Jump to content

Owiewki Heko


kriskristoffers

Recommended Posts

17 minut temu, kriskristoffers napisał(a):

nie wiem czy warto?

Jedno, co warto, to upić się warto!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Teraz, kriskristoffers napisał(a):

Kiedy i gdzie proponujesz? :D

U Ciebie na działce  ;)

 

Nie w ten weekend, bo tyram od rana do nocy ;)

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, kriskristoffers napisał(a):

Czy ktoś z Was posiada owiewki boczne Heko w Foresterze SK? Chciałbym kupić i nie wiem czy warto?

niezupełnie w temacie, ale ...

mam kupiłem owiewki do Lexusa UX. No OK, używam, chciałem móc uchylić okno w deszczu, na postoju... ale drugi raz bym nie kupił. 

Czekamy na Forka i nie zamierzam kupować owiewek, chyba że na tył. W żadnym razie nie na przednie okna. 

Nie ma powtarzalności kształtu, to jest chyba robione w garażu, szlifowane diaksem. Zaburza widoczność diagonalnie. 

Generalnie dla kierowcy syf malaria.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Aga napisał(a):

Jedno, co warto, to upić się warto!

 

:mrgreen:

czy Wy wszyscy jesteście znad morza? Coż za niewygoda... a chętnie bym dołączył w ramach czucia chemii

  • Cheers! 1
Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, kriskristoffers napisał(a):

Dam znać jak żony nie będzie :biglol:

Jak masz być sam, to nie przyjadę  :OO:

Link to comment
Share on other sites

32 minuty temu, kriskristoffers napisał(a):

Taka duża i się boi :facepalm:

Dokładnie. A ja już zbudowałem wizerunek all-mighty admin co się postom nie kłania.

I nawet kombinowałem jakby tu się wprosić z czymś wspomagającym upijanie... nizinny byt, mazowiecki...

Link to comment
Share on other sites

35 minut temu, kriskristoffers napisał(a):

Taka duża i się boi :facepalm:

Mówi się "wysoka" :OO:

 

Ciebie miałabym się bać? Ciekawe jak :lol:

Link to comment
Share on other sites

Mam w Levorgu, kupiłem razem z autem. To miała być pierwsza rzecz do wywalenia po zakupie. Mam 2 lata i bardzo sobie chwalę rozwiązanie - mogę spokojnie zostawić latem auto z uchylonymi szybami. Oczywiście też jest gorąco w aucie, ale odczuwalnie mniej, a co za tym idzie szybciej da się wychłodzić. 

Jedyny minus to szum, ale kto miał szyby bez ramek ten przyzwyczajony. 

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Tomasz_555 napisał(a):

Mam w Levorgu, kupiłem razem z autem. To miała być pierwsza rzecz do wywalenia po zakupie. Mam 2 lata i bardzo sobie chwalę rozwiązanie - mogę spokojnie zostawić latem auto z uchylonymi szybami. Oczywiście też jest gorąco w aucie, ale odczuwalnie mniej, a co za tym idzie szybciej da się wychłodzić. 

Jedyny minus to szum, ale kto miał szyby bez ramek ten przyzwyczajony. 

Ta merytoryczna odpowiedź aż dziwnie wygląda w tym wątku ;)

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, Tomasz_555 napisał(a):

Mam w Levorgu, kupiłem razem z autem. To miała być pierwsza rzecz do wywalenia po zakupie. Mam 2 lata i bardzo sobie chwalę rozwiązanie - mogę spokojnie zostawić latem auto z uchylonymi szybami. Oczywiście też jest gorąco w aucie, ale odczuwalnie mniej, a co za tym idzie szybciej da się wychłodzić. 

Jedyny minus to szum, ale kto miał szyby bez ramek ten przyzwyczajony. 

A nie masz tak, że musisz podejśc bo nie wiadomo czy okna zamknięte?

