Jump to content

kompresor do silnika ej204 hawk subaru impreza GD


tiplo

Recommended Posts

Hm, ciekawe pytanie z punktu czysto teoretycznego, jakbym miał to robić to zrezygnowałbym z pompy wspomagania, użył elektrycznej (takiej prostej) i wystroił to na det3, alee czy silnik to zniesie to już zagadka, lepiej zastanowić sie czy wygeneruje tyle mocy

Link to comment
Share on other sites

Historia zna nie jedno EJ20 125 km z GC które przeżyło kompresor ;) EJ204 nie spotkałem z nim, ale znałem kiedyś hawka który na longblocka miał położony osprzęt z wrx z td04 przykręconym na bodaj 0,5b. Sprawę wystrojenia ułatwiało zainstalowane w nim LPG. Jazdy na benzynie z powodu niewystrojenia unikał. Jeździło to parę dobrych lat.

Link to comment
Share on other sites

Subaru przecież ten silnik przerobiło na diesla i też jakoś to działało :) Myślę że takie soft turbo na 0.5 bara mu nie zaszkodzi, tylko kwestia jak tu odprężyć silnik ;) Kiedyś wsadziłem turbinę T25 do Civica 1.5 i na 0.5 bara śmigał aż miło, a żeby go odprężyć wsadziłem tłoki od 1.6 bo były nieco niższe. Całkowity koszt turbienia wtedy wyszedł jakieś 3000zł :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...