Skocz do zawartości

Tuning mechaniczny wolnossących


mistee

Rekomendowane odpowiedzi

Kuba, nie jestem w stanie stwierdzić. Próbowałem się zarejestrować na stronie

http://www.subaruclubsg.com/forum/, ale nie dostałem akceptu. :sad:

 

Sam jestem ciekaw, bo tuning silnika wolnossącego o takiej pojemności (1600 cm3) to dla mnie szczyt perwersji. :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ok ok to zostane narazie przy skonczeniu zawiasu i hebli bo przez nastepne 2 lata chce zyc:PPP

 

1dolot dedykowany kompletny nie tylko storzek....

2wydech przelot (kata zostawic czy nie i stumik sti???) lub cos dedykowanego jak tu znajde

3zaryzykuje z regulatorem koszta niewielkie to zobaczymu....(ps dalej nie napisaliscie jakie jest cisnienie na listwie i jakie moze byc max robocze dla wtryskow w tym motorze)

kable swiece juz sa ...moze nie poprawie ale przynajmniej bedzie trzymal serie bo zapewne kilka rumakow za lata ucieklo.....

 

4zawias (ponawiam pytanie z gt dedykowany pasuje do wolnego ssaka z tego samego roku

5skonczyc heble

 

chyba wiecej nie da sie w tym aucie zrobic:((( koncze remont domu i sie uturbie:PP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3zaryzykuje z regulatorem koszta niewielkie to zobaczymu....(ps dalej nie napisaliscie jakie jest cisnienie na listwie i jakie moze byc max robocze dla wtryskow w tym motorze)

Dlaczego chcesz podnosic cisnienie paliwa? Skad wiesz ze mieszanka nie jest za bogata w serii? Zreszta w nowszych samochodach komputer sam sobie skoryguje mieszanke na podstawie odczytow z sondy lambda i wroci do pierwotnych ustawien, nawet jak podniesiesz cisnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie wolnossaków to bawiłem się kiedyś w podnoszenie ciśnienia na listwie regulatorem manualnym w dość mocno wysilonym Kadecie GSI 2.0 16V i efekt nie był zbyt zadowalający - w efekcie po niepotrzebnym wydaniu kilku stów auto i tak trafiło na hamownię i skończyło się remapem ECU gdzie wczytano nowe mapy paliwowe i okazało się że regulator jest niepotrzebny bo pompa i listwa dają odpowiednie ciś.paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos Singapurczyków znalazłem to:

 

Originally Posted by dragoon20005

If you want more power for the TS, do the following mods:

1.Do a cold air intake mod with racing filters like the HKS mushroom.

2.Do a straight thru exo mod(must have cat so use catback).

3.Do a full ECU upgrade with fuel system upgrade.

4.Change the SOHC head with a DOHC head from a WRX.

These mods are strictly NA tuning like the Civics and MX-5, so no turbo.

 

i znalazło się to tu.

 

Wspominaliście o podobnych modyfikacjach wcześniej.

 

Znalazłem też wykres z hamowni dla Imprezy 2.0 Sport po superchipsie.

O jaką Imprezę może tu chodzić :?: O 2.0R?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki kruk moje doswiadczenia sa glownie na silnikak z poczatkow wielopunkowego wtrysku gdzie elektronika nie byla az tak daleko posunieta i mozna bylo dowlonie modyfikowac to bez wiekszych kosztow (klasyczne R6 lub V8 z lat 80 i poczatku 90tych)

Nie wiem jak to sie ma do subaru dlatego draze ten temat bo tu juz troche wiecej komp ma do powiedzenia....i niestety po taniosci widze ni rusz :PPPP

Wiec tak czy owak co mozna zrobic zeby nie zniszczyc o tak (auta i portfela) , tylko silnika sie pytam !!!

 

Ps znowu ponawiam zawieszenie z GT pasuje do GL z tego samego roku??????

