Jump to content
Sign in to follow this  
Rychu

Impreza STI 2004 US spec - jednak mozna ??

Recommended Posts

Ajabym się zastanowił, bo jeździ pewnie fajnie (o ile już ją naprawili) tylko że co będzie jak się coś zepsuje??? Części z Japonii czy USA będą drogie i długo będą jechały.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Części z Japonii czy USA będą drogie i długo będą jechały.

Większość części jest identyczna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O blachy i zawias specjalnie się bym nie martwił, ale duperele w silniku pewnie się różnią... Zegnij korbę na przykład...

Share this post


Link to post
Share on other sites
O blachy i zawias specjalnie się bym nie martwił, ale duperele w silniku pewnie się różnią... Zegnij korbę na przykład...

To pewnie taki wypadek przy tuningu? ;-)

To nawet dobrze bo wtedy i tak zamawiasz lepsze a nie lecisz do SIP po taką co się znowu zegnie. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawias jest inny - sam przecież Rafał mówiłeś. Silnik, pewnie róznice w przeróżnych zaskakujących miejscach. Brak elektorniki diagnostycznej i tak dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zawias jest inny - sam przecież Rafał mówiłeś. Silnik, pewnie róznice w przeróżnych zaskakujących miejscach. Brak elektorniki diagnostycznej i tak dalej.

Jak kupujesz takie auto to raczej po to by je trochę podkręcić. Wtedy i tak szukasz części i ściągasz z różnych dziwnych miejsc. A do wożenia tyłka po mieście to raczej nie warto tak sobie komplikować życia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak kupujesz takie auto to raczej po to by je trochę podkręcić.

 

Ja jestem zdania, ze najpierw trzeba nauczyc sie takim samochodem jezdzic, a dopiero potem myslec o kreceniu (jesli w ogole).

Jestem przekonany, ze zdecydowana wiekszosci uzytkownikow Imprez (nie ma znaczenia, czy GT/WRX czy STi), wlacznie ze mna, nie jest w stanie w pelni wykorzystac mozliwosci tego samochodu. Mowie o imprezie seryjnej. I jezdzie po zakretach, nie po prostej.

Ja chyle czolo przed technika jazdy, a nie bezsensownym podkrecaniem samochodow. Im szybciej udaje mi sie pokonac jakis odcinek lub tor - tym bardziej jestem swiadomy bledow i brakow w technice :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja jestem zdania, ze najpierw trzeba nauczyc sie takim samochodem jezdzic, a dopiero potem myslec o kreceniu (jesli w ogole).

Jestem przekonany, ze zdecydowana wiekszosci uzytkownikow Imprez (nie ma znaczenia, czy GT/WRX czy STi), wlacznie ze mna, nie jest w stanie w pelni wykorzystac mozliwosci tego samochodu. Mowie o imprezie seryjnej. I jezdzie po zakretach, nie po prostej.

Ja chyle czolo przed technika jazdy, a nie bezsensownym podkrecaniem samochodow. Im szybciej udaje mi sie pokonac jakis odcinek lub tor - tym bardziej jestem swiadomy bledow i brakow w technice :mrgreen:

OK, po pierwsze to jest średnio na temat. Po drugie ciekawe czy potrafisz wykorzystać w pełni WRXa? A Civica? A co z maluchem? potrafisz w pełni?

Może nie powinieneś jednak kupować STi zanim się nie nauczysz? :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Panowie a jak wyglada sprawa zaadoptowania silnika 2.5 do Imprezki, jesli ktos z forumowiczow ma to za soba to bardzo prosze o informacje jak wygladaly koszta i kto sie tym zajmowal... pytam z czystej ciekawosci... bo poki co 2.0 i 218 KM starcza mi w zupelnosci 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, po pierwsze to jest średnio na temat.

 

To jest uwaga na pare postow wczesniej w tym watku.

 

Po drugie ciekawe czy potrafisz wykorzystać w pełni WRXa? A Civica? A co z maluchem? potrafisz w pełni?

Może nie powinieneś jednak kupować STi zanim się nie nauczysz? :twisted:

 

Nie zrozumiales mojej wypowiedzi :roll:

Nie powinienes PODKRECAC samochodu zanim sie nie nauczysz techniki jazdy, poczawszy od pozycji za kierownica, a skonczywszy na torze jazdy, umiejetnosci przyspieszania w zakrecie, czy opoznienia hamowania.

Takie jest moje zdanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie zrozumiales mojej wypowiedzi

Nie powinienes PODKRECAC samochodu zanim sie nie nauczysz techniki jazdy, poczawszy od pozycji za kierownica, a skonczywszy na torze jazdy, umiejetnosci przyspieszania w zakrecie, czy opoznienia hamowania.

Takie jest moje zdanie.

Swieta racja Shodan, mnie rowniez dziwi ze ludzie zamiast od wlasnego napedu mozgowo-zwojowo-nerwowego zaczynaja od kombinowania: jaki wydech wstawic, komputer przeprogramowac :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

218 KM ktrore mam u siebie naprawde w zupelnosci MI wystarcza... nigdy sie nie bralem udzialu w zadnych KJS'ach itp. moc wykorzystuje tylko i wylacznie podczas wyprzedzania na trasie i naprawde nie trzeba wiecej zeby moc sobie spokojnie cyknac tira... Jak ktos lubi mowic "mam u siebie 260 KM" albo " 360 KM" to niech robi sobie przerozne update komputera... itp. Szczytem bylo jak gosc mi mowil ze jego osiagi kadeta GSi beda zblizone do SI bo ma " sportowy tlumik, magnetyzer, dobre swiece i jakis tam filt powietrza..."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swieta racja Shodan, mnie rowniez dziwi ze ludzie zamiast od wlasnego napedu mozgowo-zwojowo-nerwowego zaczynaja od kombinowania: jaki wydech wstawic, komputer przeprogramowac :?

 

 

Istnieją na świecie samochody któe seryjnie są bardzokiepskie do jazdy. Nie chciałbym jeździć 100% seryjnym Cosworthem na przykład. I tutaj jest wielka przewaga STI - seryjne STI ma praktycznie wszystko czego trzeba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wszystko czego trzeba.

 

wszystko do czego :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do agresywnej sportowej jazdy i nauki prawdziwego prowadzenia a nie przewożenia czterech liter z miejsca na miejsce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Do agresywnej sportowej jazdy i nauki prawdziwego prowadzenia a nie przewożenia czterech liter z miejsca na miejsce.

 

do tego typu jazdy wcale nie jest potrzebne 260 KM pod maską i napęd na 4 koła

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście że nie. Mówię o przewadze STI nad podobnymi autami z klasy. Nawet coś takiego jak mój co pojawiło się na drogach tylko w celu homologacji rajdówki prosto z salonu nadaje się tylko do przerobienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...w celu podrasowania czy odrasowania :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosty przykład - na seryjnym zawieszeniu przy dohamowaniach przednie koło cofa się nawet 2cm do tyłu a przy przyspieszaniu przemieszcza się do przodu. Seryjne auta z serii homoogacyjnej miały kolosalnego laga wywołanego sztucznie elektroniką nikt nie wie dlaczego i tak dalej. Seryjne hamulce sa do bani i tym podobne. W STI tego nie ma, ale już np. skutki używania WRX US-spec do sportowej jazxdy na szybkim torze Rafał W opisywał ;-). Niewiele jest aut które w serii mają wszystko co trzeba i STi jest takim autem i to jest fajne :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prosty przykład - na seryjnym zawieszeniu przy dohamowaniach przednie koło cofa się nawet 2cm do tyłu a przy przyspieszaniu przemieszcza się do przodu. Seryjne auta z serii homoogacyjnej miały kolosalnego laga wywołanego sztucznie elektroniką nikt nie wie dlaczego i tak dalej. Seryjne hamulce sa do bani i tym podobne. W STI tego nie ma, ale już np. skutki używania WRX US-spec do sportowej jazxdy na szybkim torze Rafał W opisywał ;-). Niewiele jest aut które w serii mają wszystko co trzeba i STi jest takim autem i to jest fajne :-)

 

no tylko trzeba całkiem sporą kase wyłożyć na to fajne autko

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tylko trzeba całkiem sporą kase wyłożyć na to fajne autko

 

Przepraszam i co w tym dziwnego?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jego najlepszy czas ET 13,81, chyba bez rewelacji :?: . Może marcin@klubsubaru się ustosunkuje.

W każdym razie STi 2.0 dłubnięte :) było szybsze.

Bart z tym zagazowaniem to mam nadzieję że nie masz racji :?

 

to dziwne, chyba tragiczny start musial miec.

mam sti usa spec, nie jedzilem nim na 400m.

ale nie powinno miec wiecej niz 13.2 w zadnym wypadku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...