mistee Opublikowano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Kuba, nie jestem w stanie stwierdzić. Próbowałem się zarejestrować na stronie http://www.subaruclubsg.com/forum/, ale nie dostałem akceptu. :sad: Sam jestem ciekaw, bo tuning silnika wolnossącego o takiej pojemności (1600 cm3) to dla mnie szczyt perwersji. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 ok ok to zostane narazie przy skonczeniu zawiasu i hebli bo przez nastepne 2 lata chce zyc:PPP 1dolot dedykowany kompletny nie tylko storzek.... 2wydech przelot (kata zostawic czy nie i stumik sti???) lub cos dedykowanego jak tu znajde 3zaryzykuje z regulatorem koszta niewielkie to zobaczymu....(ps dalej nie napisaliscie jakie jest cisnienie na listwie i jakie moze byc max robocze dla wtryskow w tym motorze) kable swiece juz sa ...moze nie poprawie ale przynajmniej bedzie trzymal serie bo zapewne kilka rumakow za lata ucieklo..... 4zawias (ponawiam pytanie z gt dedykowany pasuje do wolnego ssaka z tego samego roku 5skonczyc heble chyba wiecej nie da sie w tym aucie zrobic:((( koncze remont domu i sie uturbie:PP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 3zaryzykuje z regulatorem koszta niewielkie to zobaczymu....(ps dalej nie napisaliscie jakie jest cisnienie na listwie i jakie moze byc max robocze dla wtryskow w tym motorze) Dlaczego chcesz podnosic cisnienie paliwa? Skad wiesz ze mieszanka nie jest za bogata w serii? Zreszta w nowszych samochodach komputer sam sobie skoryguje mieszanke na podstawie odczytow z sondy lambda i wroci do pierwotnych ustawien, nawet jak podniesiesz cisnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 W temacie wolnossaków to bawiłem się kiedyś w podnoszenie ciśnienia na listwie regulatorem manualnym w dość mocno wysilonym Kadecie GSI 2.0 16V i efekt nie był zbyt zadowalający - w efekcie po niepotrzebnym wydaniu kilku stów auto i tak trafiło na hamownię i skończyło się remapem ECU gdzie wczytano nowe mapy paliwowe i okazało się że regulator jest niepotrzebny bo pompa i listwa dają odpowiednie ciś.paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistee Opublikowano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 A propos Singapurczyków znalazłem to: Originally Posted by dragoon20005 If you want more power for the TS, do the following mods: 1.Do a cold air intake mod with racing filters like the HKS mushroom. 2.Do a straight thru exo mod(must have cat so use catback). 3.Do a full ECU upgrade with fuel system upgrade. 4.Change the SOHC head with a DOHC head from a WRX. These mods are strictly NA tuning like the Civics and MX-5, so no turbo. i znalazło się to tu. Wspominaliście o podobnych modyfikacjach wcześniej. Znalazłem też wykres z hamowni dla Imprezy 2.0 Sport po superchipsie. O jaką Imprezę może tu chodzić :?: O 2.0R? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 dzieki kruk moje doswiadczenia sa glownie na silnikak z poczatkow wielopunkowego wtrysku gdzie elektronika nie byla az tak daleko posunieta i mozna bylo dowlonie modyfikowac to bez wiekszych kosztow (klasyczne R6 lub V8 z lat 80 i poczatku 90tych) Nie wiem jak to sie ma do subaru dlatego draze ten temat bo tu juz troche wiecej komp ma do powiedzenia....i niestety po taniosci widze ni rusz :PPPP Wiec tak czy owak co mozna zrobic zeby nie zniszczyc o tak (auta i portfela) , tylko silnika sie pytam !!! Ps znowu ponawiam zawieszenie z GT pasuje do GL z tego samego roku?????? ps tak piszecie ze dolot i wylot nic nie daje przyklad : seryjne saxo vts1,6 16v 116ps zalozony nowy kompletny dolot(NIEpamietam firmy ale tani nie byl) + caly wydech supersprinta efekt =141ps srednia z 3 pomiarow!! paliwo schell vpower 99+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistee Opublikowano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Jakbyśmy mieli Japonistę na forum to mógłby odnaleźć typowe przykłady tuningu mechanicznego wolnossących w kraju kwitnącej wiśni, który prawdopodobnie na ichniejszych stronach jest bez liku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 dlatego w Eu tunuje sie glownie niemce :PP albo turbo bo z nimi jakos prosciej .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Nie sądzę żeby ktoś w Japonii tuningował wolnossące SUbaru na większa skalę bo i po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Racja, w Japonii króluje tuning turbosapaków...ale jeżdżą też po ulicy auta, które kręcą się do 12tyś.obr. ale nie są to raczej Subaru tylko najczęściej Hondy i Mazdy z silnikami Wankla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistee Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Nippońskiego nie znam, dlatego trudno przedstawić mi dowody na uzasadnienie mojej tezy, że poddani Cesarza prawdopodobnie tuningują wolnossące imprezy. :sad: Skoro robią to Amerykanie (z silnikami 2.2, 2.5 i 3.0), to może ta moda (i wiedza) przyszła z Japonii. Dzieje się tak, mimo fakt, że przecież Amerykanie są w lepszej sytuacji niż europejscy odbiorcy Subaru - posiadają większy wybór z gamy silników (w tym Legacy 2.5turbo). Ps. Dostępność różnorakich akcesiorów tuningowych i części w Japonii jest właściwie nieograniczona, a Japończycy mają naprawdę dużo niesztampowych pomysłów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 mistee, w ameryce przed bardzo długi czas nie było zaturbiałych modeli.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 wrrrr poraz enty ponawiam bo promocja w sklepie mi sie skonczy (( zawiecha z GT pasuje do GL z tego samego rocznika?????????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Nadwozie jest to samo. Wahacze i zwrotnice już nie koniecznie. Ale raczej pasuje. Tylko np. będziesz potzebował mocowania tylnego stabilizatoora i pewnie tylne wahacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 sprecyzuje konkretnie chodzi mi o kit sprezyny i amortyzatory . Stabilizatory mam juz nowe, reszta zostaje. Mozliwe ??? Z tego co sie dowiadywalem roznica jest w charakterystyce a wszystkie mocowania amortyzatorow zostaja te same prawda to?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Tak sądzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 to dla pewnosci poprosze jakas jedna opinie bo 2klocki nie chce w bloto wywalic ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Miski spręzyn i podkładki te same, tylne poduszki te same, przednie poduszki inne, zwrotnice przód tył te same. Dla rocznika 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin555 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 3zaryzykuje z regulatorem koszta niewielkie to zobaczymu....(ps dalej nie napisaliscie jakie jest cisnienie na listwie i jakie moze byc max robocze dla wtryskow w tym motorze) To moze prosciej - kup "slawny chiptuning na oporniku" do oszukania wskazan czujnika temp. plynu chlodzacego. Efekt bedzie ten sam, silnik tez bedzie przelany. W czasie normalnej jazdy lambda ile potrafi tyle skompensuje, a jak dasz ognia silnik dostanie bogatsza mieszanke. Podejzewam, ze wrecz za bogata, wiec raczej nic nie zyskasz. Wtryski i tak nie pracuja pewnie na 100%, wiec niekoniecznie musisz je zmuszac "do pracy" wyzszym cisnieniem (seria bedzie pewnie ok. 3bar). Leszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 To moze prosciej - kup "slawny chiptuning na oporniku" do oszukania wskazan czujnika temp. plynu chlodzacego. Dajcie spokój z oszukiwaniem czujników,to nie Trabant tylko Subaru. Takimi rozwiązaniami to sobie tylko kłopotów można dostarczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 przeca napisalem odpuszczam!!! mowilem moje doswiadczenia opieraly sie na wilopunkcie 1 generacji gdzie komp tyle nie panoszyl sie i takie modyfikacje pomagaly !!! Po to jest forum by uniknac bezsensownych bledow, i wlasnie dlatego drazylem ten temat by ktos mnie bardziej oswiecil odnosnie silnikow subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin555 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Nie, no spokojnie Panowie :-) Ja tylko pisze, jak sie samemu i tanio przekonac, ze takie przelewanie nie ma sensu :-) Leszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 To może ja wtrącę 5 groszy Jest takie fikuśne urządzenie sonda lambada jak w wydechu bogato to paliwa mniej Ciśnienie wtrysku tylko zmniejszy czas wtrysku dawka (ilość) zostanie taka sama . Najlepszy tuning NA to zwiększenie pojemności nic od 100 lat lepszego nie wymyślono :grin: jak ma być koniecznie 2,0 L to proponował bym : 1. Koło zamachowe -25%masy (lepsze ,,wkręcanie się silnika") 2. Wydeszek lepsza góra 3. Kolektorki ssący -wydechowy (dopasowny do głowic efekt jak w/w) 4. Dobre paliwko (knock sensor podciągnie na zapłonie parę stopni= kW) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 1. Koło zamachowe -25%masy (lepsze ,,wkręcanie się silnika") 2. Wydeszek lepsza góra 3. Kolektorki ssący -wydechowy (dopasowny do głowic efekt jak w/w) I czy nie taniej kupić GT? Tunning Subaru wolnossaka jest dla gości z kasą,tzn. wyda dużo kasy,a efekt mizerny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 1. Koło zamachowe -25%masy (lepsze ,,wkręcanie się silnika") 2. Wydeszek lepsza góra 3. Kolektorki ssący -wydechowy (dopasowny do głowic efekt jak w/w) I czy nie taniej kupić GT? Tunning Subaru wolnossaka jest dla gości z kasą,tzn. wyda dużo kasy,a efekt mizerny ALEX :!: WYPRZEDZARZ FAKTY dojdziemy do tego stwierdzenia za 1/2 roku a ty tak od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi