STACHU Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Panowie, Mam nastepujacy objaw: w srednim i gornym zakresie obrotow przy max przepustnicy odczuwame delikatne jakby spadki doladowania. Auto caly czas rwie do przodu, ale... Nie jest tak, ze nagle przestaje ladowac i po chwili zaczyna, ale jednak jest to odczuwalne. Od razu mowie ze nie mam jeszcze na stale podpietego manometra ( bedzie na dniach, stestuje po zalozeniu wisko) wiec nie do konca moge powiedziec cos o tym jak sie zachowuje doladowanie w liczbach. Filtr powietrza nowy, swiece przed zmiana, kable ok ( bez stwierdzalnych niedomagan). Jest flasza pod BOV, ale zaslepiona ( "nasi" byli pod maska...). BOV bedzie rowniez zalozony. Jakies pierwsze diagnozy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 anybody...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 przeplywomierz ?? :roll: faluja obr. na biegu jalowym ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Nie, stoja rowniutko zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Jest flasza pod BOV, ale zaslepiona ( "nasi" byli pod maska...). BOV bedzie rowniez zalozony. To znaczy ze nie masz zadnego zaworu upustowego? nawet seryjnego? Mam nadzieje ze sie myle. Moze ty nie masz przerw w doladowaniu, tylko przeladowanie i wlacza sie boost cut? U mnie cos takiego sie zdarzylo kilka razy w zimie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 IMO boost cut objawial by sie inaczej niz opisuje stachu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 ja mialem podobnie w WRX-ie. Ciekawe, ze objaw nie pojawial sie zawsze. Czasami auto jechalo jak zle. Brak zaleznosci od paliwa i od pogody. Tak sie teraz zastanawiam, ze to faktycznie mogla byc brudna przeplywka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Ja też tak miałem. Jak zamontowałem zegar Omori, to się okazało że coś nie halo, bo nabija do 1,35 bara i spada i potem znów 1,3 -1,35 i spadek na 0,7 Rozkręciłem troszkę ramię od aktuatora WG i teraz równo wali 1 -1,05, w peaku góra 1,1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi