Skocz do zawartości

Planowanie głowicy - wersje turbo


Lemiech

Rekomendowane odpowiedzi

Co da owa modyfikacja w moim silniczku EA82i Turbo to jest 1.8 pojemności 8V 136 koni i 200 NM stopień sprężania 7,7 . W Legacy turbo jest chyba 8,5 . Czy głowica zniesie podniesienie stopnia sprężania na te 8,5 czy ogólnie warto takie coś organizować? Wiem ,że silniki turbiną pędzone powinny mieć mniejszy stopień sprężania ale chciał bym troszkę życia tchnąć do mojego dziwadła, może elastyczność się poprawi ? Kanały polerować ? Za wszelką pomoc wielkie dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za "help gays" przepraszam. Temat pękających głowic - słyszałem ale podobno jest to wina przegrzewania głowic (zamulonych chłodnic), jeżdżę od dwóch z takim silnikiem 1.8 turbo i nic się nie dzieje a dwa razy wiozłem osobówkę na lawecie z Gdańska. Co do podkręcania turbo to na razie wolę maksymalnie zwiększyć przepustowość, może osiągi się poprawią i spalanie odrobinę zmaleje. Czyli ogólnie odradzacie zwiększenia stopnia sprężania ... Taka ingerencja w turbinę podniesienie doładowania z obecnego 0,7 na np. 0,9 nie będzie miało takiego samego efektu jak planowanie ? Może pytania głupie ale nie jestem mechanikiem . Docelowo planuję montaż intercoolera ale z tego co widzę mam bardzo mało miejsca pod maską i będzie straszne rzeźbienie aż boję się myśleć o kosztach takiej zabawy. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...