citan Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Hejo, planuję założenie sekwencji gazowej do subaraka, ale przed tym chciałbym dokonać regulacji zaworów. Czy ktoś się orientuje - już sprawdził na własnej skórze, gdzie dobrze i w miarę tanio można tego dokonać we Wrocławiu albo w Łodzi? Na razie mam taki plan, żeby udać się do ASO Subaru we Wrocławiu, ale aż się boję ile zawołają. Ile w ogóle może kosztować taka operacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Generalnie najlepiej i najlatwiej chyba wyjac do tego silnik. Dochodzi do tego koszt podkladek pod glowice i sruby - cos kolo 450 PLN. Generalnie troszke wychodzi ale warto zainwestowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Kup 2 uszczelki pod pokrywę zaworów ORGINALNE (koszt 2szt ok.150zł) Ikażdy średni zdolny mechanik który miał doczynienia PF126p, PF125P , zrobi Ci nie gorzej niż ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Generalnie najlepiej i najlatwiej chyba wyjac do tego silnik. Dochodzi do tego koszt podkladek pod glowice i sruby - cos kolo 450 PLN. Generalnie troszke wychodzi ale warto zainwestowac. Rozmawiamy chyba o wersji bez TURBO :?: A jeśli to turbo, to co mówisz to jakieś dziwne :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Generalnie najlepiej i najlatwiej chyba wyjac do tego silnik. Dochodzi do tego koszt podkladek pod glowice i sruby - cos kolo 450 PLN. Generalnie troszke wychodzi ale warto zainwestowac. Rozmawiamy chyba o wersji bez TURBO :?: A jeśli to turbo, to co mówisz to jakieś dziwne :roll: :shock: Mam nadzieje, że nie będę musiał wyjmować do tego silnika... miesiąc temu był wyjmowany, właściwie to mam nowe uszczelki - mam nadzieje, że można będzie wsadzić je spowrotem, bo troche szkoda mi kasy na kolejne... mogłem to zrobić wtedy, ale dałem ciała i nie było przy okazji regulacji zaworów - po prostu nie planowałem na 100% zakładania sekwencji. Chodzi o wersję N/A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Chodzi o wersję N/A. Pytanie całkiem serio nie kumam tych oznaczeń N/A,.... jak by mnie ktoś oświecił co i jak z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Chodzi o wersję N/A. Pytanie całkiem serio nie kumam tych oznaczeń N/A,.... jak by mnie ktoś oświecił co i jak z góry dzięki Naturally aspirated - znaczy sie, szkoda, że nie turbo. http://en.wikipedia.org/wiki/Naturally-aspirated_engine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 A sorki ja pisalem o tym co bylo u mnie a mam Turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 28 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Dzwoniłem do ASO wrocławskiego. Koszt regulacji (bez uszczelek) ~300-350zł. Trochę drogo. :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi