lled3 Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Co robicie sami przy swoich Subaru ? :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Ponoć zmiany żarówki w Legacy podejmuje się jedna osoba w warszawskim ASO. A ja już trzy komplety wymieniłem . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gal Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Co robicie sami przy swoich Subaru ? :wink: Wymieniam wycieraczki. I, ostatnio, zamontowałem "kopyto" do uchwytu telefonu. Ale, to tylko przez roztargnienie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
devlin Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Nic, w stanie najwyzszej koniecznosci moge dolac plynu do spryskiwaczy, ew. wymienic zarowke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gal Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 ew. wymienic zarowke. Nie przesadzaj. W Vectrze poległem przy lewym (?) reflektorze, bo żeby wymienić żarówkę trzeba było wyciągnąc skrzynkę bezpiecznikową. Była na elastycznym kablu. Skąd niby miałem wiedzieć...? Obawiam się, że w OBK są podobne patenty. Póki co, żarnik działa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Gal, w '05 nie wymieniałeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Co robicie sami przy swoich Subaru ? Moje największe osiągnięcie: demontaż BOV-a (dwukrtonie) i jego montaż połączony ze sprawdzeniem uszczelki (raz) . Link to comment Share on other sites More sharing options...
JD555 Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 generalnie to wszystko staram sie robic sam :smile: w koncu zawod mechanika tego wymaga :wink: a niedlugo mam zamiar zmienic sprzeglo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 ale juz przy montazu seryjego zaworu musialem Ci pomoc :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
devlin Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Nie przesadzaj.W Vectrze poległem przy lewym (?) reflektorze, bo żeby wymienić żarówkę trzeba było wyciągnąc skrzynkę bezpiecznikową. Była na elastycznym kablu. Skąd niby miałem wiedzieć...? Obawiam się, że w OBK są podobne patenty. Powaznie. Ostatnio wymienilem zarowki, bo jedna z GT150 padla (ponoc krotki ich zywot zwykle jest) i sprawdzam olej, ale nie jakos regularnie, bo nie ubywa wcale. I tyle - jestem na tyle zadowolony z uslug kolegi E12, ze wszelkie rzeczy zwiazane z obsluga moich pojadow zdalem w jego rece. Zreszta - nawet jakbym chcial - to nie bardzo gdzie ani kiedy mam grzebac przy samochodzie. Natomiast przy motocyklu juz zupelnie nic nie robie - wszystko w ASO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 A świece ktoś sam wymieniał w Subarynie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
remek Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Kiedys w przyplywie milosci prostowalem 3 godziny blaszki w intercoolerze. To bylo niedlugo po zakupie, jakis pacan oparl swoja wielka lape na intercoolerku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gal Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Nie przesadzaj.W Vectrze poległem przy lewym (?) reflektorze, bo żeby wymienić żarówkę trzeba było wyciągnąc skrzynkę bezpiecznikową. Była na elastycznym kablu. Skąd niby miałem wiedzieć...? Obawiam się, że w OBK są podobne patenty. Powaznie. Ostatnio wymienilem zarowki, bo jedna z GT150 padla (ponoc krotki ich zywot zwykle jest) i sprawdzam olej, ale nie jakos regularnie, bo nie ubywa wcale. I tyle - jestem na tyle zadowolony z uslug kolegi E12, ze wszelkie rzeczy zwiazane z obsluga moich pojadow zdalem w jego rece. Zreszta - nawet jakbym chcial - to nie bardzo gdzie ani kiedy mam grzebac przy samochodzie. Natomiast przy motocyklu juz zupelnie nic nie robie - wszystko w ASO. No i to jest zabawne. 20 lat temu robiłem w swoich (ówczesnych) samochodach wszystko, łącznie ze skrzynią biegów i składaniem silnika po szlifie. Teraz, do silnika bałbym się dotknąć. Sprawa wieku i lenistwa z jednej strony, ale i postępu z drugiej. Gdzie jest gaźnik w moim silniku...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
samochodzik Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 A świece ktoś sam wymieniał w Subarynie? hmm banał... ale po wielu godzinach prób Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Ja ostatnio naprawiłem kierownicę w Justy Kojina Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojny Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Co robicie sami przy swoich Subaru ? :wink: osobiscie zdejmowalem oba zderzaki do malowania, a nastepnie papierem sciernym piescilem przez dwa dni, lakiernik patrzyl na mnie jak na chorego psychicznie, z bananem na ryju przez 3 dni chodzilem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Kiedys w przyplywie milosci prostowalem 3 godziny blaszki w intercoolerze. To bylo niedlugo po zakupie, jakis pacan oparl swoja wielka lape na intercoolerku. Tez mam to za soba. Oprocz tego juz zdazylem rozebrac i zlozyc cala podsufitke oraz szyberdach na czesci (bez rozbierania szyn), wiec chyba opcja "Wszystko na co mi pozala posiadany sprzęt i umiejętności" jest uzasadniona =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 A świece ktoś sam wymieniał w Subarynie? hmm banał... ale po wielu godzinach prób Jakieś wskazówki? Jakiś specjalny klucz potrzebny? Ile musiałeś wyjąć spod maski, żeby się do nich dostać? U mnie w S-Turbo wygląda to przerażająco a trochę wstyd żeby znów jechać do mechanika, żeby świece wymienił... Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Żarówki i klocki (jeszcze żyje, więc chyba potrafię). Faktycznie w Glizdzie więcej potrafiłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abt Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 tarcze, klocki, kola, stabilizatory, szelki, laczniki, filtry, olej, przeplywki, wyciaganie ic - czyli bzdury. z ciut grubszych to kompletny wydech od turbo (raz bez kanalu) + owijanie wyciagniecie kolektora i up-pipe (bez kanalu ), ale to pestka. poprawienie gniazd kolektora i czesciowy poler, obwiniecie i uwaga. wsadzenie w calosci (czyli kolektor z up-pipem) do auta... rowniez bez kanalu bo byl zajety, a do uleza mnie ciagnelo . powazne rzeczy jak sprzeglo (nie mam pary, zeby targac skrzynie pod pacha :razz: ), wklad skrzyni czy wymiana poduszek w zawieszeniu dyfra (glownie z powodu prasy) zlecam. to chyba tyle na szybko. a, jazdy testowe naturalnie osobicie :razz: - a to przeciez wazna rzecz Link to comment Share on other sites More sharing options...
samochodzik Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 A świece ktoś sam wymieniał w Subarynie? hmm banał... ale po wielu godzinach prób Jakieś wskazówki? Jakiś specjalny klucz potrzebny? Ile musiałeś wyjąć spod maski, żeby się do nich dostać? U mnie w S-Turbo wygląda to przerażająco a trochę wstyd żeby znów jechać do mechanika, żeby świece wymienił... trzeba zdjac puszke filtra powietrza, zbiornik plynu od spryskiwaczy, w sumie 4 srubki, czyli moment, nastepnie potrzebujesz klucz grzechotke z nasadka, aby odkrecic swiece, nie potrzeba kanalu, ani zadnego dojscia od dolu, po kilku razach zajmie ci to max 20min Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Zamontowałem i po tygodniu zdemontowałem stożek, rozmontowałem wszystko co popsute po stłuczce, założyłem rozpórkę, ostatnio zamazałem farbą zderzak. Jakbym dysponował czasem to częściej sprzątałbym i mył Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Ja też czasami myję i odkurzam. :cool: Sam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał Bajorek Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Sam to ja tym tylko kieruję - mało? Link to comment Share on other sites More sharing options...
samochodzik Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 A świece ktoś sam wymieniał w Subarynie? hmm banał... ale po wielu godzinach prób Jakieś wskazówki? Jakiś specjalny klucz potrzebny? Ile musiałeś wyjąć spod maski, żeby się do nich dostać? U mnie w S-Turbo wygląda to przerażająco a trochę wstyd żeby znów jechać do mechanika, żeby świece wymienił... trzeba zdjac puszke filtra powietrza, zbiornik plynu od spryskiwaczy, w sumie 4 srubki, czyli moment, nastepnie potrzebujesz klucz grzechotke z nasadka, aby odkrecic swiece, nie potrzeba kanalu, ani zadnego dojscia od dolu, po kilku razach zajmie ci to max 20min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now