Jump to content

Sj 6mt wymiana sprzęgła


Karenz

Recommended Posts

Będę w ten weekend wymieniał sprzęgło bo wybieram się za 2 tyg w alpy a zaczęło mi się ślizgać. 

Mam kanał , 2 żaby i podnośnik do skrzyń więc powinienem dać rade. 

Zamówiłem zestaw sprzęgła + łożysko koła zamachowego 

Pytanie jak z centrowaniem tarczy bo musze kupić bez wtopy coś pasującego ? 

Poratuje ktoś linkiem ?

Jaki moment dokręcania koła zamachowego ?  Musze zdejmować je na znaki  czy nie da się źle założyć ? 

Od razu zapytam czym smarować wałek i trzpień 

 image.thumb.png.025f1e31f3f6a5edbaa4b4b704a06e2e.png

Edited by Karenz
Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, Karenz napisał(a):

Te koło zamachowe to jeszcze do czegoś się nadaje ?  Przejedzie to chociaż z 10 tys na nowym sprzęgle ? 

Jaki moment dokrecenia dla śrub dociskiu ? 

IMG20230924004137.jpg

IMG20230924003834.jpg

 

Nadaje się, przeszlifuj je ręcznie papierem ściernym np. 400 tak żeby ładnie zabielić powierzchnię. Wszystko będzie dobrze.

Link to comment
Share on other sites

Jednak sie nie opłacało robić tego samemu , zablokowało mi się na wieloklinie i pękła mi obudowa sprzęgła.  Byłem przekonany że jak mam dobrze wycentrowane sprzęgło  to skrzynia albo silnik się te pół milimetra obróci żeby wałek wszedł gładko.

Stare oddałem na kevlar ale nowego szkoda. 

 

Chyba że jest na to jakiś patent bo skrzynie i silnik mam dobrze ustawioną , wsadzam na szpilki mogę nawet śrubami złapać ale na wieloklinie mi stoi. Kręcić silnikiem i próbować ? 

bo od skrzyni mam zdjęty wał więc nie mam za co łapać. 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...