Jump to content

Układ kierowniczy - dziwna sprawa


0x90
 Share

Recommended Posts

Niedawno miałem małą przygodę na zakręcie, samochód wpadł w poślizg i wypadł przez krawężnik (na szczęście niewysoki) na pas zieleni obok. Nie było żadnych poważniejszych uszkodzeń poza koniecznym sprawdzeniem i regulacją zbieżności, którą zrobiłem. Pomimo tego, samochód od czasu zdarzenia się dziwnie zachowuje. Przy zimnym silniku aby jechać na wprost kierownica musi być minimalnie skręcona w lewo, natomiast potem, po chwili jazdy jest odwrotnie, aby jechać na wprost musi być skręcona minimalnie w prawo. Są to dość małe odchyłki, ktoś inny może by i nawet nie zauważył, ale jest to lekko irytujące dla mnie. Co może być przyczyną takiego zachowania samochodu?

 

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zanim zaczniesz zmieniać części proponuje:

1.zamienić koła przód <=> tył

2. podjechać gzieś do dobrego warsztatu niech to ktoś jeszcze raz obejrzy to zawieszenie i spr geometrie (przód +tył :idea: )

PS wymiana w/w,,gumek" faktycznie poprawia precyzje ukł. kierowniczego

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...