0x90 Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Niedawno miałem małą przygodę na zakręcie, samochód wpadł w poślizg i wypadł przez krawężnik (na szczęście niewysoki) na pas zieleni obok. Nie było żadnych poważniejszych uszkodzeń poza koniecznym sprawdzeniem i regulacją zbieżności, którą zrobiłem. Pomimo tego, samochód od czasu zdarzenia się dziwnie zachowuje. Przy zimnym silniku aby jechać na wprost kierownica musi być minimalnie skręcona w lewo, natomiast potem, po chwili jazdy jest odwrotnie, aby jechać na wprost musi być skręcona minimalnie w prawo. Są to dość małe odchyłki, ktoś inny może by i nawet nie zauważył, ale jest to lekko irytujące dla mnie. Co może być przyczyną takiego zachowania samochodu? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Mogla sie wybic guma na wachaczu lub mocowanie przekladni kierowniczej :neutral: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abt Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 sprawdz mocowanie przekladni kierowniczej do belki i przy okazji zaloz porzadne gumy ( http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... ts_id=1026 ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
0x90 Posted August 13, 2007 Author Share Posted August 13, 2007 sprawdz mocowanie przekladni kierowniczej do belki i przy okazji zaloz porzadne gumy( http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... ts_id=1026 ). Czy przekladnie łatwo dojrzeć od dołu? Czy jako mechanik-bardziej-teoretyk da się prosto wymienić te gumy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted August 13, 2007 Share Posted August 13, 2007 2xTAK, potem i tak na geometrięmusisz jechać to mogą Ci sprawdzić czy dobrze poskręcałeś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E12 Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Zanim zaczniesz zmieniać części proponuje: 1.zamienić koła przód <=> tył 2. podjechać gzieś do dobrego warsztatu niech to ktoś jeszcze raz obejrzy to zawieszenie i spr geometrie (przód +tył ) PS wymiana w/w,,gumek" faktycznie poprawia precyzje ukł. kierowniczego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts