Jump to content

Naprawa blacharsko-lakiernicza


Legacy96

Recommended Posts

Witam, nie mam na tym polu doswiadczenia dlatego pytam. Ile obecnie kosztowalaby naprawa tych rys, wgniecen ze zdjecia? Oczywiscie nie chodzi o dokladna wycene lecz o ramy cenowe. Zastanawiam sie czy wogule warto naprawiac czy probowac sprzedac auto tak jak jest.

PozdrawiamIMG_0103.thumb.JPG.c37bf804af07ff9235647cc7af864e6a.JPG

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Legacy96 napisał(a):

Zastanawiam sie czy wogule warto naprawiac czy probowac sprzedac auto tak jak jest.

 Naprawisz i będziesz chciał sprzedać to kupujący będą jęczeli że rozbitek , wystawisz jak jest to będzie to samo :) Koszt naprawy - w zależności czy tylko szplachla + malownie czy wymiana poszycia ( drogi oem lub tanszy zamiennik)  + lakierownie + cieniowanie (obstawiam  od 1500 do  5000 k pln ) najlepiej podjedz z tym do zakładu blacharsko lakierniczego

Link to comment
Share on other sites

Do najblizszego warsztatu w Polsce, Zgorzelec? mam jakies 630 km. W Niemczech juz bylem w warsztacie, podobno nie trzeba wymieniac blotnika. Z drugiej strony auto ma 20 lat wiec naprawiajac to nie zwroci sie ani grosz wlozony w auto.

Link to comment
Share on other sites

Z tego co pamiętam z innego wątku to ta szkoda nie jest z Twojej winy. Ten kierowca nie był ubezpieczony, że szukasz na własną rękę? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

38 minut temu, Legacy96 napisał(a):

Jest ubezpieczony, sprawa jest w toku, ale to moze ciagnac sie miesiacami.

 

Nie wiem czy Ci auto potrzebne na co dzień, ale jeśli chcesz to zrobić jak należy bez spoglądania na koszty to oddaj auto i pełnomocnitcwo jakiejś firmie, która specjalizuje się w takich tematach/naprawach i tyle. Na naprawy dostaniesz faktury, wszystko powinno odbyć się na oryginalnych częściach, co w przypadku auta, które idzie na sprzedaż ma czasem znaczenie dla potencjalnego kupującego. Nie będziesz musiał tłumaczyć się przed kimś kto przyjdzie z miernikiem lakieru i coś zacznie stękać. 

;)

Link to comment
Share on other sites

Gdyby to bylo Auto za kilkanascie tys. Eur to napewno bym naprawial. Ale jesli mam go sprzedac za 4-4.5 tys. Po remoncie lub za 3.5-4 bez naprawy to co wybrac?

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Legacy96 napisał(a):

Gdyby to bylo Auto za kilkanascie tys. Eur to napewno bym naprawial. Ale jesli mam go sprzedac za 4-4.5 tys. Po remoncie lub za 3.5-4 bez naprawy to co wybrac?

 

Zrobisz jak chcesz. ;)

Niemniej jednak, trzeba zajrzeć w środek tej ćwiartki i sprawdzić jak wygląda. Czasem z zewnątrz nie dzieje się nic, a z drugiej strony puknięta blacha zaczyna szybko rdzewieć, warto to zabezpieczyć dla własnego sumienia. ;)

Link to comment
Share on other sites

Rozumiem, tak mocne uderzenie to nie bylo, od srodka widac konserwacje. Rdzy nie ma, ale minely dopiero cztery tygodnie.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...