ALEX Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 ALEX WYPRZEDZARZ FAKTY dojdziemy do tego stwierdzenia za 1/2 roku a ty tak od razu Wróże z fusów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 ALEX WYPRZEDZARZ FAKTY dojdziemy do tego stwierdzenia za 1/2 roku a ty tak od razu Wróże z fusów Ale takie 3000cm=> to dopiero z dołu ciągnie 2,5 + maptec to cienkie ja d... węża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistee Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Tylko mnie nie wyśmiejcie, ale rozsądną i bezwypadkową 2.0 GL z lat 1999-2000 (92kW) można mieć za ok. 20K. Znalezienie GTka z tych lat, w dobrym stanie, ładnie wyprostowanego graniczy z cudem, a ponadto cena najmniej o 15K wyższa. Różnice w kosztach eksplotacji n/a i turbo są bezdyskusyjne. Myślę sobie, że mimo wszystko fajnie zrobić z Imprezy 2.0 z w/w lat nieco mocniejszy kompakt, przewyższający WSZYSTKICH konkurentów w klasie świetnymi własnościami jezdnymi. Bo konkurencję w grupie N3 to chyba szans nie ma... 1. Koło zamachowe -25%masy (lepsze ,,wkręcanie się silnika") Jak w sumie niemałe odelżenie koła zamachowego w n/a wpłynie na kulturę pracy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 to dopiero z dołu ciągnie 2,5 + maptec to cienkie ja d... węża Odkryto własnie nowe okoliczności (3 godziny temu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Myślę sobie, że mimo wszystko fajnie zrobić z Imprezy 2.0 z w/w lat nieco mocniejszy kompakt, przewyższający WSZYSTKICH konkurentów w klasie świetnymi własnościami jezdnymi. Jakich konkurentów? Miałem wolnossącą Imprezę, stroiłem w niej komputer, wymieniałem wydechy i wiem,że się to nie opłaca :!: Silnik GT do remontu jeździ o niebo lepiej...no cóż, trzeba lać więcej oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Tylko mnie nie wyśmiejcie, ale rozsądną i bezwypadkową 2.0 GL z lat 1999-2000 (92kW) można mieć za ok. 20K. Znalezienie GTka z tych lat, w dobrym stanie, ładnie wyprostowanego graniczy z cudem, a ponadto cena najmniej o 15K wyższa. Różnice w kosztach eksplotacji n/a i turbo są bezdyskusyjne. Myślę sobie, że mimo wszystko fajnie zrobić z Imprezy 2.0 z w/w lat nieco mocniejszy kompakt, przewyższający WSZYSTKICH konkurentów w klasie świetnymi własnościami jezdnymi. 1. Koło zamachowe -25%masy (lepsze ,,wkręcanie się silnika") Jak w sumie niemałe odelżenie koła zamachowego w n/a wpłynie na kulturę pracy? Napisał bym -30% i więcej ale się nie da Na kulturę to tak jak ch.. kable ,świece.... a może i mniej , moja znajoma robiła prawo jazdy na punto dislu też nie umiału ryszyć na egzaminie benzyniakiem TURBO LEPSZY ZAWIAS, HAMULCE , UKŁ PRZENIESIENIA NAPĘDU PRZYSTOSOWANY DO MOCY +SZPERA TYLNY MOST +SZPOJLER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 TURBO LEPSZY ZAWIAS, HAMULCE , UKŁ PRZENIESIENIA NAPĘDU PRZYSTOSOWANY DO MOCY +SZPERA TYLNY MOST +SZPOJLER Mnie kiedyś tez nie było stać na wersje turbo i tak kombinowałem. Z perspektywy czasu moge tylko życzliwie podpowiedzieć Forumowiczom: Nie macie teraz kasy, to oszczędzajcie każdy grosz na GT, a nie inwewstujcie w coś, co nie da efektu i nikt Wam za to nie zapłaci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistee Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 ALEX , Twoje słowa niszczą młody i bardzo dynamicznie rozwijający się :wink: rynek tuningu wolnossaków. Na pocieszenie pozostaje wymienić w imprezie maskę na GTkową walnąć naklejkę "rally" i ... alleluja i do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 ALEX , Twoje słowa niszczą młody i bardzo dynamicznie rozwijający się rynek tuningu wolnossaków. Niech moje doświadczenia zapobiegną niepotrzebnym wydatkom Na pocieszenie pozostaje wymienić w imprezie maskę na GTkową walnąć naklejkę "rally" i ... alleluja i do przodu W tej ostro tjuningowanej Imprezie wolnossącej miałem salonowo GT look Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 ALEX , Twoje słowa niszczą młody i bardzo dynamicznie rozwijający się :wink: rynek tuningu wolnossaków. Na pocieszenie pozostaje wymienić w imprezie maskę na GTkową walnąć naklejkę "rally" i ... alleluja i do przodu TURBO TO TAKA DROGA NA SKRÓTY a swoja drogą jaki to przemysł taki tuning :!: magnetyzery K&N oporniki wloty strumienice Jak to z sumować to bierze się z 1,8 200km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 TURBO TO TAKA DROGA NA SKRÓTY a swoja drogą jaki to przemysł taki tuning magnetyzery K&N oporniki wloty strumienice Mam również wolnossaka OBK H6 i kalkuluję,że po tych modach mogę celować w 450-500 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistee Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Tak, uwielbiam