STACHU Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Panowie, Mam nastepujacy objaw: w srednim i gornym zakresie obrotow przy max przepustnicy odczuwame delikatne jakby spadki doladowania. Auto caly czas rwie do przodu, ale... Nie jest tak, ze nagle przestaje ladowac i po chwili zaczyna, ale jednak jest to odczuwalne. Od razu mowie ze nie mam jeszcze na stale podpietego manometra ( bedzie na dniach, stestuje po zalozeniu wisko) wiec nie do konca moge powiedziec cos o tym jak sie zachowuje doladowanie w liczbach. Filtr powietrza nowy, swiece przed zmiana, kable ok ( bez stwierdzalnych niedomagan). Jest flasza pod BOV, ale zaslepiona ( "nasi" byli pod maska...). BOV bedzie rowniez zalozony. Jakies pierwsze diagnozy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
STACHU Posted August 2, 2007 Author Share Posted August 2, 2007 anybody...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 przeplywomierz ?? :roll: faluja obr. na biegu jalowym ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
STACHU Posted August 2, 2007 Author Share Posted August 2, 2007 Nie, stoja rowniutko zawsze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Jest flasza pod BOV, ale zaslepiona ( "nasi" byli pod maska...). BOV bedzie rowniez zalozony. To znaczy ze nie masz zadnego zaworu upustowego? nawet seryjnego? Mam nadzieje ze sie myle. Moze ty nie masz przerw w doladowaniu, tylko przeladowanie i wlacza sie boost cut? U mnie cos takiego sie zdarzylo kilka razy w zimie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 IMO boost cut objawial by sie inaczej niz opisuje stachu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xbike Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 ja mialem podobnie w WRX-ie. Ciekawe, ze objaw nie pojawial sie zawsze. Czasami auto jechalo jak zle. Brak zaleznosci od paliwa i od pogody. Tak sie teraz zastanawiam, ze to faktycznie mogla byc brudna przeplywka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loucyphre Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Ja też tak miałem. Jak zamontowałem zegar Omori, to się okazało że coś nie halo, bo nabija do 1,35 bara i spada i potem znów 1,3 -1,35 i spadek na 0,7 Rozkręciłem troszkę ramię od aktuatora WG i teraz równo wali 1 -1,05, w peaku góra 1,1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts