Kruk Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Jakie tarcze i klocki wstawilibyście do GT-ka na tył? Na przodzie mam tarcze nawiercane Zimmermanna i klocki Ferodo DS2000 (Performance) dlatego że dość ostro jeżdżę a przednie hamulce to podobno 70% hamowania. Czy na tył też warto wstawiać coś lepszego czy nie warto ze względu na mały udział w hamowaniu? Co byście polecili tak żeby było dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zdemontuj tylne hamulce i pozaginaj przewody zeby plyn nie wyciekl. Jak chcesz miec dobry balans hamulcow, to z tylu uzyj to samo co z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zdemontuj tylne hamulce i pozaginaj przewody zeby plyn nie wyciekl. Jak chcesz miec dobry balans hamulcow, to z tylu uzyj to samo co z przodu. pozaginaj przewody zeby plyn nie wyciekl. możesz rozwinąć myśl :?: :roll: [/b] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zdemontuj tylne hamulce i pozaginaj przewody zeby plyn nie wyciekl. Wyczuwam tutaj nutkę cynizmu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 spotkałem 2 opinie: jedni nie przywiązują wagi do tyłu i montują "słabszy" ale tańszy zestaw, a inni montują na obie osie podobny zestaw. Częściej spotykam się z tym, żeby w autach 4x4 stosować na obu osiach podobne mieszanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Kuba rozumiem, ze dzielisz sie wlasnymi doswiadczeniami? Jesli nie - to please, zeby nastepny post byl prawdziwie merytoryczny aaa.. z gory odrzucamy koncepcje wyrzucanych spadochronow hamujacych z Miga 29, tudziez tarcz ceramicznych przerabianych z porcelany stolowej kupowanej w Tesco na kilogramy :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 W wielu samochodach (nie tylko w Subaru) tylne tarcze hamulcowe przy delikatnej eksploatacji potrafia zardzewieć (na powierzchni roboczej) Więc wnioski dla mnie są proste Ps.Zimmermann według mojej wiedzy to żadna rewelacja :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Kupiłem go z tarczami Zimmermann i jak dla mnie sprawują się bardzo dobrze. A co do tyłu to np.Brembo i klocki takie jak na przodzie i będzie dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 podobno tylne zaciski od tego ze nie pracują tak jak przód intensywnie mają tendencje do "zapiekania" generalnie chodzi o to że co jakiś czas (np co 25kkm) nawet jak nie wymienia się nic z tyłu warto rozebrać cały zacisk konkretnie przeczyścić i złożyć wszystko z powrotem, a już na pewno trzeba tak zrobić przy wymianie klocków. w przeciwnym razie tył może nie działać prawidłowo i choćby nie wiem co to i tak będziesz hamował całkowicie przodem. (zreszta i tak jak sie słabo hamuje to tył nie pracuje prawie wcale i choć by nie było tam już nic to nawet nie piśnie). ja raz miałem taką sytuacje że z tyłu nie wiem jak nie wiem czemu wypadł klocek uszkodził przewód i zaczoł wyciekać płyn o czym sie przekonałem przy 180km/h próbując zahamować. po zlokalizowaniu problemu dało rade jeszcze o własnych siłach dojechać do serwisu jakieś 30km i nawet sie zacisk nie uszkodził krótko mówiąc o tył trzeba dbać choć i tak nie na wiele w normalnych okolicznościach sie przydaje :wink: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zimmermann według mojej wiedzy to żadna rewelacja Montowane są fabrycznie w Porsche, więc nie wiem czy masz dobrą wiedzę na ten temat :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zimmermann według mojej wiedzy to żadna rewelacja Montowane są fabrycznie w Porsche, więc nie wiem czy masz dobrą wiedzę na ten temat :roll: oj ma dobra - zimmermanny lubia sobie pekac - wlasnie przy tych nawierceniach - a to co idzie do porsche ma sie tak do tego co mozna zakupic do subaru jak fiat do ferrari - teoretycznie ten sam koncern Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 podobno tylne zaciski od tego ze nie pracują tak jak przód intensywnie mają tendencje do "zapiekania" generalnie chodzi o to że co jakiś czas (np co 25kkm) nawet jak nie wymienia się nic z tyłu warto rozebrać cały zacisk konkretnie przeczyścić i złożyć wszystko z powrotem, a już na pewno trzeba tak zrobić przy wymianie klocków. w przeciwnym razie tył może nie działać prawidłowo i choćby nie wiem co to i tak będziesz hamował całkowicie przodem. (zreszta i tak jak sie słabo hamuje to tył nie pracuje prawie wcale i choć by nie było tam już nic to nawet nie piśnie). ja raz miałem taką sytuacje że z tyłu nie wiem jak nie wiem czemu wypadł klocek uszkodził przewód i zaczoł wyciekać płyn o czym sie przekonałem przy 180km/h próbując zahamować. po zlokalizowaniu problemu dało rade jeszcze o własnych siłach dojechać do serwisu jakieś 30km i nawet sie zacisk nie uszkodził krótko mówiąc o tył trzeba dbać choć i tak nie na wiele w normalnych okolicznościach sie przydaje :wink: Porządny warsztat robi to przy każdym przeglądzie serwisowym (w Subaru co 12-15tys km) przód i tył usługa wliczona w cenę przeglądu Klocek może wypaść z zacisku wypadki spotykane w TAXI (i nie tylko :wink: ) kiedy tarcza przekroczy swoją minimalną grubośc wtedy cienki klocek wysunie się między jarzmem a tarczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 zimmermanny lubia sobie pekac - wlasnie przy tych nawierceniach Hmm...no skoro tak a jak są małe pęknięcia przy otworach to co wtedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Mogą być takie malutkie mikropęknięcia odchodzące od otworów, to chyba związane z większymi zmianami temperatur albo przy wjeżdżaniu w kałuże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 No to dobrze bo już się podłamałem, a coś mie nie pasowało bo widziałem wcześniej w topowych autach typu Porsche,Ferrari,itp. nawiercane tarcze i wszystkie one miały takie pajączki przy otworkach więc pewnie jest to tak przez producentów przewidziane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zimmermannom cza co jakiś czas dziurki czyścić Producent nie uwzględnia reklamacji związanych z mikropęknięciami pomiędzy otworami. Już trzy komplety takich tarcz zjechałem i nie popękały jakoś bardziej (nie czyściłem - lenistwo). A te mikropęknięcia ścierały się z czasem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 szczur75, no to już jestem całkiem spokojny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi