mishb Opublikowano 26 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2022 Cześć kilka dni temu odebrałem swoją Impreze GH 2.0 N/A z serwisu po regeneracji pompy wspomagania oraz maglownicy. Dzisiaj profilaktycznie sprawdzałem poziom płynu wspomagania i zauważyłem, że trochę go ubyło. Myślę nad wymianą oringa między przewodem do zbiorniczka wyrównawczego a pompą . Załączam filmik z działania pompy podczas kręcenia kierownicą, byłbym wdzięczny jakby ktoś mógł się wypowiedzieć w którą stronę iść. https://www.youtube.com/shorts/P1xJhffzJXk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morosek Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 Z tego co mi wiadomo to pompa po regeneracji powinna mieć wymieniony ten oring. Albo nie do końca odpowietrzyli cały układ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 28 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 Moze rura pomiedzy pompa a zbiorniczkiem jest mocno stwardniala. Sprobuj jeszcze poluzowac na chwile opaske zaciskowa na wejsciu do pompy, poruszac rura i zacisnac opaske w troche innym miejscu. No i oczywiscie odpowietrzyc dobrze Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mishb Opublikowano 29 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2022 Po założeniu oringa i wymiany węża do zbiorniczka na OEM pompa pracuje tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrmichalrr Opublikowano 3 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2022 Niestety mam tak samo po wymianie na regenerowaną, walczę z tym już parę dni. Jak uda Ci się znaleźć przyczynę to daj znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 3 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2022 U mnie Pan od regeneracji maglownicy zwrócił uwagę na pompę ale stwierdził, że regeneracja może nie pomóc, zamiennik rozsypie się w oczach...także jeździć i dbać bo już takich dobrych nie robią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mishb Opublikowano 5 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2022 Cześć, po testowaniu sposobu z oringiem myśle ze rozwiązało to problem wycia gdy auto stoi. Jednak podczas jazdy, zwłaszcza przy odpuszczeniu gazu słyszę wycie. Nie znalazłem żadnych wycieków jedynie przewód wysokiego ciśnienia wychodzący z pompy był lekko zapocony i dzięki przestudiowaniu diagramów natrafiłem na to ze on również ma uszczelkę numer OEM 34432SA000. Niestety nie mogę znaleźć tej części w żadnym sklepie poza USA. Czy ktos mający wiedzę w tym temacie mógłby mnie nakierować gdzie szukać rozwiązania tego problemu. Dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 6 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2022 19 godzin temu, mishb napisał: Cześć, po testowaniu sposobu z oringiem myśle ze rozwiązało to problem wycia gdy auto stoi. Jednak podczas jazdy, zwłaszcza przy odpuszczeniu gazu słyszę wycie. Nie znalazłem żadnych wycieków jedynie przewód wysokiego ciśnienia wychodzący z pompy był lekko zapocony i dzięki przestudiowaniu diagramów natrafiłem na to ze on również ma uszczelkę numer OEM 34432SA000. Niestety nie mogę znaleźć tej części w żadnym sklepie poza USA. Czy ktos mający wiedzę w tym temacie mógłby mnie nakierować gdzie szukać rozwiązania tego problemu. Dzieki! Podaj parametry tej uszczelki, średnicę, grubość itd. Wtedy mozna coś dobrać u speców od oringów i uszczelek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustaf Opublikowano 7 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2022 34432SA000 to uszczelka miedziana węża ciśnieniowego M14. Jak Ci wyje to pompa jest źle zregenerowana chyba, że wlany jest niewłaściwy płyn hydrauliczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrmichalrr Opublikowano 23 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2022 W dniu 3.10.2022 o 11:52, mrmichalrr napisał: Niestety mam tak samo po wymianie na regenerowaną, walczę z tym już parę dni. Jak uda Ci się znaleźć przyczynę to daj znać. W moim przypadku powietrze dostawało się przez obejmy sprężynujące na gumowych wężach, po wymianie na zwykłe cybanty problem znikł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się