Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam, 280tys przebieg, 5w30 zawsze lane Ej20 benzyna, ogólnie to zawory były regulowane wszystko jest git autko się odpycha równo jeździ, osłony wszystkie dokręcone jak i napinacz od rozrządu git

 

także tu nie wchodzi to w grę. 

 

Piston slap juz na zimnym słychać, z tym przebiegiem to chyba norma ale teraz pytanie bo na rozgrzanym silniku słychać z środka dosłownie  klekot diesla z lewej strony, wyobraź  sobie Passata tdi, taki dzwiek wydaje lewa strona silnika, z zewnątrz  nie słychać  tego tak bo jest cykanie wtrysków, dodaje gaz to też nic się nie nasila ale co to może być? Czy tak puka od wtrysków? Jeździć  obserwować  czy to może już wysiada któraś  panewka? Dzięki. Filmik jest najlepiej słuchawki założyć  bo wtedy idealnie słychać  o czym mówię.  Dzięki  aa i jeszcze dodam że ja bardzo dużo jeżdżę  i ten dźwięk już jest od ponad roku może troszkę głośniej ale w sumie ten sam ton.

Edited by Subie2005
Posted
23 godziny temu, Subie2005 napisał(a):

Witam, 280tys przebieg, 5w30 zawsze lane Ej20 benzyna, ogólnie to zawory były regulowane wszystko jest git autko się odpycha równo jeździ, osłony wszystkie dokręcone jak i napinacz od rozrządu git

 

 

także tu nie wchodzi to w grę. 

 

Piston slap juz na zimnym słychać, z tym przebiegiem to chyba norma ale teraz pytanie bo na rozgrzanym silniku słychać z środka dosłownie  klekot diesla z lewej strony, wyobraź  sobie Passata tdi, taki dzwiek wydaje lewa strona silnika, z zewnątrz  nie słychać  tego tak bo jest cykanie wtrysków, dodaje gaz to też nic się nie nasila ale co to może być? Czy tak puka od wtrysków? Jeździć  obserwować  czy to może już wysiada któraś  panewka? Dzięki. Filmik jest najlepiej słuchawki założyć  bo wtedy idealnie słychać  o czym mówię.  Dzięki  aa i jeszcze dodam że ja bardzo dużo jeżdżę  i ten dźwięk już jest od ponad roku może troszkę głośniej ale w sumie ten sam ton.

 

Jak klekocze jak diesel to wymień fuel damper. Jak jest zużyty to słychać takie objawy. 

Tu masz pierwszy lepszy link z Allegro, ale może gdzieś indziej taniej znajdziesz. 

REGULATOR CIŚNIENIE PALIWA TŁUMIK PRZEWODU PALIWOWEGO SUBARU ORYGINAŁ 42086AG080 za 210 zł z Łódź - Allegro.pl - (16535905719)

  • Upvote 1
Posted
4 godziny temu, Orear napisał(a):

 

Jak klekocze jak diesel to wymień fuel damper. Jak jest zużyty to słychać takie objawy. 

Tu masz pierwszy lepszy link z Allegro, ale może gdzieś indziej taniej znajdziesz. 

REGULATOR CIŚNIENIE PALIWA TŁUMIK PRZEWODU PALIWOWEGO SUBARU ORYGINAŁ 42086AG080 za 210 zł z Łódź - Allegro.pl - (16535905719)

Dzięki juz wczoraj ogarnąłem temat przyjdzie mi będę się zabierał  za wymianę, a teraz pytanie bo to pewnie wszystko  pod ciśnieniem jest jak najlepiej  to zrobić  żeby pół  silnika w benzynie nie było? 

Posted
2 godziny temu, Subie2005 napisał(a):

Dzięki juz wczoraj ogarnąłem temat przyjdzie mi będę się zabierał  za wymianę, a teraz pytanie bo to pewnie wszystko  pod ciśnieniem jest jak najlepiej  to zrobić  żeby pół  silnika w benzynie nie było? 

 

Ja obłożyłem wszystko dookoła szmatami i wymieniłem go dość sprawnymi ruchami bez cackania się. Myślę, że pomóc może tu temperatura, czyli albo robota w garażu albo po rozgrzaniu silnika żeby przewody były elastyczne, a nie sztywne. 

Podobno jest jakaś procedura/czynność, która obniża ciśnienie paliwa na przewodach ale ja tego nie szukałem i się nie bawiłem, straciłem może szklankę benzyny. ;)

 

  • Upvote 1
Posted
10 minut temu, Orear napisał(a):

 

Ja obłożyłem wszystko dookoła szmatami i wymieniłem go dość sprawnymi ruchami bez cackania się. Myślę, że pomóc może tu temperatura, czyli albo robota w garażu albo po rozgrzaniu silnika żeby przewody były elastyczne, a nie sztywne. 

Podobno jest jakaś procedura/czynność, która obniża ciśnienie paliwa na przewodach ale ja tego nie szukałem i się nie bawiłem, straciłem może szklankę benzyny. ;)

 

Dobra dzięki zobaczę jak mi pójdzie, tam zadnych uszczelek nie ma? Rozumiem że tylko z obu stron na zaciski to trzyma i tyle wypinam stare wpinam nowe. 

Posted
9 godzin temu, Subie2005 napisał(a):

Dobra dzięki zobaczę jak mi pójdzie, tam zadnych uszczelek nie ma? Rozumiem że tylko z obu stron na zaciski to trzyma i tyle wypinam stare wpinam nowe. 

 

Tak, u mnie z jednej i drugiej strony są takie metalowe opaski i tyle. 

Posted
10 godzin temu, Orear napisał(a):

Podobno jest jakaś procedura/czynność, która obniża ciśnienie paliwa na przewodach

Żadna filozofia. Wyjąć przekaźnik pompy paliwa (pytanie gdzie jest?), otworzyć wlew paliwa, uruchomić silnik i poczekać aż zgaśnie.

Pzdr.,

 

  • Thanks 1
Posted
Godzinę temu, ura_bus napisał(a):

Żadna filozofia. Wyjąć przekaźnik pompy paliwa (pytanie gdzie jest?), otworzyć wlew paliwa, uruchomić silnik i poczekać aż zgaśnie.

Pzdr.,

 

 

Wątek został w pełni wyczerpany. :wub::D

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...