0x90 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Niedawno miałem małą przygodę na zakręcie, samochód wpadł w poślizg i wypadł przez krawężnik (na szczęście niewysoki) na pas zieleni obok. Nie było żadnych poważniejszych uszkodzeń poza koniecznym sprawdzeniem i regulacją zbieżności, którą zrobiłem. Pomimo tego, samochód od czasu zdarzenia się dziwnie zachowuje. Przy zimnym silniku aby jechać na wprost kierownica musi być minimalnie skręcona w lewo, natomiast potem, po chwili jazdy jest odwrotnie, aby jechać na wprost musi być skręcona minimalnie w prawo. Są to dość małe odchyłki, ktoś inny może by i nawet nie zauważył, ale jest to lekko irytujące dla mnie. Co może być przyczyną takiego zachowania samochodu? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Mogla sie wybic guma na wachaczu lub mocowanie przekladni kierowniczej :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 sprawdz mocowanie przekladni kierowniczej do belki i przy okazji zaloz porzadne gumy ( http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... ts_id=1026 ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0x90 Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 sprawdz mocowanie przekladni kierowniczej do belki i przy okazji zaloz porzadne gumy( http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... ts_id=1026 ). Czy przekladnie łatwo dojrzeć od dołu? Czy jako mechanik-bardziej-teoretyk da się prosto wymienić te gumy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 2xTAK, potem i tak na geometrięmusisz jechać to mogą Ci sprawdzić czy dobrze poskręcałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Zanim zaczniesz zmieniać części proponuje: 1.zamienić koła przód <=> tył 2. podjechać gzieś do dobrego warsztatu niech to ktoś jeszcze raz obejrzy to zawieszenie i spr geometrie (przód +tył ) PS wymiana w/w,,gumek" faktycznie poprawia precyzje ukł. kierowniczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi