Skocz do zawartości

Solberg vs. STi


malutki

Rekomendowane odpowiedzi

Co DOKŁĄDNIE odróżńia 2004 Petter Solberg Limited Edition od zwykłego STI ztego rocznika? Wiem o pakiecie PPP i DCCD ale jak wygląda kwestia samego silnika - czy rzeczywiście jest on fabrycznie zakuty? Spotkałem sie z dwoma skrajnie róznymi opiniami (w tym jedna z ASO) a licząc budżet projektu wolałbym się nie pomylic o zbyt duzo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hogi, weź wyedytuj tego posta, bo jest ni przypiął, ni wypiął :twisted::

- Ken ma MY'06, tu chodzi o SE MY'04

- tu chodzi o wersję polską Solberg Edition, a nie skandynawską - która - jak słusznie wspomniałeś - jest wyłącznie pakietem stylistycznym (podgrzewane fotele + prosty wskaźnik boost w serii)

- pytanie było o kuty silnik, a nie o to, kto na forum ma SE

 

:twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bart, tak jest. Jest to autoryzowana modyfikacja wykonywana przez ASO i ze swej natury staje się częścią samochodu, dlatego nie ma powodu, by było inaczej.

 

Dokumentacja PPP mówi wyraźnie:

 

"- Following installation of the performance package, cars can be serviced in the normal manner. All service parts are standard Subaru items."

 

A więc są to standardowe części, podlegające standardowemu serwisowi i gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim samochód ten odróżnia PODPIS wielkiego mistrza Petera S. który to daje wiele szczęścia i satysfakcji w codziennym użytkowaniu, nie mówiąc już o radości czerpanej z zawistnych spojrzeń 'szarych zjadaczy chleba' czyli posiadaczy zwykłych i do bólu standardowych STI :mrgreen::mrgreen:

 

Dodam jeszcze, że w dwulitrówkach pakiet robił naprawde sporą różnice i SE był IMHO bardzo udanym rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Ken Taczdis, a Ty masz PPP w tym swoim truchle? Bo zbierało się nawet nieźle... :cool:

 

 

ehehehhehehehe, wszystkie 06-07 to truchła, dlatego trza kupić 03-05 lub EVO :lol::lol: Jak nie problemy ze skręcaniem to silnik się przegrzewa..

 

 

Wiem, wiem, ze mnie zaraz pół forum ZJE, ale taka niestety prawda :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, poczekaj do 2009 i odwiedź nie-ASO'a, a jeśli brak Ci mocy i nie chcesz czekać, to od razu sprzedaj STI i kup EVO :razz:

 

Przy kupnie EVO sprawa jest o tyle prosta, że na którą ewolucję byś się nie zdecydował, to będzie OKEY... z Imprezą już nie jest tak łatwo :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...