Jump to content

porównianie Imprezy GT vs Audi S3


STACHU

Recommended Posts

Zakres graniczny jest wyraźnie wyznaczony: podsterowność nie należy do jego programu jazdy. Za to lekka do silnej nadsterowność jest w każdej chwili pod ręką- bez ryzyka narażenia się na kapryśne zachowania auta.

 

hmm czy aby na pewno nie ma podsterowności w tym aucie? ;)

Link to comment
Share on other sites

Fajne porównanie wybieram bmw :lol::lol::lol: . W tabelce jest takie porównanie nie pomyliło im się coś o tu "Przyśpieszenie 0-200 km/h: 29,3 s Przyśpieszenie 0-200 km/h: 38,2 s

Hamowanie 200-0 km/h: 5,6 s Hamowanie 200-0 km/h: 5,4 s

Link to comment
Share on other sites

Podobnie jakby moglo zrobic porowanie różnych generacji Imprez.

 

z marketingowegu punktu widzenia moglaby to byc jedna wielka klapa :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

mielismy takie S3 ale tam haldex dzialal dramatycznie opoznienie bylo odczuwalne, generalnie GT bardziej sporotwy a S3 bardziej komfortowy :)

 

Właśnie dokładnie to samo miałem napisać ;) Jakis czs temu miałem okazje chwilke jeździc i jednym i drugim i mam takie same odczucia.

 

GT to był super zrywny, sprytny i bardziej harcorowy pojazd. Lepiej sie go "czuło"

S3 w miarę szybkie, ale bardziej "ucywilizowane" ( wnętrza GT vs S3 to niebo a ziemia... ;) ) i komfortowe. Tu faktycznie napęd 4x4 działa zupełnie inaczej, bardziej nieprzewidywalnie ( dołączany haldex )

 

Dla mnie S3 było lepsze jako dupowóz. Dla prawdziwej przyjemności i frajdy z jazdy wybrałbym zdecydowanie GT-ka

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak jest z obecnym S3, ale Maciek, z którym byliśmy w Ułężu i Wyrazowie ma poprzednią S3.

 

Generalne spostrzeżenia:

- s3 jest bardziej neutralne na mokrym i suchym niż GT/WRX

- s3 słabo hamuje w serii (u Macka jest Stoptech i auto wreszcie hamuje a nie zwalnia, natomiast nie ma zadnego wow),

- s3 słabo przyspiesza w serii (to konkretne jest po kuracji w szwajcarskim oettingerze - swiezo schamowane na obciazeniowce 390 nm jedzie rowno z gt'kiem po samym wydechu)

- naped na mokrym/sniegu zdecydowanie daje rade przy jakichkolwiek probach stawiania autka bokiem (prowadzi sie komfortowo jak normalne 4x4, bez zadnych niespodziewanych atrakcji)

- duzo lepsze jakosciowo (elektryczne, podgrzewane fotele, ladne elementy wykonczenia "piano" itd.)

- bardzo malo miejsca dla pasazerow z tylu

 

Z duo GT/poprzednie S3 do zabawy wolalbym GT, do wozenia po miescie S3 po wydechu i programie (bo w serii ten smochód jest wolniejszy niż nowe 2.0 TDI)

Link to comment
Share on other sites

To ja napiszę o nowym, bo miałem okazję tym autem trochę jeździć (thx gr1zly & michal)

 

- s3 jest bardziej neutralne na mokrym i suchym niż GT/WRX

 

 

Nowe też.

 

- s3 słabo hamuje w serii (u Macka jest Stoptech i auto wreszcie hamuje a nie zwalnia, natomiast nie ma zadnego wow),

 

Teraz jest wow, hamuje chyba lepiej od STi.

 

- s3 słabo przyspiesza w serii (to konkretne jest po kuracji w szwajcarskim oettingerze - swiezo schamowane na obciazeniowce 390 nm jedzie rowno z gt'kiem po samym wydechu)

 

WRX'05 dostaje baty.

 

- naped na mokrym/sniegu zdecydowanie daje rade przy jakichkolwiek probach stawiania autka bokiem (prowadzi sie komfortowo jak normalne 4x4, bez zadnych niespodziewanych atrakcji)

 

Do zimy jeszcze trochę czasu jest, więc nie wiem 8).

 

- duzo lepsze jakosciowo (elektryczne, podgrzewane fotele, ladne elementy wykonczenia "piano" itd.)

 

 

W ogóle bez porównania.

 

- bardzo malo miejsca dla pasazerow z tylu

 

Więcej niż w Imprezie :).

Link to comment
Share on other sites

owoc dobrze napisal

 

Nowe S3 jest duzo bardziej popracowanym autem i na normalnej drodze zjada WRX, a seryjne STI albo EVO bardzo nie ucieka na torze pewnie jest to samo.

 

Nowe S3 ma 2 wady to ze ESP nawet jak sie go wylanczy to po kilku slajdach sie aktywuje i szkoda ze w seri nie ma tych super kubelkow co sa w RS4 :)

 

owoc mysle ze w zimie S3 bedzie dobrze bokiem leciec :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...