Skocz do zawartości

Android Auto Outback 19


alepka

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zapytać jak u was działa AA. U mnie niestety porażka. Dobór kabla zajął tydzień. Na oryginalnych nie łączy się, oryginalny samsung też odpada. Zadziałał na kablu od power bank'a(?!). Podobny problem miałem z ładowarką indukcyjną (Xiomi). Tylko jeden (najtańszy kabel jest w stanie zmusić ją do ładowania). Jeśli podłączę do USB z tyłu, ładowarka działa na każdym kablu. Ale wracając do AA. Telefon to Mi11. Generalnie łączy się max na godzinę. Zazwyczaj po 15 minutach się rozłącza (albo zazwyczaj jak ktoś zadzwoni), łączy ponownie, znowu rozłącz i wywala błąd. Po tym nie już nie pomaga. Aktualizacje najnowsze. Czy ktoś miał podobne problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AA i kable to to temat rzeka, ale odkąd kupuję kable Baseus, problemy zniknęły. Zresztą obecnie korzystam z AAWireless i już w ogóle nie używam kabla, ale gdy jeszcze korzystałem, kable Baseus załatwiały sprawę. Z oryginalnymi kablami Samsunga też bywało różnie. Jeśli chodzi o sam telefon, to niewiele pomogę, jestem wierny Samsungowi. Najprościej byłoby zaprosić kogoś z telefonem innej marki i zobaczyć, jak to u Ciebie działa. Będziesz wtedy wiedział, czy konkretny telefon też jest czynnikiem w tym równaniu, czy jednak nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że nie w temacie :mrgreen: ale u mnie Apple CarPlay działa absolutnie bez zarzutu (Baseus). Jedyne problemy, jakie miałem, wyniknęły z aktualizacji na iOS16, ale wystarczyło dokonać reinstalacji Google Maps i wszystko pięknie śmiga.

Edytowane przez anakinsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, anakinsky napisał:

Jak z dźwiękiem po przesiadce z USB na Bluetooth?

Wydaje mi się, że przesiadka jest z USB na wifi, połączenie BT masz i po kablu i przy wireless, ale mniejsza o to. Różnicy w jakości dźwięku nie zauważyłem. Albo jej nie ma, albo średni ze mnie audiofil ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, być może. Samo urządzenie bardzo polecam, jedyny problem jest taki, że telefon nieco szybciej się rozładowuje. W mieście problemu nie ma, ale w dłuższej trasie (kilka godzin jazdy) albo będziesz potrzebował ładowarki indukcyjnej, albo jednak AA po kablu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.09.2022 o 09:20, sartek napisał:

AA i kable to to temat rzeka, ale odkąd kupuję kable Baseus, problemy zniknęły. Zresztą obecnie korzystam z AAWireless i już w ogóle nie używam kabla, ale gdy jeszcze korzystałem, kable Baseus załatwiały sprawę. Z oryginalnymi kablami Samsunga też bywało różnie. Jeśli chodzi o sam telefon, to niewiele pomogę, jestem wierny Samsungowi. Najprościej byłoby zaprosić kogoś z telefonem innej marki i zobaczyć, jak to u Ciebie działa. Będziesz wtedy wiedział, czy konkretny telefon też jest czynnikiem w tym równaniu, czy jednak nie.

Kupiłem baseusa i dalej to samo. Ktoś powiedział, że najlepiej jak jest 5A. Mój był 3A. Sprawdzę jeszcze ten 5A i dam znać. O AAW myślałem ale da się to u nas kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.10.2022 o 08:41, sartek napisał:

OK, być może. Samo urządzenie bardzo polecam, jedyny problem jest taki, że telefon nieco szybciej się rozładowuje. W mieście problemu nie ma, ale w dłuższej trasie (kilka godzin jazdy) albo będziesz potrzebował ładowarki indukcyjnej, albo jednak AA po kablu.

Dużo szybciej niż na normalnej navi Googla? Znajomy ma w A5 oryginalny bezprzewodowy i mówi że porażka. Telefon garący a baterie zżera w oczach....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bateria schodzi istotnie szybciej, ale jak pojeżdżę 2-3 godziny dziennie, to nadal baterii starcza mi do wieczora. Owszem, telefon robi się ciepły, ale moim zdaniem nie jest to w żaden sposób szkodliwe. Na pewno nie robi się gorący, przynajmniej mój.
Poza tym ładowarka indukcyjna, która w mojej hondzie jest dość słaba, spokojnie nie tylko podtrzymuje baterię, ale nawet powoli ją podładowuje przy włączonym AA po AAWireless.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sartek napisał:

Bateria schodzi istotnie szybciej, ale jak pojeżdżę 2-3 godziny dziennie, to nadal baterii starcza mi do wieczora. Owszem, telefon robi się ciepły, ale moim zdaniem nie jest to w żaden sposób szkodliwe. Na pewno nie robi się gorący, przynajmniej mój.
Poza tym ładowarka indukcyjna, która w mojej hondzie jest dość słaba, spokojnie nie tylko podtrzymuje baterię, ale nawet powoli ją podładowuje przy włączonym AA po AAWireless.

Dzięki za info chyba się skuszę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 4.10.2022 o 11:44, sartek napisał:

Bateria schodzi istotnie szybciej, ale jak pojeżdżę 2-3 godziny dziennie, to nadal baterii starcza mi do wieczora. Owszem, telefon robi się ciepły, ale moim zdaniem nie jest to w żaden sposób szkodliwe. Na pewno nie robi się gorący, przynajmniej mój.
Poza tym ładowarka indukcyjna, która w mojej hondzie jest dość słaba, spokojnie nie tylko podtrzymuje baterię, ale nawet powoli ją podładowuje przy włączonym AA po AAWireless.

Zakupiłem i podłączyłem (nie bez problemów ale udało się). Urządzenie działa ale ...

1. Czasami się rozłącza na 5-8sekund po czym wraca i działa dalej. Potrafi tak zrobić na początku kilka razy pod rząd po czym działa w miarę stabilnie 

2. Czasami jest lekkie opóźnienie przy przełączaniu muzyki.

3. Jak działa navi Googla to w momencie wskazówek głosowych rwie muzykę.

4. Yanosik działa "tak sobie"

Po zasięgnięciu informacji na nielicznych forach radzą wyłaczyc skanowanie bluetooth i wifi oraz przerzucić się na częstotliwość 2.4. niewiele pomogło. Macie podobne problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, alepka napisał:

Czasami się rozłącza na 5-8sekund po czym wraca i działa dalej. Potrafi tak zrobić na początku kilka razy pod rząd po czym działa w miarę stabilnie

Miałem tak zaraz po zakupie. Pomogła aktualizacja softu przez apkę do najnowszej wersji, problemy od razu zniknęły.

15 minut temu, alepka napisał:

Czasami jest lekkie opóźnienie przy przełączaniu muzyki.

U mnie też się zdarza, ale wtedy dokładnie ten sam problem mam po kablu, sprawdzałem. Wnioskuję, że to problemy techniczne AA, a nie AAWireless.

15 minut temu, alepka napisał:

Jak działa navi Googla to w momencie wskazówek głosowych rwie muzykę.

Nie doświadczyłem czegoś takiego, ale w tym temacie też zrobiłbym aktualizację softu.

16 minut temu, alepka napisał:

Yanosik działa "tak sobie"

W ogóle nie korzystam w AA, więc nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, sartek napisał:

Miałem tak zaraz po zakupie. Pomogła aktualizacja softu przez apkę do najnowszej wersji, problemy od razu zniknęły.

U mnie też się zdarza, ale wtedy dokładnie ten sam problem mam po kablu, sprawdzałem. Wnioskuję, że to problemy techniczne AA, a nie AAWireless.

Nie doświadczyłem czegoś takiego, ale w tym temacie też zrobiłbym aktualizację softu.

W ogóle nie korzystam w AA, więc nie wiem.

A jaką masz wersję? U mnie 2.1.0

Edytowane przez alepka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.10.2022 o 11:17, sartek napisał:

Obecnie 2.21.0.

No dobrze, okazuje się, że napisałem nieprecyzyjnie. 2.21.0 to była wersja apki w telefonie, obecnie mam 2.26.0.
Jeśli chodzi o soft samego urządzenia, było 1.8.0, od dzisiaj mam 2.1.0. Wcześniej działało bez zarzutu i nadal działa bez zarzutu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.10.2022 o 18:15, sartek napisał:

No dobrze, okazuje się, że napisałem nieprecyzyjnie. 2.21.0 to była wersja apki w telefonie, obecnie mam 2.26.0.
Jeśli chodzi o soft samego urządzenia, było 1.8.0, od dzisiaj mam 2.1.0. Wcześniej działało bez zarzutu i nadal działa bez zarzutu.

To widocznie ja coś z telefonem mam nie bardzo.... To by mogło tłumaczyć przypadłość "zapominania" telefonu przez bluetooth. Co jakiś czas muszę dodawać na nowo lub zezwalać na dostęp do książki telefonicznej....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, alepka napisał:

Co jakiś czas muszę dodawać na nowo lub zezwalać na dostęp do książki telefonicznej....

Potestuj z innym telefonem. Czysto teoretycznie może to być również problem po stronie stacji multimedialnej w samochodzie, to ona może gubić połączenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, sartek napisał:

Potestuj z innym telefonem. Czysto teoretycznie może to być również problem po stronie stacji multimedialnej w samochodzie, to ona może gubić połączenie.

Chyba jednak nie..

https://xiaomi.eu/community/threads/mi11-ultra-with-miui-13-stable-wireless-android-auto-cant-connect.64766/

 

Podobno problem jest przy przełączaniu LTE/GSM. Spróbuję na innym telefonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wątków na tamtym forum ewidentnie wynika, że nie jesteś sam oraz że na razie rozwiązania problemu brak. Wygląda na to, że albo musisz przeczekać "na kabelku" do ukazania się aktualizacji OS w telefonie, albo zmienić aparat na inny (nie wiem, ale pewnie nie masz możliwości powrotu do poprzedniej wersji OS w telefonie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ja korzystam z Android Auto w Outbacku rocznik 2018 w połączeniu z Samsungiem A52s. Wcześniej używałem Samsunga S9 i z nowszym Samsungiem widzę poprawę, jeśli chodzi o stabilność pracy, ale utrata połączenia się zdarza.

Gdzieś na amerykańskich forach przeczytałem, że może to być problem z gniazdem USB w aucie, które jest podatne na zabrudzenia i na tyle luźne, że wstrząsy powodują przerwanie połączenia. 

Spróbuję z kablem Baseusa, tylko który kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...