Subie2005 Posted November 29 Posted November 29 (edited) Witam, 280tys przebieg, 5w30 zawsze lane Ej20 benzyna, ogólnie to zawory były regulowane wszystko jest git autko się odpycha równo jeździ, osłony wszystkie dokręcone jak i napinacz od rozrządu git Screen_Recording_20241129_172700_Gallery.mp4 także tu nie wchodzi to w grę. Piston slap juz na zimnym słychać, z tym przebiegiem to chyba norma ale teraz pytanie bo na rozgrzanym silniku słychać z środka dosłownie klekot diesla z lewej strony, wyobraź sobie Passata tdi, taki dzwiek wydaje lewa strona silnika, z zewnątrz nie słychać tego tak bo jest cykanie wtrysków, dodaje gaz to też nic się nie nasila ale co to może być? Czy tak puka od wtrysków? Jeździć obserwować czy to może już wysiada któraś panewka? Dzięki. Filmik jest najlepiej słuchawki założyć bo wtedy idealnie słychać o czym mówię. Dzięki aa i jeszcze dodam że ja bardzo dużo jeżdżę i ten dźwięk już jest od ponad roku może troszkę głośniej ale w sumie ten sam ton. Edited November 29 by Subie2005
Orear Posted November 30 Posted November 30 23 godziny temu, Subie2005 napisał(a): Witam, 280tys przebieg, 5w30 zawsze lane Ej20 benzyna, ogólnie to zawory były regulowane wszystko jest git autko się odpycha równo jeździ, osłony wszystkie dokręcone jak i napinacz od rozrządu git Screen_Recording_20241129_172700_Gallery.mp4 45.79 MB · 0 pobrań także tu nie wchodzi to w grę. Piston slap juz na zimnym słychać, z tym przebiegiem to chyba norma ale teraz pytanie bo na rozgrzanym silniku słychać z środka dosłownie klekot diesla z lewej strony, wyobraź sobie Passata tdi, taki dzwiek wydaje lewa strona silnika, z zewnątrz nie słychać tego tak bo jest cykanie wtrysków, dodaje gaz to też nic się nie nasila ale co to może być? Czy tak puka od wtrysków? Jeździć obserwować czy to może już wysiada któraś panewka? Dzięki. Filmik jest najlepiej słuchawki założyć bo wtedy idealnie słychać o czym mówię. Dzięki aa i jeszcze dodam że ja bardzo dużo jeżdżę i ten dźwięk już jest od ponad roku może troszkę głośniej ale w sumie ten sam ton. Jak klekocze jak diesel to wymień fuel damper. Jak jest zużyty to słychać takie objawy. Tu masz pierwszy lepszy link z Allegro, ale może gdzieś indziej taniej znajdziesz. REGULATOR CIŚNIENIE PALIWA TŁUMIK PRZEWODU PALIWOWEGO SUBARU ORYGINAŁ 42086AG080 za 210 zł z Łódź - Allegro.pl - (16535905719) 1
Subie2005 Posted Saturday at 08:22 PM Author Posted Saturday at 08:22 PM 4 godziny temu, Orear napisał(a): Jak klekocze jak diesel to wymień fuel damper. Jak jest zużyty to słychać takie objawy. Tu masz pierwszy lepszy link z Allegro, ale może gdzieś indziej taniej znajdziesz. REGULATOR CIŚNIENIE PALIWA TŁUMIK PRZEWODU PALIWOWEGO SUBARU ORYGINAŁ 42086AG080 za 210 zł z Łódź - Allegro.pl - (16535905719) Dzięki juz wczoraj ogarnąłem temat przyjdzie mi będę się zabierał za wymianę, a teraz pytanie bo to pewnie wszystko pod ciśnieniem jest jak najlepiej to zrobić żeby pół silnika w benzynie nie było?
Orear Posted Saturday at 10:55 PM Posted Saturday at 10:55 PM 2 godziny temu, Subie2005 napisał(a): Dzięki juz wczoraj ogarnąłem temat przyjdzie mi będę się zabierał za wymianę, a teraz pytanie bo to pewnie wszystko pod ciśnieniem jest jak najlepiej to zrobić żeby pół silnika w benzynie nie było? Ja obłożyłem wszystko dookoła szmatami i wymieniłem go dość sprawnymi ruchami bez cackania się. Myślę, że pomóc może tu temperatura, czyli albo robota w garażu albo po rozgrzaniu silnika żeby przewody były elastyczne, a nie sztywne. Podobno jest jakaś procedura/czynność, która obniża ciśnienie paliwa na przewodach ale ja tego nie szukałem i się nie bawiłem, straciłem może szklankę benzyny. 1
Subie2005 Posted Saturday at 11:07 PM Author Posted Saturday at 11:07 PM 10 minut temu, Orear napisał(a): Ja obłożyłem wszystko dookoła szmatami i wymieniłem go dość sprawnymi ruchami bez cackania się. Myślę, że pomóc może tu temperatura, czyli albo robota w garażu albo po rozgrzaniu silnika żeby przewody były elastyczne, a nie sztywne. Podobno jest jakaś procedura/czynność, która obniża ciśnienie paliwa na przewodach ale ja tego nie szukałem i się nie bawiłem, straciłem może szklankę benzyny. Dobra dzięki zobaczę jak mi pójdzie, tam zadnych uszczelek nie ma? Rozumiem że tylko z obu stron na zaciski to trzyma i tyle wypinam stare wpinam nowe.
Orear Posted Sunday at 08:42 AM Posted Sunday at 08:42 AM 9 godzin temu, Subie2005 napisał(a): Dobra dzięki zobaczę jak mi pójdzie, tam zadnych uszczelek nie ma? Rozumiem że tylko z obu stron na zaciski to trzyma i tyle wypinam stare wpinam nowe. Tak, u mnie z jednej i drugiej strony są takie metalowe opaski i tyle.
ura_bus Posted Sunday at 09:36 AM Posted Sunday at 09:36 AM 10 godzin temu, Orear napisał(a): Podobno jest jakaś procedura/czynność, która obniża ciśnienie paliwa na przewodach Żadna filozofia. Wyjąć przekaźnik pompy paliwa (pytanie gdzie jest?), otworzyć wlew paliwa, uruchomić silnik i poczekać aż zgaśnie. Pzdr., 1
Orear Posted Sunday at 10:53 AM Posted Sunday at 10:53 AM Godzinę temu, ura_bus napisał(a): Żadna filozofia. Wyjąć przekaźnik pompy paliwa (pytanie gdzie jest?), otworzyć wlew paliwa, uruchomić silnik i poczekać aż zgaśnie. Pzdr., Wątek został w pełni wyczerpany.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now