kana23 Opublikowano 22 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2023 Miałem dziś rano nie fajny incydent. Teibeca 3.0 zgasła przy mocniejszym hamowaniu do skrzyżowania. Silnik miał już pierwsza kreskę temperatury, pracował z 5 min ma wolnych. Potem szybkie rozpędzenie do 70 i hamowanie do skrzyżowania i nagle zgasl... silnik czysta benzyna. Po robocie głowic, rozrządu i zaworów 30tys km temu. Zdarzyło się pierwszy raz. Popołudniu robiłem próby i problem nie wystąpił znowu. Brak checka i innych dziwnych zachowań. Co może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 22 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2023 Może przepustnica zanieczyszczona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kana23 Opublikowano 22 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2023 Bardzo podobnie miałem w legacy iv ale manualnej skrzyni że po odpięciu aku obroty wariowały i potrafiło zgasnąć ale tutaj nie było nic ruszane. Jakaś procedura adaptacji po czyszczeniu? Czy może to być też problem z konwerterem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 22 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2023 Po czyszczeniu odpiąć klemę ujemną na chwilę lub zresetować sterownik i przejechać kilka kilometrów w zmiennych warunkach stopniowo zwiększając obciążenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się