Albo czy przednie owiewki nie deformują widoku i trzeba się "gibać" przód-tył, żeby dozobaczyć co tam w okolicy słupka A się dzieje? To mi i najbardziej przeszkadza.

Albo nawet jak "widzisz" przez ten plastik, to nadal się musisz ruszyć, żeby załapać perspektywę zaburzoną przetłoczeniami owiewki? 

 

Zgoda, są zalety. Jedna? (uchylone okna w deszczu na postoju), ale w czasie manewrów mnie diabli biorą.

Zaznaczam: Lexus UX. Być może to inaczej działa w konfiguracji Forek czy co tam...

 

To jest warstwa użytkowa. Pomijam jakość wykonania, niestety rozczarowującą. Szlify i profilowanie niepowtarzalne. Albo  ja mam ramki drzwi do regulacji.

Edited by rafacon
Link to comment
Share on other sites

W dniu 24.06.2023 o 01:08, rafacon napisał(a):

A nie masz tak, że musisz podejśc bo nie wiadomo czy okna zamknięte?

Albo czy przednie owiewki nie deformują widoku i trzeba się "gibać" przód-tył, żeby dozobaczyć co tam w okolicy słupka A się dzieje? To mi i najbardziej przeszkadza.

Albo nawet jak "widzisz" przez ten plastik, to nadal się musisz ruszyć, żeby załapać perspektywę zaburzoną przetłoczeniami owiewki? 

Ja w ogóle nie zauważam obecności owiewek w aucie. Tylko szum mi o nich przypomina i to jedyny argument by rozważać ich demontaż. Do jakości wykonania też nie mam zastrzeżeń. 

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, kriskristoffers napisał(a):

Czyli muszę przekonać się na własnej skórze :D

Miałem Levorga jakiś czas, być może różnica wynika z konstrukcji drzwi i układu szyb. Lexus UX ma baaardzo szeroki słupek A i znikomą szybkę przed szybą główną (w drzwiach).

Siedzi się znacznie niżej, widoczność jest drastycznie gorsza (a mam 185cm, więc raczej mam zakres regulacji od sufitu).

Jak teraz to tego układu dodamy 4-5cm przetłoczonej owiewki dającej obraz Salvadora Dali...

Także może w Levorgu ta wada nie występuje. Jutro za dnia zrobię zdjęcie ilustracyjne.

 

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
W dniu 22.06.2023 o 19:17, kriskristoffers napisał(a):

nie wiem czy warto?

A jaki efekt chcesz osiagnac? Bo lokata kapitalu to nie jest... to nie warto....

 

A tak serio.

W kazdym samochodzie mialem i sobie chwale. W SG (drzwi bez ramek) kupilem oryginalne, srednio bylem zadowolony bo mogly by byc dluzsze na przodzie (nizej schodzic).

Dla mnie zalety:

moge po deszu jezdzic z uchylonymi szybami

w upale moge zostawic uchylone szyby i jest lekka wentylacja

Powyzsze punkty sa dla mnie bardzo wazne

 

Wady:

chyba troche halasuja. Ale nie robilem pomiarow halasu przy np. 150kmh z i bez owiewek. 13 lat z Foresterem bez ramek prog halasu podnioslo mi wysoko.

Kupilem nie jasne i nie ciemne tylko lekko przydymione (takie mi sie podobaja) i... czasami trzeba sie gibac, jak to ktos wyzej napisal.

Sa opinie ze wyglada jak siara... bo to taki najtanszy tuning w samochodach typu Cinquecento albo Lanos.... (z calym szasunkiem dla ich Wlascicieli)

 

Rozmiar zawsze mi pasowal, plug and play, :D (tylko bez glupich skojarzen)

HEKO to nie jedyny producent takich owiewek.

 

https://shop.climair.de/

https://www.faradworld.com/en

https://www.weathertecheurope.com/splash_page/

 

Do Jaguara kupilem te ostatnie. Znalazlem dealera w IT. I jestem bardzo zadowolony.

 

Ja polecam i sie oplaca.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...