Skocz do zawartości

Tuning mechaniczny wolnossących


mistee

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tylko mnie nie wyśmiejcie, ale rozsądną i bezwypadkową 2.0 GL z lat 1999-2000 (92kW) można mieć za ok. 20K. Znalezienie GTka z tych lat, w dobrym stanie, ładnie wyprostowanego :mrgreen: graniczy z cudem, a ponadto cena najmniej o 15K wyższa.

 

Różnice w kosztach eksplotacji n/a i turbo są bezdyskusyjne.

 

Myślę sobie, że mimo wszystko fajnie zrobić z Imprezy 2.0 z w/w lat nieco mocniejszy kompakt, przewyższający WSZYSTKICH konkurentów w klasie świetnymi własnościami jezdnymi. Bo konkurencję w grupie N3 to chyba szans nie ma...

 

1. Koło zamachowe -25%masy (lepsze ,,wkręcanie się silnika")

 

Jak w sumie niemałe odelżenie koła zamachowego w n/a wpłynie na kulturę pracy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę sobie, że mimo wszystko fajnie zrobić z Imprezy 2.0 z w/w lat nieco mocniejszy kompakt, przewyższający WSZYSTKICH konkurentów w klasie świetnymi własnościami jezdnymi.

Jakich konkurentów? Miałem wolnossącą Imprezę, stroiłem w niej komputer, wymieniałem wydechy i wiem,że się to nie opłaca :!: Silnik GT do remontu jeździ o niebo lepiej...no cóż, trzeba lać więcej oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko mnie nie wyśmiejcie, ale rozsądną i bezwypadkową 2.0 GL z lat 1999-2000 (92kW) można mieć za ok. 20K. Znalezienie GTka z tych lat, w dobrym stanie, ładnie wyprostowanego :mrgreen: graniczy z cudem, a ponadto cena najmniej o 15K wyższa.

 

Różnice w kosztach eksplotacji n/a i turbo są bezdyskusyjne.

 

Myślę sobie, że mimo wszystko fajnie zrobić z Imprezy 2.0 z w/w lat nieco mocniejszy kompakt, przewyższający WSZYSTKICH konkurentów w klasie świetnymi własnościami jezdnymi.

 

1. Koło zamachowe -25%masy (lepsze ,,wkręcanie się silnika")

 

Jak w sumie niemałe odelżenie koła zamachowego w n/a wpłynie na kulturę pracy?

Napisał bym -30% i więcej ale się nie da :idea:

Na kulturę to tak jak ch.. kable ,świece.... a może i mniej , moja znajoma robiła prawo jazdy na punto dislu też nie umiału ryszyć na egzaminie benzyniakiem :idea:

TURBO :idea: LEPSZY ZAWIAS, HAMULCE , UKŁ PRZENIESIENIA NAPĘDU PRZYSTOSOWANY DO MOCY +SZPERA TYLNY MOST +SZPOJLER :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TURBO LEPSZY ZAWIAS, HAMULCE , UKŁ PRZENIESIENIA NAPĘDU PRZYSTOSOWANY DO MOCY +SZPERA TYLNY MOST +SZPOJLER

Mnie kiedyś tez nie było stać na wersje turbo i tak kombinowałem. Z perspektywy czasu moge tylko życzliwie podpowiedzieć Forumowiczom:

Nie macie teraz kasy, to oszczędzajcie każdy grosz na GT, a nie inwewstujcie w coś, co nie da efektu i nikt Wam za to nie zapłaci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX , Twoje słowa niszczą młody i bardzo dynamicznie rozwijający się :wink: rynek tuningu wolnossaków. :mrgreen:

 

Na pocieszenie pozostaje wymienić w imprezie maskę na GTkową walnąć naklejkę "rally" i ... alleluja i do przodu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX , Twoje słowa niszczą młody i bardzo dynamicznie rozwijający się rynek tuningu wolnossaków.

Niech moje doświadczenia zapobiegną niepotrzebnym wydatkom

Na pocieszenie pozostaje wymienić w imprezie maskę na GTkową walnąć naklejkę "rally" i ... alleluja i do przodu

W tej ostro tjuningowanej Imprezie wolnossącej miałem salonowo GT look :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX , Twoje słowa niszczą młody i bardzo dynamicznie rozwijający się :wink: rynek tuningu wolnossaków. :mrgreen:

 

Na pocieszenie pozostaje wymienić w imprezie maskę na GTkową walnąć naklejkę "rally" i ... alleluja i do przodu :mrgreen:

TURBO TO TAKA DROGA NA SKRÓTY :idea: a swoja drogą jaki to przemysł taki tuning :!: magnetyzery :idea: K&N :idea: oporniki :idea: wloty :idea: strumienice :idea:

Jak to z sumować to bierze się z 1,8 200km :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, uwielbiam taką arytmetykę tuningową, gdzie przyrosty (oczywiście dot. tylko mocy maksymalnej) opiera się na prostym sumowaniu. :smile:

Mam nadzieję, że ostatni mój post odczytałeś jako żart

Kolega nie jest na czasie :evil: nie studiuje na bierząco allegro to z kąt ma wiedzieć :!: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ani trochę :wink: Jeżeli oceniasz, że z 210KM możesz mieć 450-500KM to z 2-litrówką 125KM można mieć spokojnie 260-270KM :mrgreen:

 

ps. Jestem realistą, przy wolnossakach, bez ingerencji mechanicznej, nie wierzę w przyrosty większe niż 10%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TURBO TO TAKA DROGA NA SKRÓTY a swoja drogą jaki to przemysł taki tuning magnetyzery K&N oporniki wloty strumienice

Mam również wolnossaka OBK H6 i kalkuluję,że po tych modach mogę celować w 450-500 KM :mrgreen:

Jak się obkupisz w intenecie to sie pochwal w dziale: coś teges a może nie teges... jakos tak :?: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja grzebie bo lubie (taki zapal inz ze wszystko da sie popsuc bardziej niz jest popsute:PP) ale sie nie poddaje ....

Poprostu chcialem cos zrobic z tym trumnowozem bo przez nastepne 2 lata bedzie moja d....wozil :PP wiec zostane przy zrobieniu spowalniaczy i zawieszenia (ewentualnie dolot wylot i materialy expoloatacyjne lepsze) a reszte przechulam na silverstone :)))))))))))

Pozatym taki mlody nie jestem ....hmmmm chyba wroce do starej technologi klasyczne v8 i jedziemy :)).......na stacje po paliwo to mnie tylko bolalo:((

 

Jak napisalem chcialem poprawic fabryke nie budwowac N grope na SS, dobra do jazdy na codzien. Czyli bez krecenia do 10tys i wydawania 10tys ej20non turbo nie modowalny :((((

 

 

ps do klubowiczy z uk jak ktos czyta orzywscie OT co z zlotem!!!!:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja grzebie bo lubie (taki zapal inz ze wszystko da sie popsuc bardziej niz jest popsute:PP) ale sie nie poddaje ....

Lubisz grzebac a boisz sie zaadoptowac blok 2.5 litra. Jak sie kreci i ma dobra kompresje to znaczy ze sie nadaje bez remontu. Bedziesz jezdzil na seryjnej mocy (lub blisko) wiec spokojnie wytrzyma kilka lat.

Pozatym taki mlody nie jestem ....hmmmm chyba wroce do starej technologi klasyczne v8 i jedziemy :)).......na stacje po paliwo to mnie tylko bolalo:((

W popularhotrodding.com zbudowali Mustanga '90 z silnikiem LS1 (Chevrolet), auto robi cwierc mili w 11 sekund, z nitro i na slickach w 10 sekund, do tego pali 9.5l/100km na autostradzie, a jego zbudowanie kosztowalo $10k wliczajac w to cene samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam przelotowy tlumik na koncu i juz mi za glosno !!! co na koncu stosowales jak z glosnioscia bo czesto robie trasie wieksze jak 500km i to meczy:((

na końcu mam uniwersajnego Ultera a w środku jakiś duuży uniwersalny tłumik i tyle :). u mnie wydech jest do przełknięcia. powiem więcej - w porównaniu z głośnością w kangurze przy 80km/h, to mój wydech jest w ogóle cichutki :).

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...