grzessubi Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Mam pytanie jak w subaru diesel dokładnie legacy 2.0 d sprawdzić która głowica jest uszkodzona bo wala bombelki powietrza do układu chłodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Nie da się. No chyba że wyjdzie Ci że na którymś cylindrze masz mniejszą znacznie kompresję. Ale to też Ci nic nie gwarantuje. Więc do zrzucenia obie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 SBD dożyło UPG, świat się kończy... 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2022 W dniu 28.08.2022 o 18:35, st981777 napisał: SBD dożyło UPG, świat się kończy... W połowie silników, które rozebrałem po panewce albo urwanym wale była pęknięta przynajmniej jedna głowica. Były również silnik w których razem z shortblockiem trzeba było wymienić obie głowice, bo były dziurawe i nie nadawały się do ponownego montażu. UPG nie wydmuchuje, tylko pękają głowice. Trzeba zrzucić obie, inaczej się nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się