Skocz do zawartości

Impreza STI 2004 US spec - jednak mozna ??


Rychu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

O blachy i zawias specjalnie się bym nie martwił, ale duperele w silniku pewnie się różnią... Zegnij korbę na przykład...

To pewnie taki wypadek przy tuningu? ;-)

To nawet dobrze bo wtedy i tak zamawiasz lepsze a nie lecisz do SIP po taką co się znowu zegnie. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawias jest inny - sam przecież Rafał mówiłeś. Silnik, pewnie róznice w przeróżnych zaskakujących miejscach. Brak elektorniki diagnostycznej i tak dalej.

Jak kupujesz takie auto to raczej po to by je trochę podkręcić. Wtedy i tak szukasz części i ściągasz z różnych dziwnych miejsc. A do wożenia tyłka po mieście to raczej nie warto tak sobie komplikować życia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupujesz takie auto to raczej po to by je trochę podkręcić.

 

Ja jestem zdania, ze najpierw trzeba nauczyc sie takim samochodem jezdzic, a dopiero potem myslec o kreceniu (jesli w ogole).

Jestem przekonany, ze zdecydowana wiekszosci uzytkownikow Imprez (nie ma znaczenia, czy GT/WRX czy STi), wlacznie ze mna, nie jest w stanie w pelni wykorzystac mozliwosci tego samochodu. Mowie o imprezie seryjnej. I jezdzie po zakretach, nie po prostej.

Ja chyle czolo przed technika jazdy, a nie bezsensownym podkrecaniem samochodow. Im szybciej udaje mi sie pokonac jakis odcinek lub tor - tym bardziej jestem swiadomy bledow i brakow w technice :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem zdania, ze najpierw trzeba nauczyc sie takim samochodem jezdzic, a dopiero potem myslec o kreceniu (jesli w ogole).

Jestem przekonany, ze zdecydowana wiekszosci uzytkownikow Imprez (nie ma znaczenia, czy GT/WRX czy STi), wlacznie ze mna, nie jest w stanie w pelni wykorzystac mozliwosci tego samochodu. Mowie o imprezie seryjnej. I jezdzie po zakretach, nie po prostej.

Ja chyle czolo przed technika jazdy, a nie bezsensownym podkrecaniem samochodow. Im szybciej udaje mi sie pokonac jakis odcinek lub tor - tym bardziej jestem swiadomy bledow i brakow w technice :mrgreen:

OK, po pierwsze to jest średnio na temat. Po drugie ciekawe czy potrafisz wykorzystać w pełni WRXa? A Civica? A co z maluchem? potrafisz w pełni?

Może nie powinieneś jednak kupować STi zanim się nie nauczysz? :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jak wyglada sprawa zaadoptowania silnika 2.5 do Imprezki, jesli ktos z forumowiczow ma to za soba to bardzo prosze o informacje jak wygladaly koszta i kto sie tym zajmowal... pytam z czystej ciekawosci... bo poki co 2.0 i 218 KM starcza mi w zupelnosci 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, po pierwsze to jest średnio na temat.

 

To jest uwaga na pare postow wczesniej w tym watku.

 

Po drugie ciekawe czy potrafisz wykorzystać w pełni WRXa? A Civica? A co z maluchem? potrafisz w pełni?

Może nie powinieneś jednak kupować STi zanim się nie nauczysz? :twisted:

 

Nie zrozumiales mojej wypowiedzi :roll:

Nie powinienes PODKRECAC samochodu zanim sie nie nauczysz techniki jazdy, poczawszy od pozycji za kierownica, a skonczywszy na torze jazdy, umiejetnosci przyspieszania w zakrecie, czy opoznienia hamowania.

Takie jest moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozumiales mojej wypowiedzi

Nie powinienes PODKRECAC samochodu zanim sie nie nauczysz techniki jazdy, poczawszy od pozycji za kierownica, a skonczywszy na torze jazdy, umiejetnosci przyspieszania w zakrecie, czy opoznienia hamowania.

Takie jest moje zdanie.

Swieta racja Shodan, mnie rowniez dziwi ze ludzie zamiast od wlasnego napedu mozgowo-zwojowo-nerwowego zaczynaja od kombinowania: jaki wydech wstawic, komputer przeprogramowac :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

218 KM ktrore mam u siebie naprawde w zupelnosci MI wystarcza... nigdy sie nie bralem udzialu w zadnych KJS'ach itp. moc wykorzystuje tylko i wylacznie podczas wyprzedzania na trasie i naprawde nie trzeba wiecej zeby moc sobie spokojnie cyknac tira... Jak ktos lubi mowic "mam u siebie 260 KM" albo " 360 KM" to niech robi sobie przerozne update komputera... itp. Szczytem bylo jak gosc mi mowil ze jego osiagi kadeta GSi beda zblizone do SI bo ma " sportowy tlumik, magnetyzer, dobre swiece i jakis tam filt powietrza..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przy okazji tak troszkę z innej bani, czy to cacko z linku poniżej jest jeszcze do kupienia? Cena wydaje się być atrakcyjna. http://www.autogaleria.sitenet.pl/news/index.php?id=63

 

Ale to jakis blad jest! WR1 nie ma silnika 2.5l, tylko 2.0l o mocy 320KM! Co za brednie tam sa wypisane!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swieta racja Shodan, mnie rowniez dziwi ze ludzie zamiast od wlasnego napedu mozgowo-zwojowo-nerwowego zaczynaja od kombinowania: jaki wydech wstawic, komputer przeprogramowac :?

 

 

Istnieją na świecie samochody któe seryjnie są bardzokiepskie do jazdy. Nie chciałbym jeździć 100% seryjnym Cosworthem na przykład. I tutaj jest wielka przewaga STI - seryjne STI ma praktycznie wszystko czego trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosty przykład - na seryjnym zawieszeniu przy dohamowaniach przednie koło cofa się nawet 2cm do tyłu a przy przyspieszaniu przemieszcza się do przodu. Seryjne auta z serii homoogacyjnej miały kolosalnego laga wywołanego sztucznie elektroniką nikt nie wie dlaczego i tak dalej. Seryjne hamulce sa do bani i tym podobne. W STI tego nie ma, ale już np. skutki używania WRX US-spec do sportowej jazxdy na szybkim torze Rafał W opisywał ;-). Niewiele jest aut które w serii mają wszystko co trzeba i STi jest takim autem i to jest fajne :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosty przykład - na seryjnym zawieszeniu przy dohamowaniach przednie koło cofa się nawet 2cm do tyłu a przy przyspieszaniu przemieszcza się do przodu. Seryjne auta z serii homoogacyjnej miały kolosalnego laga wywołanego sztucznie elektroniką nikt nie wie dlaczego i tak dalej. Seryjne hamulce sa do bani i tym podobne. W STI tego nie ma, ale już np. skutki używania WRX US-spec do sportowej jazxdy na szybkim torze Rafał W opisywał ;-). Niewiele jest aut które w serii mają wszystko co trzeba i STi jest takim autem i to jest fajne :-)

 

no tylko trzeba całkiem sporą kase wyłożyć na to fajne autko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Jego najlepszy czas ET 13,81, chyba bez rewelacji :?: . Może marcin@klubsubaru się ustosunkuje.

W każdym razie STi 2.0 dłubnięte :) było szybsze.

Bart z tym zagazowaniem to mam nadzieję że nie masz racji :?

 

to dziwne, chyba tragiczny start musial miec.

mam sti usa spec, nie jedzilem nim na 400m.

ale nie powinno miec wiecej niz 13.2 w zadnym wypadku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...