Skocz do zawartości

Wyniki ALT 28.10.2007


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 313
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Z tym objechaniem GT2 to bym uwazal...

To nie tylko auto jedzie !

Kierownik trenuje ,driftuje i to regularnie :twisted:

 

Żeby objechać to GT2 z tym kierowcą, to jeszcze muszę DUŻO poćwiczyć :wink:

 

Dla jasności, to on mnie wyprzedza, i wyklepał mi 10 sek. na okrążeniu.

 

PORSCHE killer ? Jeszcze nie. :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy opony nówki schodzą całe po 20 kółkach ?

 

Raczej tak, zwykłe cywilne nie dadzą rady 20 kółek

 

Mnie moje pasztetowe slicki co nie zwiodło :) Jeszcze dadzą rade na Super OES za 2 tygodnie jechać :P Maja za sobą 35 okrążeń toru Poznań i Plejady.

 

 

ja jechalem na pirelli pzero nero i po 30 paru kolkach sa ok. tylko rogi troche zjechane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PORSCHE killer ? Jeszcze nie.

 

Kluczowe jest słowo JESZCZE.

 

 

Z tym objechaniem GT2 to bym uwazal...

To nie tylko auto jedzie !

Kierownik trenuje ,driftuje i to regularnie

 

Lancerem za 200k Tomo go objedzie.

 

A powiedzcie mi do STi-jaja wsadzić lepsze klocki typu coś z ferodo ds, będzie to już się mniej gotowało czy dalej będą problemy?

plus jakieś opony torówki - taka konfiguracja starczy na pierwsze szybsze przejazdy?

 

Wszytsko zależy od tego co to znaczy wystarczy. Tomo zapalił żywym ogniem AP Racing 330mm z klockami DS2500. Myślę że AP 362mm też by zapalił ;)

 

dscf0020hw7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi do STi-jaja wsadzić lepsze klocki typu coś z ferodo ds, będzie to już się mniej gotowało czy dalej będą problemy?

 

to brembo w sti tez na to choruje? :shock: nie znam sie ale na logike to zagotuje sie szybciej bo wytworzy sie wieksza temp, :roll: :oops:

 

W STI będzie lepiej, w WRXsie mały klocek mści się na małej tarczy i to zagotowało mi płyn co miał temperaturę wrzenia 325 stopni ! W STI hamulce powinny dać rade seryjne przy oczywiście nie katującej na maksa technice jazdy, Mój najlepszy czas wykręciłem jak mniej hamowałem bo wiedziałem ze klocki się kończą :P

 

Leszku Moje tajemnicze pasztetowe slicki, klocki DS 3000 i płyn ten co lałem Motul 4.1 Kogoś na prawy co by było na początek łatwiej i gwarantuje Ci, że Twoja fura bez wysiłku i ryzyka zrobi czas poniżej 2 minut :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to brembo w sti tez na to choruje?

na sjs nigdy nie było problemu i na drogach ale to nie to samo co tor

 

Leszku Moje tajemnicze pasztetowe slicki, klocki DS 3000 i płyn ten co lałem Motul 4.1 Kogoś na prawy co by było na początek łatwiej i gwarantuje Ci, że Twoja fura bez wysiłku i ryzyka zrobi czas poniżej 2 minut :!:

tak już sobie obmyślam strategię na następny raz :mrgreen: Na pewno Twoje pasztetowe slicki, motul i ds i damy radę :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi do STi-jaja wsadzić lepsze klocki typu coś z ferodo ds, będzie to już się mniej gotowało czy dalej będą problemy?

plus jakieś opony torówki - taka konfiguracja starczy na pierwsze szybsze przejazdy?

 

U mnie seryjne tarcze + ds2500, co prawda dymiły, ale były skuteczne caly czas jednakowo,

na 22 okrążenia dużo ich nie zeszło - 20 może 25% max

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedzi tam JDM K20 lekko dlubniete... a moze i nawet seryjne? Nie jestem pewien

 

Wcale nie lekko i to auto Karola, a nie żadnego tunera.

 

Jednak Lotus nie jest zadnego Karola a wlasnie jak to nazwales owego 'tunera'. Dominik potrzebowal dobrego kierowcy potrafiacego jezdzic RWD. Zrobil zdaje sie tylko 3 okrazenia uzyskujac 1.56 i odstapil swoje auto Karolowi.

Tak wlasnie cos mi nie pasowalo... 2 takie same Lotusy z silnikiem hondy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę zdjątek zamieściłam na mojej stronie w galerii:

http://www.agniess.kujawa.org.pl/galerie.html

 

 

super zdjecia - dzieki... !!!! :smile: :smile: :smile: :smile:

 

O, w końcu ktoś docenił :wink: Cieszę się, że są super. :razz: :cool:

 

Ty wiesz co ja myślę o Twoich fotkach przecie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie seryjne tarcze + ds2500, co prawda dymiły, ale były skuteczne caly czas jednakowo,

na 22 okrążenia dużo ich nie zeszło - 20 może 25% max

to jednak wystarczą, patrząc na Twoje czasy i w ogóle na jazdę to wolno nie jechałeś :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i ja dziekuje za mila zabawe.. bylem pierwszy raz i bardzo mi sie spodobalo... napewno w przyszlym roku bede walczyc o lepsze czasy...

 

p.s.

Intakwrx.. ten zlom E30 z czasem pon 2 min. to Ja a nie zaden Zbigniew :):)

 

myslalem ze mam dobrze przygotowane auto... NIESTETY . po dwoch pierwszych hamowaniach moje hamulce mowily papa .. w poniedzialek jak zdjalismy zaciski to sie "doslownie" klocki wysypaly... :lol::lol:

 

.....mozna bylo walczyc o duzo lepsze czasy ze sprawnymi hamulcami ...

zakupilem DSPerformance .. zobaczymy jak sie beda sprawowac ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...