 

ps tak piszecie ze dolot i wylot nic nie daje przyklad : seryjne saxo vts1,6 16v 116ps zalozony nowy kompletny dolot(NIEpamietam firmy ale tani nie byl) + caly wydech supersprinta efekt =141ps srednia z 3 pomiarow!! paliwo schell vpower 99+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja, w Japonii króluje tuning turbosapaków...ale jeżdżą też po ulicy auta, które kręcą się do 12tyś.obr. ale nie są to raczej Subaru tylko najczęściej Hondy i Mazdy z silnikami Wankla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nippońskiego nie znam, dlatego trudno przedstawić mi dowody na uzasadnienie mojej tezy, że poddani Cesarza prawdopodobnie tuningują wolnossące imprezy. :sad:

 

Skoro robią to Amerykanie (z silnikami 2.2, 2.5 i 3.0), to może ta moda (i wiedza) przyszła z Japonii. Dzieje się tak, mimo fakt, że przecież Amerykanie są w lepszej sytuacji niż europejscy odbiorcy Subaru - posiadają większy wybór z gamy silników (w tym Legacy 2.5turbo).

 

Ps. Dostępność różnorakich akcesiorów tuningowych i części w Japonii jest właściwie nieograniczona, a Japończycy mają naprawdę dużo niesztampowych pomysłów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprecyzuje konkretnie chodzi mi o kit sprezyny i amortyzatory . Stabilizatory mam juz nowe, reszta zostaje. Mozliwe ???

Z tego co sie dowiadywalem roznica jest w charakterystyce a wszystkie mocowania amortyzatorow zostaja te same prawda to??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3zaryzykuje z regulatorem koszta niewielkie to zobaczymu....(ps dalej nie napisaliscie jakie jest cisnienie na listwie i jakie moze byc max robocze dla wtryskow w tym motorze)

 

To moze prosciej - kup "slawny chiptuning na oporniku" do oszukania wskazan czujnika

temp. plynu chlodzacego. Efekt bedzie ten sam, silnik tez bedzie przelany. W czasie

normalnej jazdy lambda ile potrafi tyle skompensuje, a jak dasz ognia silnik dostanie

bogatsza mieszanke. Podejzewam, ze wrecz za bogata, wiec raczej nic nie zyskasz.

Wtryski i tak nie pracuja pewnie na 100%, wiec niekoniecznie musisz je zmuszac

"do pracy" wyzszym cisnieniem (seria bedzie pewnie ok. 3bar).

 

Leszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze prosciej - kup "slawny chiptuning na oporniku" do oszukania wskazan czujnika

temp. plynu chlodzacego.

 

Dajcie spokój z oszukiwaniem czujników,to nie Trabant tylko Subaru. Takimi rozwiązaniami to sobie tylko kłopotów można dostarczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeca napisalem odpuszczam!!!

mowilem moje doswiadczenia opieraly sie na wilopunkcie 1 generacji gdzie komp tyle nie panoszyl sie i takie modyfikacje pomagaly !!!

Po to jest forum by uniknac bezsensownych bledow, i wlasnie dlatego drazylem ten temat by ktos mnie bardziej oswiecil odnosnie silnikow subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ja wtrącę 5 groszy :idea:

Jest takie fikuśne urządzenie sonda lambada :idea: jak w wydechu bogato to paliwa mniej :idea: Ciśnienie wtrysku tylko zmniejszy czas wtrysku dawka (ilość) zostanie taka sama .

Najlepszy tuning NA to zwiększenie pojemności :idea: nic od 100 lat lepszego nie wymyślono :grin: jak ma być koniecznie 2,0 L to proponował bym :

1. Koło zamachowe -25%masy (lepsze ,,wkręcanie się silnika")

2. Wydeszek lepsza góra

3. Kolektorki ssący -wydechowy (dopasowny do głowic efekt jak w/w)

4. Dobre paliwko (knock sensor podciągnie na zapłonie parę stopni= kW)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Koło zamachowe -25%masy (lepsze ,,wkręcanie się silnika")

2. Wydeszek lepsza góra

3. Kolektorki ssący -wydechowy (dopasowny do głowic efekt jak w/w)

I czy nie taniej kupić GT? :mrgreen:

Tunning Subaru wolnossaka jest dla gości z kasą,tzn. wyda dużo kasy,a efekt mizerny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Koło zamachowe -25%masy (lepsze ,,wkręcanie się silnika")

2. Wydeszek lepsza góra

3. Kolektorki ssący -wydechowy (dopasowny do głowic efekt jak w/w)

I czy nie taniej kupić GT? :mrgreen:

Tunning Subaru wolnossaka jest dla gości z kasą,tzn. wyda dużo kasy,a efekt mizerny

ALEX :!: WYPRZEDZARZ FAKTY :twisted: dojdziemy do tego stwierdzenia za 1/2 roku a ty tak od razu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...