wrzucielm z wrx 2005 i latal dalej. Tak samo mialem Wrx 2002 z 240K i chodzil jak zyleta oba auta do momentu posiadania przeze mnie byly zupelnie seryjne zadnych dodtakow. Wrx-em jezdzilem przez 60K a potem oddalem go mojej mamie ktora go uzywa do dnia dzisiejszego bez wieszkszych problemow. (Alternator i szprzeglo musialem wymienic no i hamulce) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koval Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 A co ma się dziać? To nie Polonez slyszalem o jednym rudzielcu, w ktorym to co chwila cos sie dzieje :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 sytuacja z życia wzięta: Impreza którą kupiłem od emeryta, ponad 70 lat i przebiegu 120 tys. tak naprawde ma co dopiero dotarty silnik... facet pewnie raz na 2 lata poleciał sobie 140-150km/h i mu starczyło przebieg o niczym nie świadczy a eksploatacja wosu no i jakość samochodu oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 A moim skromnym zdaniem cena za 98 rocznik w okolicach 22tys jest cokolwiek podejrzana... Przebieg faktycznie nie ma nic do rzeczy jesli auto bylo prawidlowo uzytkowane. Ale ja bym BARDZO dokladnie go sprawdzil... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tito83 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 No wlasnie ta cena mi tez troche nie pasuje :/ dodatkowo koles pisze ze nie ma jak jechac na aso bo nie jest zarejestrowany... Co do ceny to trzeba do niej naliczyc oplaty w wysokosci 1500. Ale cena dalej pozostaje niska... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 No wlasnie ta cena mi tez troche nie pasuje :/ dodatkowo koles pisze ze nie ma jak jechac na aso bo nie jest zarejestrowany... Co do ceny to trzeba do niej naliczyc oplaty w wysokosci 1500. Ale cena dalej pozostaje niska... Nie wiem, może sie mylę, ale ten na zdjęciu jest już na polskich blachach.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Nie wiem, może sie mylę, ale ten na zdjęciu jest już na polskich blachach.... Tak jest jak się zakłada tysiąc wątków na jeden temat. W innym była odpowiedź na to pytanie. http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=493901#493901 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tito83 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Nie wiem, może sie mylę, ale ten na zdjęciu jest już na polskich blachach.... Tak jest jak się zakłada tysiąc wątków na jeden temat. W innym była odpowiedź na to pytanie. http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=493901#493901 Przez przypadek...Przeprosilem przecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Przez przypadek...Przeprosilem przecie Spoko, ale widzisz jak się wszystkim miesza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 wszystko zależy od użytkowania auta i materiałów. Ja ma gx'a z 2003r z przebiegiem 97tys i auto jest naprawdę igła technicznie, ale klient, który sprawdzał samochód w serwisie subaru ( nie powiem którym) :wink: i zarówno stan jak i naprawy lakiernicze o których go poinformowałem, opinia padła b. dobra jak na ten przebieg, natomiast gostek stwierdził, że auto które ma ponad 50 tys i wiecej jak 4 lata, to juz kapitalka :roll: no i macie jakieś pytania :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 opinia padła b. dobra jak na ten przebieg, natomiast gostek stwierdził, że auto które ma ponad 50 tys i wiecej jak 4 lata, to juz kapitalka no a dla przykladu moja stara corollka Gti z przelotem ok. 340 tys. za kazdym razem jak moj znajomy jedzie z nia na przeglad to goscie nie chca uwierzyc w przebieg bo wszystko wskazuje na co najmniej polowe mniejszy a auto smiga dalej jak zloto bez najmniejszych problemow :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się