Subie2005 Posted November 29 Posted November 29 (edited) Witam, 280tys przebieg, 5w30 zawsze lane Ej20 benzyna, ogólnie to zawory były regulowane wszystko jest git autko się odpycha równo jeździ, osłony wszystkie dokręcone jak i napinacz od rozrządu git Screen_Recording_20241129_172700_Gallery.mp4 także tu nie wchodzi to w grę. Piston slap juz na zimnym słychać, z tym przebiegiem to chyba norma ale teraz pytanie bo na rozgrzanym silniku słychać z środka dosłownie klekot diesla z lewej strony, wyobraź sobie Passata tdi, taki dzwiek wydaje lewa strona silnika, z zewnątrz nie słychać tego tak bo jest cykanie wtrysków, dodaje gaz to też nic się nie nasila ale co to może być? Czy tak puka od wtrysków? Jeździć obserwować czy to może już wysiada któraś panewka? Dzięki. Filmik jest najlepiej słuchawki założyć bo wtedy idealnie słychać o czym mówię. Dzięki aa i jeszcze dodam że ja bardzo dużo jeżdżę i ten dźwięk już jest od ponad roku może troszkę głośniej ale w sumie ten sam ton. Edited November 29 by Subie2005