Jump to content

Przeczytałem, że nowy misiek X wciągnie subaru nosem...


Guest Tomek_S

Recommended Posts

  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ale STi zaczyna pokazywać pazurki na krętych odcinkach.

 

Evo nie ?

Nie.

 

Widać hogi że nie prowadziłeś nigdy Lancera :roll: IMO seryjne Evo masakruje seryjnego STi.

Link to comment
Share on other sites

Wszyscy kierowcy rajdowi twierdzą, że impreza jest wolniejsza od EVO ale lepiej się prowadzi w zakrętach od EVO i tym nadrabia + niżej położony środek ciężkości.

Link to comment
Share on other sites

Widać hogi że nie prowadziłeś nigdy Lancera :roll: IMO seryjne Evo masakruje seryjnego STi.

Nie prowadziłem.

Opieram sie na opinii kierowców rajdowych, a nie osób jeżdżących cywilnymi wersjami.

Jeżeli się mylę chętnie posłucham tych, co mają własne doświadczenia.

Link to comment
Share on other sites

hogi, w cywilach jest dokładnie odwrotnie. rajdowa Impreza ma słabszy silnik niż Evo, cywilna ma trochę więcej momentu i mocy od seryjnego Evo. Poza tym rajdowe auto bazuje na zupełnie innej wersji niż cywilne w przypadku Imprezy, w Przypadku Lancera cywilny RS mniej się różni niż Spec.C od STi z salonu polskiego.

Link to comment
Share on other sites

Czytać trza umic...

 

 

Michał Podemski /17.01.2007/

Po ciemnej stronie mocy

 

Raz że data czerstwa, dwa że tylko maniak EVO może dać taki tyłu. :P

 

.....danych technicznych tego niezwykłego auta. Choć przypomina to trochę wróżenie z fusów....

-tu mamy następne kluczowe sformułowanie...

 

.....Dotychczasową wadą tej jednostki były niezwykle krótkie (7 500 kilometrów) okresy między przeglądowe, które obsługę tego drogiego auta czyniły horrendalnie kosztowną....

Może któryś z właścicieli EVO na gwarancji zapoda ile kosztują go przeglądziki jak robi tak jak ja 40.000 km w roku .... :lol:

 

....Jeszcze bardziej interesujące jest to, że automatem może okazać się dwusprzęgłowa zautomatyzowana skrzynia DSG Volkswagena.....

To ja podziękuje....

 

20-calowe felgi z prototypu zastąpione zostaną z pewnością mniejszymi, 18-calowymi

Im bliżej premiery tym z tego niesamowitego konceptu co lepsze kawałki są odkrawane :(

Link to comment
Share on other sites

hogi, w cywilach jest dokładnie odwrotnie. rajdowa Impreza ma słabszy silnik niż Evo, cywilna ma trochę więcej momentu i mocy od seryjnego Evo. Poza tym rajdowe auto bazuje na zupełnie innej wersji niż cywilne w przypadku Imprezy, w Przypadku Lancera cywilny RS mniej się różni niż Spec.C od STi z salonu polskiego.

W takim razie dlaczego na ulicach widuje się więcej STi niż Evo?

Link to comment
Share on other sites

Przypadku Lancera cywilny RS mniej się różni niż Spec.C od STi z salonu polskiego

 

prosilbym o zestwawienie listy roznic miedzy Lancerem RS a EVO oraz miedzy STI EU-Spec, a Spec.C.

 

W takim razie dlaczego na ulicach widuje się więcej STi niż Evo?

 

bo STI jest lagodniejsze wlasnie. Poza tym ma wiecej charakteru

Link to comment
Share on other sites

W takim razie dlaczego na ulicach widuje się więcej STi niż Evo?

 

Evo zawsze bylo mniej dostepne. Malo ktory dealer Mitsu wiedzial, co to Evo. Poza tym Evo ma gwarancje producenta dopiero od Evo VIII. Wczesniej dawal ja importer. Bylo tez drozsze od STi. Teraz EVO IX jest na dzien dobry tansze o 50 000 pln od STI. STi mialo wiecej klimatu od Evo. Z pojawieniem sie STI ten klimat zaczal zamierac (bulgot boksera zlagodnial, fotele sa niczym kanapy). Evo nadal jest takie jakie bylo - czyli ukierunkowane na walke z droga :) STI zlagodnialo.

 

Dlatego dumny jestem, ze mam STi, a nie STI :mrgreen::twisted:

Link to comment
Share on other sites

hogi, w cywilach jest dokładnie odwrotnie. rajdowa Impreza ma słabszy silnik niż Evo, cywilna ma trochę więcej momentu i mocy od seryjnego Evo. Poza tym rajdowe auto bazuje na zupełnie innej wersji niż cywilne w przypadku Imprezy, w Przypadku Lancera cywilny RS mniej się różni niż Spec.C od STi z salonu polskiego.
.

 

Lepiej tego nie można było ująć...

 

W takim razie dlaczego na ulicach widuje się więcej STi niż Evo?

 

michal wyjaśnił to bardzo dokładnie. Tak właśnie jest - najpierw evo prawie się nie dało sensownie kupić (gwarancja), potem, jak już się dało, było zbyt drogie. Subaru nie dość, że było bardziej dostępne, to otoczone jeszcze "kultem" i to zupełnie uzasadnionym: bokser, specyficzny wygląd, marka nie kojarzona z nijakimi samochodzikami, których w historii mitsu, i nawet samego lancera nie-evo nie brakowało :twisted:

 

Dlatego dumny jestem, ze mam STi, a nie STI :mrgreen::twisted:

 

A w mordę chcesz? :twisted::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...