taką arytmetykę tuningową, gdzie przyrosty (oczywiście dot. tylko mocy maksymalnej) opiera się na prostym sumowaniu. :smile: Przypuszczalnie cytuję, "Stary na samym filtrze to masz +10%" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Tak, uwielbiam taką arytmetykę tuningową, gdzie przyrosty (oczywiście dot. tylko mocy maksymalnej) opiera się na prostym sumowaniu. :smile: Mam nadzieję, że ostatni mój post odczytałeś jako żart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Tak, uwielbiam taką arytmetykę tuningową, gdzie przyrosty (oczywiście dot. tylko mocy maksymalnej) opiera się na prostym sumowaniu. :smile: Mam nadzieję, że ostatni mój post odczytałeś jako żart Kolega nie jest na czasie nie studiuje na bierząco allegro to z kąt ma wiedzieć :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistee Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Ani trochę :wink: Jeżeli oceniasz, że z 210KM możesz mieć 450-500KM to z 2-litrówką 125KM można mieć spokojnie 260-270KM ps. Jestem realistą, przy wolnossakach, bez ingerencji mechanicznej, nie wierzę w przyrosty większe niż 10%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Kolega nie jest na czasie nie studiuje na bierząco allegro to z kąt ma wiedzieć magnetyzery K&N oporniki wloty strumienice To co ...moje wczesniejsze założenia są realne? Czy są skrzynie RA AT?Co z półosiami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 TURBO TO TAKA DROGA NA SKRÓTY a swoja drogą jaki to przemysł taki tuning magnetyzery K&N oporniki wloty strumienice Mam również wolnossaka OBK H6 i kalkuluję,że po tych modach mogę celować w 450-500 KM Jak się obkupisz w intenecie to sie pochwal w dziale: coś teges a może nie teges... jakos tak :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 ja grzebie bo lubie (taki zapal inz ze wszystko da sie popsuc bardziej niz jest popsute:PP) ale sie nie poddaje .... Poprostu chcialem cos zrobic z tym trumnowozem bo przez nastepne 2 lata bedzie moja d....wozil :PP wiec zostane przy zrobieniu spowalniaczy i zawieszenia (ewentualnie dolot wylot i materialy expoloatacyjne lepsze) a reszte przechulam na silverstone )))))))))) Pozatym taki mlody nie jestem ....hmmmm chyba wroce do starej technologi klasyczne v8 i jedziemy ).......na stacje po paliwo to mnie tylko bolalo:(( Jak napisalem chcialem poprawic fabryke nie budwowac N grope na SS, dobra do jazdy na codzien. Czyli bez krecenia do 10tys i wydawania 10tys ej20non turbo nie modowalny ((( ps do klubowiczy z uk jak ktos czyta orzywscie OT co z zlotem!!!!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 ja grzebie bo lubie (taki zapal inz ze wszystko da sie popsuc bardziej niz jest popsute:PP) ale sie nie poddaje .... Lubisz grzebac a boisz sie zaadoptowac blok 2.5 litra. Jak sie kreci i ma dobra kompresje to znaczy ze sie nadaje bez remontu. Bedziesz jezdzil na seryjnej mocy (lub blisko) wiec spokojnie wytrzyma kilka lat. Pozatym taki mlody nie jestem ....hmmmm chyba wroce do starej technologi klasyczne v8 i jedziemy ).......na stacje po paliwo to mnie tylko bolalo:(( W popularhotrodding.com zbudowali Mustanga '90 z silnikiem LS1 (Chevrolet), auto robi cwierc mili w 11 sekund, z nitro i na slickach w 10 sekund, do tego pali 9.5l/100km na autostradzie, a jego zbudowanie kosztowalo $10k wliczajac w to cene samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Ja jako jedyny forumowicz jestem usprawiedliwiony... bo nie wiedziałem co kupuję dopiero potem się okazało, że mam wolnossącą imprezę Właściwie to przerabiam nie dla mocy ale dla bulgotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 ja mam przelotowy tlumik na koncu i juz mi za glosno !!! co na koncu stosowales jak z glosnioscia bo czesto robie trasie wieksze jak 500km i to meczy:(( na końcu mam uniwersajnego Ultera a w środku jakiś duuży uniwersalny tłumik i tyle . u mnie wydech jest do przełknięcia. powiem więcej - w porównaniu z głośnością w kangurze przy 80km/h, to mój wydech jest w ogóle cichutki . pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 wczoraj widziałem w Lublinie wolnossącą imprezę, na oko 97-98 rok, bulgotała jak GT sądząc po wydechu to też siedział tam jakiś ulter (tylko w ulterach widziałem takie końcówki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 wczoraj widziałem w Lublinie wolnossącą imprezę, na oko 97-98 rok, bulgotała jak GT sądząc po wydechu to też siedział tam jakiś ulter (tylko w ulterach widziałem takie końcówki) Zielone kombi :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Zielone kombi :?: czerwone kombi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi