Skocz do zawartości

Wyjąca pompa wspomagania po regeneracji.


mishb

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć kilka dni temu odebrałem swoją Impreze GH 2.0 N/A z serwisu po regeneracji pompy wspomagania oraz maglownicy. Dzisiaj profilaktycznie sprawdzałem poziom płynu wspomagania i zauważyłem, że trochę go ubyło. Myślę nad wymianą oringa między przewodem do zbiorniczka wyrównawczego a pompą . Załączam filmik z działania pompy podczas kręcenia kierownicą, byłbym wdzięczny jakby ktoś mógł się wypowiedzieć w którą stronę iść. 

https://www.youtube.com/shorts/P1xJhffzJXk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze rura pomiedzy pompa a zbiorniczkiem jest mocno stwardniala. Sprobuj jeszcze poluzowac na chwile opaske zaciskowa na wejsciu do pompy, poruszac rura i zacisnac opaske w troche innym miejscu.
No i oczywiscie odpowietrzyc dobrze :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, po testowaniu sposobu z oringiem myśle ze rozwiązało to problem wycia gdy auto stoi. Jednak podczas jazdy, zwłaszcza przy odpuszczeniu gazu słyszę wycie. Nie znalazłem żadnych wycieków jedynie przewód wysokiego ciśnienia wychodzący z pompy był lekko zapocony i dzięki przestudiowaniu diagramów natrafiłem na to ze on również ma uszczelkę numer OEM 34432SA000.  Niestety nie mogę znaleźć tej części w żadnym sklepie poza USA. Czy ktos mający wiedzę w tym temacie mógłby mnie nakierować gdzie szukać rozwiązania tego problemu. Dzieki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, mishb napisał:

Cześć, po testowaniu sposobu z oringiem myśle ze rozwiązało to problem wycia gdy auto stoi. Jednak podczas jazdy, zwłaszcza przy odpuszczeniu gazu słyszę wycie. Nie znalazłem żadnych wycieków jedynie przewód wysokiego ciśnienia wychodzący z pompy był lekko zapocony i dzięki przestudiowaniu diagramów natrafiłem na to ze on również ma uszczelkę numer OEM 34432SA000.  Niestety nie mogę znaleźć tej części w żadnym sklepie poza USA. Czy ktos mający wiedzę w tym temacie mógłby mnie nakierować gdzie szukać rozwiązania tego problemu. Dzieki!

 

Podaj parametry tej uszczelki, średnicę, grubość itd. Wtedy mozna coś dobrać u speców od oringów i uszczelek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 3.10.2022 o 11:52, mrmichalrr napisał:

Niestety mam tak samo po wymianie na regenerowaną, walczę z tym już parę dni. Jak uda Ci się znaleźć przyczynę to daj znać. 

W moim przypadku powietrze dostawało się przez obejmy sprężynujące na gumowych wężach, po wymianie na zwykłe cybanty problem znikł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...