rydzada Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Dudnienie podczas przyspieszania skłoniło mnie do sprawdzenia łożyskowania i podpory wału napędowego. Okazuje się, że wyrobiona jest guma głównej podpory, wał zbyt luźno w niej pracuje, w wyniku czego obija się i dudni przy prędkości ok. 70 - 110 km/h, zwłaszcza podczas przyspieszania. Serwis twierdzi, że guma ta jest dostępna w komplecie z wałem - wydatek ok. 4 tys.zł (!). Stąd proste pytanie - co robić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Okazuje się, że wyrobiona jest guma głównej podpory, wał zbyt luźno w niej pracuje, w wyniku czego obija się i dudni przy prędkości ok. 70 - 110 km/h, zwłaszcza podczas przyspieszania.Serwis twierdzi, że guma ta jest dostępna w komplecie z wałem - wydatek ok. 4 tys.zł (!). Stąd proste pytanie - co robić ? Witaj! Analogiczna sytuacja mialem w Audi quattro. Tam sprawe zalatwila podpora z Forda Transita i operacja skoczyla sie kosztem 85 PLN zamiast 4500 PLN... Z Subaru jeszcze nie mam doswiadczenia, ale ostatnio trafilem na: http://www.metcomp.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Dzięki za namiar. Wysłałem zapytanie do tych gości. Trafiłem też na firmę Wałcar, zobaczymy, co powiedzą. Ktoś na pewno dopasuje taką podporę lub ją dorobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi