Jump to content

Czy warto kupic Gt z przebiegiem 200 tys km??


tito83
 Share

Recommended Posts

Chodzi mi o to czy warto kupowac SI GT z 1998r z przebiegiem 200000 km ?? Czy od razu kwalifikuje sie to na remont generalny silnika?? Jak z turbina - czy taki duzy przebieg ma na nia wielki wplyw?? Co z dyframi??

 

Chodzi mi o ten model:

 

 

http://moto.allegro.pl/item226707871_na ... azja_.html

 

- cena jest atrakcyjna (jesli nie za niska??) do tego rzeczywiscie wyglada na niebity model (zderzaki prawidlowe, lampy chyba tez). Ma fajne wyposarzenie i dodatki... Tylko ten przebieg :/

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem, nie ma duzej roznicy pomiedzy samochodem z przebiegiem 100 tysiecy i 200 tysiecy km. Trzeba i tak wymienic polowe rzeczy, zeby jezdzilo jak nowe. Samo turbo nie kosztuje duzo.

Link to comment
Share on other sites

no tak, w to nie watpie :) ten podobno mial wiekszosc gratow wymieniane. Co do samego przebiego boje sie tylko o to ze przy 200000km trzeba bedzie robic generalke a to nie jest tania sprawa... Pytanko do kombi - czy wszystkie miale relingi dachowe?? Owy egzemplarz ich nie posiada?!?!?

Link to comment
Share on other sites

tito83, w którym temacie mam Ci odpowiedzieć? Założyłeś ich tyle, że się pogubiłem.

Odpowiedziałem Ci w wątku "Czy znasz tego Subaraka". :mrgreen:

 

Ok :) niechcacy mi sie tutaj 2 zalozyly :) jeden do zamkniecia ale to juz wiesz :).

Link to comment
Share on other sites

200k o niczym nie przesądza. Sprawdź bardzo dokładnie silnik bo to są poważnie koszty, w stosunku do remontu turbina to grosze.

 

No wlasnie tego sie boje zeby nie bylo cos w silniku walniete :/ a na co szczegolnie zwrocic uwage (czytalem juz watek, ktory sam nawet zalozylem) ale moze troche wiecej szczegolow jesli chodzi o sam silnik moglbym prosic??

Link to comment
Share on other sites

Wszystko zalezy od tego do czego auto ma Ci sluzyc. Moim zdaniem jesli do normalnej jazdy z domieszka niewinnego upalania to nie ma przeszkod. Jesli jednak planujesz podnoszenie mocy to raczej slabo. Moj gt ma przebieg 171k i po konsultacjach doszedlem do wniosku ze zanim bede robil cos wiecej niz wydech/dolot to wymienie silnik na nowy, bo w innym wypadku jest szansa na jego szybki koniec.

Link to comment
Share on other sites

Jak bylo wczesniej powiedziane ma duzy wplyw jak auto bylo uzytkowane. Mialem Legacy turbo z 94 z przebiegiem 350K i zrobilem na nim kolejne 150K za nim mi buda zaczela sie sypac. Samochod naprawde uzywalem do kresu sil podkrecony ciesnienie doladowania zrobiony wydech dolot jedynie co poszlo to skrzynia ale wrzucielm z wrx 2005 i latal dalej. Tak samo mialem Wrx 2002 z 240K i chodzil jak zyleta oba auta do momentu posiadania przeze mnie byly zupelnie seryjne zadnych dodtakow. Wrx-em jezdzilem przez 60K a potem oddalem go mojej mamie ktora go uzywa do dnia dzisiejszego bez wieszkszych problemow. (Alternator i szprzeglo musialem wymienic no i hamulce)

Link to comment
Share on other sites

sytuacja z życia wzięta: Impreza którą kupiłem od emeryta, ponad 70 lat i przebiegu 120 tys. tak naprawde ma co dopiero dotarty silnik... facet pewnie raz na 2 lata poleciał sobie 140-150km/h i mu starczyło :) przebieg o niczym nie świadczy a eksploatacja wosu no i jakość samochodu oczywiście :)

Link to comment
Share on other sites

A moim skromnym zdaniem cena za 98 rocznik w okolicach 22tys jest cokolwiek podejrzana... Przebieg faktycznie nie ma nic do rzeczy jesli auto bylo prawidlowo uzytkowane. Ale ja bym BARDZO dokladnie go sprawdzil...

Link to comment
Share on other sites

No wlasnie ta cena mi tez troche nie pasuje :/ dodatkowo koles pisze ze nie ma jak jechac na aso bo nie jest zarejestrowany... Co do ceny to trzeba do niej naliczyc oplaty w wysokosci 1500. Ale cena dalej pozostaje niska...

Link to comment
Share on other sites

No wlasnie ta cena mi tez troche nie pasuje :/ dodatkowo koles pisze ze nie ma jak jechac na aso bo nie jest zarejestrowany... Co do ceny to trzeba do niej naliczyc oplaty w wysokosci 1500. Ale cena dalej pozostaje niska...

 

Nie wiem, może sie mylę, ale ten na zdjęciu jest już na polskich blachach....

Link to comment
Share on other sites

wszystko zależy od użytkowania auta i materiałów.

Ja ma gx'a z 2003r z przebiegiem 97tys i auto jest naprawdę igła technicznie, ale klient, który sprawdzał samochód w serwisie subaru ( nie powiem którym) :wink: i zarówno stan jak i naprawy lakiernicze o których go poinformowałem, opinia padła b. dobra jak na ten przebieg, natomiast gostek stwierdził, że auto które ma ponad 50 tys i wiecej jak 4 lata, to juz kapitalka :roll:

 

no i macie jakieś pytania :?:

Link to comment
Share on other sites

opinia padła b. dobra jak na ten przebieg, natomiast gostek stwierdził, że auto które ma ponad 50 tys i wiecej jak 4 lata, to juz kapitalka

 

no a dla przykladu moja stara corollka Gti z przelotem ok. 340 tys. za kazdym razem jak moj znajomy jedzie z nia na przeglad to goscie nie chca uwierzyc w przebieg bo wszystko wskazuje na co najmniej polowe mniejszy a auto smiga dalej jak zloto bez najmniejszych problemow :cool:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...