Skocz do zawartości

Układ kierowniczy - dziwna sprawa


0x90

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno miałem małą przygodę na zakręcie, samochód wpadł w poślizg i wypadł przez krawężnik (na szczęście niewysoki) na pas zieleni obok. Nie było żadnych poważniejszych uszkodzeń poza koniecznym sprawdzeniem i regulacją zbieżności, którą zrobiłem. Pomimo tego, samochód od czasu zdarzenia się dziwnie zachowuje. Przy zimnym silniku aby jechać na wprost kierownica musi być minimalnie skręcona w lewo, natomiast potem, po chwili jazdy jest odwrotnie, aby jechać na wprost musi być skręcona minimalnie w prawo. Są to dość małe odchyłki, ktoś inny może by i nawet nie zauważył, ale jest to lekko irytujące dla mnie. Co może być przyczyną takiego zachowania samochodu?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zanim zaczniesz zmieniać części proponuje:

1.zamienić koła przód <=> tył

2. podjechać gzieś do dobrego warsztatu niech to ktoś jeszcze raz obejrzy to zawieszenie i spr geometrie (przód +tył :idea: )

PS wymiana w/w,,gumek" faktycznie poprawia precyzje ukł. kierowniczego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...