Skocz do zawartości

Koło zapasowe


filester

Rekomendowane odpowiedzi

ssz, uszczelniacz. Przy drobnych uszkodzeniach typu gwoździk śmiało można na tym jeździć. Przy większych uszkodzeniach jako dojazdówka i potem porządna wulkanizacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ssz, uszczelniacz. Przy drobnych uszkodzeniach typu gwoździk śmiało można na tym jeździć. Przy większych uszkodzeniach jako dojazdówka i potem porządna wulkanizacja.

 

lub zakup pary nowych oponek - wiem coś o tym, na szczęście słuzbowym nie dało rady...kawałek nożyka skutecznie uczynił oponę nienaprawialną, a na składzie nie mieli (i nie będą mieli) mojego modelu - więc dwie nóweczki (były miesiąc temu) założyli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skutecznie uczynił oponę nienaprawialną, a na składzie nie mieli

 

czyli shit happens (jak powiedział predator) :neutral:

jadę niedługo w trasę (~3000km) i zastanawiam się czy się przygotować na taki shit czy raczej zmierzyć się z ewentualnymi trudnościami na trasie (czyli spray + np węgierski wulkanizator :roll: )

 

urabus - nie zależy mi na zwiększaniu ilości miejsca - mam sporo luzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zależy mi na zwiększaniu ilości miejsca - mam sporo luzu.

W takim razie ja bym został (zresztą zostałem :wink:) przy oryginalnym zapasie.

Co prawda rzadko jest on potrzebny (oby), ale bywa. Kiedyś wpadłem nocą w koszmarną dziurę i rozwaliłem felgę. Żaden spray, by nie pomógł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś wpadłem nocą w koszmarną dziurę i rozwaliłem felgę. Żaden spray, by nie pomógł.
Przy czołówce z drzewem też spray nie pomoże :wink: wiadomo że jak mówimy o sprayu to jest to rozwiązanie na drobne nieszczelności.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli shit happens (jak powiedział predator)

jadę niedługo w trasę (~3000km) i zastanawiam się czy się przygotować na taki shit czy raczej zmierzyć się z ewentualnymi trudnościami na trasie (czyli spray + np węgierski wulkanizator )

 

Zdecydowanie nie polecam pianki na dalsze trasy. Przy dużej prędkości, jeżeli z opony zejdzie nagle powietrze to nie zostaje z niej nic co by mogło się nadawać do dalszego użytku/naprawy :roll:

Ratuje Cię wtedy wyłącznie zapas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

ja sie podlacze:

 

mam zimowe oponki ( malo starty) na felgach 14'' - dojazdowka oczywiscie mi nie pasuje gabarytowo i w zwiazku tym pytanki:

 

Jak wstawie inna felge ale tego samego rozmiaru a na to nowa oponke jako wlasnie dojazdowe bedzie zdrowo?

 

I jak z tym bieznikiem, ktory sie bedzie scierac? Rotowac te opony czy jak ? :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Czy macie info jaka dojazdówkę skombinować ,by średnica była najblizsza 205/50/16 i 5x100?

Przebiegi mam śmieszne,ale jak jade (nieczęsto) to w trasę i chcę właśnie taką.Bezstresowo założę na przód/tył i dystans przelecę duży bezpiecznie.Wadę wystawania w bagażniku przeżyję - da się wozić seryjne koło,ale więcej wystaje.

Fabryczna dojazdówka chyba 135/70/16. Może podejdzie jakaś 17?

 

-- Pt sie 26, 2011 5:14 pm --

 

To prościej :D :

zna ktoś wymiary opon stosowanych na dojazdówkach 5x100 - 17 cali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...