Jump to content

Impreza WRX '09


Piotr17

Recommended Posts

Dzień dobry/Cześć/Witam.

Jakiś czas temu założyłem na forum temat odnośnie chęci zakupu Imprezy WRX w hatchback'u. Zdjęcia zamieszczone poniżej będą przedstawiać nieco inną wersję, jednak u mnie już tak bywa. 

WRX jest kolejnym krokiem w mojej przygodzie z Subaru, którą rozpocząłem w 2017 roku, kiedy to kupiłem wolnossącą Imprezę 2006 (wersja kombi/wagon).

Tak jak wtedy szukałem wersji sedan, a kupiłem kombi, tak teraz szukałem hatchback'a, a kupiłem sedana. <_<:D

Impreza: rocznik 2009, 265 KM, salon Polska, 137 tys.

Zdjęcia w zasadzie z ogłoszenia, w miarę upływu czasu i kilometrów będę starał się uaktualniać wątek. Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.S1.thumb.png.8bbdee37e43c169bf1fb9ea393d21ed3.pngS2.thumb.png.247235e13a4e4670a6332d895cdfd5d9.pngS3.png.9b9c61bfa82b40ca60cc711b00f21853.png

  • Like 6
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Dawno, a nawet bardzo dawno nic nie dodawałem w moim temacie. Plan był nieco inny, ale sprawy się lekko skomplikowały. Samochód miał powoli się zmieniać zaczynając od kwestii mechanicznych, a na wizualnych kończąc. Wizualne musiałem odłożyć na później, ze względu na usterkę silnika (pęknięte półki pierścieniowe 4 tłoka), która mocno nadszarpnęła mój budżet :(, ale takie już moje szczęście:facepalm: (wolnossący Hawk wymagał wymiany panewek:o).

Po dłuższej chwili smutku wracam jednak do pracy nad moim WRX. Silnik jest już po remoncie, dotarciu i zestrojeniu. Obecnie legitymuje się: 292 KM i 436 Nm (strojony w Poznaniu)

Modyfikacje:

- chłodnica wody MISHIMOTO (poprzedni właściciel)

- większe hamulce przód od STi/brembo KIT (poprzedni właściciel)

- demontaż pompy wtórnego obiegu z osprzętem (montaż zaślepek 2PK)

- nowa miska olejowa OEM (stara była mocno skorodowana ze względu na brak osłony pod silnikiem)

- wkładka miski oleju (baffle plate) 2PK

- OEM osłona pod silnik

- OEM osłony kolektora wydechowego

- downpipe MG Motorsport z 1 katalizatorem

- "regeneracja" turbosprężarki (pęknięta strona gorąca)

- catback "custom"

- wymiana chłodnicy klimatyzacji

- osłona alternatora/pasków osprzętu i chłodnicy

- montaż wskaźnika temp. i ciśnienie oleju plus ciśnienie doładowania.

- wymiana, uzupełnienie spinek listw progowych itp. 

- "świnka" na lusterko :D 

W najbliższych planach w kwestii wyglądu: dechroming listwy na klapie oraz przy szybach bocznych. 

1.thumb.jpg.183461e885f4091dd450157039e3b3b8.jpg2.thumb.jpg.7ed8bd98d61e6d12948891951decaec5.jpg3.thumb.jpg.190f64bfe5ca9460c07bf437172806e1.jpg5.thumb.jpg.4294c1ec47b5231ee47e8b340ec61ab1.jpg6.thumb.jpg.8679a8820aab7b58bdd9176a8ed1c04c.jpg

7.thumb.jpg.fcbc2176027e7ab849fe9be494cf2a8d.jpg

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...