Piotr17 Posted November 11, 2022 Share Posted November 11, 2022 Dzień dobry/Cześć/Witam. Jakiś czas temu założyłem na forum temat odnośnie chęci zakupu Imprezy WRX w hatchback'u. Zdjęcia zamieszczone poniżej będą przedstawiać nieco inną wersję, jednak u mnie już tak bywa. WRX jest kolejnym krokiem w mojej przygodzie z Subaru, którą rozpocząłem w 2017 roku, kiedy to kupiłem wolnossącą Imprezę 2006 (wersja kombi/wagon). Tak jak wtedy szukałem wersji sedan, a kupiłem kombi, tak teraz szukałem hatchback'a, a kupiłem sedana. Impreza: rocznik 2009, 265 KM, salon Polska, 137 tys. Zdjęcia w zasadzie z ogłoszenia, w miarę upływu czasu i kilometrów będę starał się uaktualniać wątek. Dziękuję za uwagę i pozdrawiam. 6 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr17 Posted November 15 Author Share Posted November 15 Dawno, a nawet bardzo dawno nic nie dodawałem w moim temacie. Plan był nieco inny, ale sprawy się lekko skomplikowały. Samochód miał powoli się zmieniać zaczynając od kwestii mechanicznych, a na wizualnych kończąc. Wizualne musiałem odłożyć na później, ze względu na usterkę silnika (pęknięte półki pierścieniowe 4 tłoka), która mocno nadszarpnęła mój budżet , ale takie już moje szczęście (wolnossący Hawk wymagał wymiany panewek). Po dłuższej chwili smutku wracam jednak do pracy nad moim WRX. Silnik jest już po remoncie, dotarciu i zestrojeniu. Obecnie legitymuje się: 292 KM i 436 Nm (strojony w Poznaniu) Modyfikacje: - chłodnica wody MISHIMOTO (poprzedni właściciel) - większe hamulce przód od STi/brembo KIT (poprzedni właściciel) - demontaż pompy wtórnego obiegu z osprzętem (montaż zaślepek 2PK) - nowa miska olejowa OEM (stara była mocno skorodowana ze względu na brak osłony pod silnikiem) - wkładka miski oleju (baffle plate) 2PK - OEM osłona pod silnik - OEM osłony kolektora wydechowego - downpipe MG Motorsport z 1 katalizatorem - "regeneracja" turbosprężarki (pęknięta strona gorąca) - catback "custom" - wymiana chłodnicy klimatyzacji - osłona alternatora/pasków osprzętu i chłodnicy - montaż wskaźnika temp. i ciśnienie oleju plus ciśnienie doładowania. - wymiana, uzupełnienie spinek listw progowych itp. - "świnka" na lusterko W najbliższych planach w kwestii wyglądu: dechroming listwy na klapie oraz przy szybach bocznych. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
igorxo Posted November 20 Share Posted November 20 fajnie się prezentuje jesli moge spytac to ile kosztowal cie remont silnika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr17 Posted November 21 Author Share Posted November 21 Dziękuję za miłe słowo. Poszło pw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now