FOREŚ Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 OD DŁUŻSZEGO CZASU SZUKAM INFORMACJI NA TEMAT ODPORNOŚCI SKRZYNI AUTOMATYCZNEJ W FORESTERZE, JAK DALEKO MOŻNA POSUNĄĆ SIĘ Z PRZERÓBKAMI SILNIKA ABY WYTRZYMAŁĄ Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Po co ten krzyk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Pewnie sprawa bardzo pilna :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 wszystko zalezy od sposobu jej traktowania. jesli bedziesz "ostro" jedzil to nie zniesie nawet seryjnych wartosci km/Nm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Z automatyczną skrzynią jest jak z... dobrą znajomą. Raz zniesie, raz powie pass. Wniosek nr 1 : nie licz na stabilność. To jest całkiem zabawne w dłuższej perspektywie. Wnisoek nr 2 : A/T jest w stanie wytrzymać całkiem sporo niedobrego traktowania - najgorsze co jej możesz zrobić to na 6000 rpm wrzucić na N. Ciśnienie w układzie spada drastycznie z 50 na 5 (i tu zapomniałem mian, czyli jednostek , może psi ?). Ale plus jest taki, że wiem , jak mam na imię. Jest dobrze. nie-ASO w swoim anonsie reklamowym, głosi, że nie ma różnicy czy modyfikacje (przynajmniej dedykowane dla Forka 99-00) dotyczą A/T czy manuala. So, szukuję się do remapy i może modyfikacji stage no 2. Czy będzie wszystko robił nie-ASO, czy też częściowo Dzanek - zobaczymy - czas pokaże. Pozdrawiam Gwdio de Loewe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 JAK DALEKO MOŻNA POSUNĄĆ SIĘ Z PRZERÓBKAMI SILNIKA ABY WYTRZYMAŁĄ To moze napiszesz o jakich modyfikacjach myslisz i o jakiej mocy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonesB Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 So, szukuję się do remapy i może modyfikacji stage no 2 http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... df4#492496 Może sie dolaczysz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOREŚ Posted August 19, 2007 Author Share Posted August 19, 2007 chodzi mi o to , że mam już przeróbkę w silniku i jakieś 260-270km i okolo 400Nm ale jak wiadomo ,chce sie więcej,nastepny krok to 300km i 420Nm,zakładając,że skrzynia wytrzymuje to czy będą jakeś wyrażne różnice w jeździe przy wyrażnym zwiększeniu mocy?Na amerykańskich stronach doczytałem, że tylko stage 1 proponują do automatu,czyli to co mam w mapteku też do końca nie wiedzą czy więcej wytrzyma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 Takie drobne przyrosty to ona wytrzyma spokojnie. Podobno AT ma wytrzymalosc podobna do 6MT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImprezaSTi Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 Mialem auta klientow wrx z automatem 400 Koni skrzynia dziala bez problemowo. Wazne zeby mieniac olej regularnie i zalecam odzielna chlodnice do oleju nie te ktora jest wbudowana w normalna chlodnice tylko taka ktora pojdzie na przdu chlodnicy a/c Z tego co wiem 2005 forester mial problem ze skrzyniami wersja 2.5 n/a wymienialem kilka bo sie posypaly bez wiekszego powodu ale nie slyszalem nic o skrzynia od Turbo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOREŚ Posted August 21, 2007 Author Share Posted August 21, 2007 a czy ktoś z was wie czy zmiana z 270km na 300 km będzie jakas odczuwalna roznica? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts